AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #21 Skrevet 30. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 29.6.2021 den 19.45): Man er ikke superspesiell fordi mer enn én venn har prøvd seg. Men kanskje som ts sier, "varm". Har opplevd det selv. En kollega av daværende kjæreste som prøvde seg. En ny venn som ble betatt og etterhvert forelska. Ingen av dem funka å holde kontakten med, dessverre. Synd, for det var hyggelige folk. Anonymkode: 47931...ba8 Endret 30. juni 2021 av Matas Innlegget er ryddet for sitering av slettet innhold. - Matas, mod. 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #22 Skrevet 30. juni 2021 Det har aldri skjedd at noen har sagt noe, muligens for at man har litt mer vett hvis man er gift eller i et forhold. Allikevel så kan man merke det om en person har ekstra mye interesse i deg. Jeg har hatt en del mannlige venner som også har vært opptatte som har vært veldig ivrig med kontakt, og finne på sosiale sammenkomster for å ha meg med. Jeg er nok en godt likt person men det er lett å merke oppmerksomhet som går litt dypere enn kun vennskap. Dersom man er ute i lag og plutselig sitter personen sammenklistret til deg,ser deg dypt i øynene og hvisker i øret. Det er mulig å fange opp forelskelse uten å si det direkte. Mye vennskap har dessverre dødd ut i løpet av årene fordi jeg ikke har gjengjeldt følelser, når en person forsvinner ut av livet ditt etter å ha forstått at du ikke er interessert så skjønner man at vennskapet bare har vært en løgn. Generelt så funker ikke vennskap med menn for meg, med mindre de er homofile. Har gitt opp. Nå forholder jeg meg bare kald. Anonymkode: 08257...f52 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #23 Skrevet 30. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Det har aldri skjedd at noen har sagt noe, muligens for at man har litt mer vett hvis man er gift eller i et forhold. Allikevel så kan man merke det om en person har ekstra mye interesse i deg. Jeg har hatt en del mannlige venner som også har vært opptatte som har vært veldig ivrig med kontakt, og finne på sosiale sammenkomster for å ha meg med. Jeg er nok en godt likt person men det er lett å merke oppmerksomhet som går litt dypere enn kun vennskap. Dersom man er ute i lag og plutselig sitter personen sammenklistret til deg,ser deg dypt i øynene og hvisker i øret. Det er mulig å fange opp forelskelse uten å si det direkte. Mye vennskap har dessverre dødd ut i løpet av årene fordi jeg ikke har gjengjeldt følelser, når en person forsvinner ut av livet ditt etter å ha forstått at du ikke er interessert så skjønner man at vennskapet bare har vært en løgn. Generelt så funker ikke vennskap med menn for meg, med mindre de er homofile. Har gitt opp. Nå forholder jeg meg bare kald. Anonymkode: 08257...f52 Veldig enig det du har uthevet, det er jo veldig skuffende. Syns ikke det er hyggelig å tenke på at de bare har vært venner fordi de har håpet på noe mer, man føler seg jo lurt. Og enda verre når noen blir høylytt forbannet når man ikke gjengjelder følelsene som jeg har opplevd, ser ikke hvordan de kan oppføre seg sånn når man bare er venner og har gjort det klart, de oppfører seg som om man har vært utro eller noe 😳 Så er det jo de som blir pang forelsket og da kan de ikke noe for det, det er bare trist at så mange hyggelige vennskap må gå på dukken pga det 😕 ligger ikke i meg å bli gradvis forelsket i en venn eller kollega, jeg blir det momentant og da ikke i venner. Men må bare akseptere at det er sånn det er. Anonymkode: dff75...d21 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #24 Skrevet 30. juni 2021 Det har faktisk aldri skjedd meg. Anonymkode: 71521...1d1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #25 Skrevet 30. juni 2021 Har han allerede sagt det, eller mistenker du det bare? For hvis han har sagt det, så har du jo allerede svart ham og reagert på det. Så hva svarte du, og hvordan reagerte du? Har han ikke sagt det enda, så gjør du det ganske enkelt tydelig at du ikke er interessert. Synes du det er vanskelig, så kan du jo ta en hvit en, som at du skal treffe en Tinderdate eller noe lignende. Anonymkode: 1f89f...f13 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #26 Skrevet 30. juni 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Har han allerede sagt det, eller mistenker du det bare? For hvis han har sagt det, så har du jo allerede svart ham og reagert på det. Så hva svarte du, og hvordan reagerte du? Har han ikke sagt det enda, så gjør du det ganske enkelt tydelig at du ikke er interessert. Synes du det er vanskelig, så kan du jo ta en hvit en, som at du skal treffe en Tinderdate eller noe lignende. Anonymkode: 1f89f...f13 Han sa han tenker mye på meg og har følelser, ingenting mellom linjene. Jeg reagerte med en blanding av angst og skuffelse. Han her er en flott fyr og ikke typen til å lage drama men tørte ikke skrive at jeg ikke var interessert på den måten så skiftet tema og gjorde det hele litt kompis og skøyeraktig, håper jeg klarte å vinkle meg ut og at han glemmer det. Har dratt den dateløgnen til andre før og den funker ofte ikke da de pleier å komme tilbake senere for å spør om jeg fremdeles treffer denne daten, en gang svarte jeg ja og fikk svar at han så jeg hadde oppdatert tinderprofilen og at jeg dermed løy. Stressende 😣 Har generelt blitt flinkere til å bare si nei, men når de er noen jeg vil opprette den gode relasjonen med klarer jeg ikke. Anonymkode: dff75...d21
GrønnNellik68 Skrevet 30. juni 2021 #27 Skrevet 30. juni 2021 I mitt 53 årig liv det har jeg aldri opplevd og takk og lov for det. Det høres utrolig kleint ut hvis det ikke er en skikkelig staskar men det er det jo aldri... ha ha ha... 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #28 Skrevet 30. juni 2021 Jeg har opplevd det mange ganger. Typisk er det en mann som jeg er mye med en kollega eller venn, som treffes hyppig og jevnlig. Menn som jeg setter pris på og er glad i. Og så blir det litt mye alkohol og innrømmelser av følelser de har hatt lenge. Og så blir jeg sint, og ikke « så hyggelig, og jeg er glad i deg og føler dessverre ikke det samme.» Mer sånn «Nei! Nå gjør du slutt på vårt vennskap og gode relasjon. Og du kommer til å bli sint på meg fordi jeg ikke gjengjelder følelsene dine. Og hvorfor respekterer du ikke at jeg er i ett forhold? Og til syvende å sist tror jeg disse fyrene ikke en gang har følelser for meg. At de søker en partner, og så ser de meg jevnlig og at jeg opplever som å være innafor til å fylle en rolle. Anonymkode: 77162...24a 3
Hannah80 Skrevet 30. juni 2021 #29 Skrevet 30. juni 2021 Har opplevd det et par ganger. Syns det er veldig leit, da det ikke har vært gjensidig. Siste gang det skjedde, så trodde jeg at jeg hadde fått meg en ny god venn, men etter et år fortalte hun at hun var forelsket. Hun trakk seg helt unna meg. Og det forstår jeg. 1
Matas Skrevet 30. juni 2021 #30 Skrevet 30. juni 2021 Tråden er ryddet for latterliggjøring og spekulasjon. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå