AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #1 Del Skrevet 29. juni 2021 Flere som faktisk synes det var bedre da kampene ble spilt uten tilskuere? Anonymkode: 2bf8f...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. juni 2021 #2 Del Skrevet 29. juni 2021 Nei, Foretrekker publikum, følte jeg så treningskamper når det ikke var publikum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #3 Del Skrevet 29. juni 2021 Nei Anonymkode: 7aea1...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #4 Del Skrevet 29. juni 2021 I hvert fall engelske tilskuere som buer på motparten, til og med i løpet av nasjonalsangen deres. Usportslig. Anonymkode: e6a11...b37 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #5 Del Skrevet 30. juni 2021 Nei. Når de slapp på flere på Intility var det en sann glede å endelig høre klanen igjen Anonymkode: 10a0a...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 30. juni 2021 #6 Del Skrevet 30. juni 2021 Foretrekker med publikum, men enig i at det er usportslig å bue på motparten. Særlig når det er under nasjonalsangen. Spar buingen til de gjør noe galt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #7 Del Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 29.6.2021 den 18.30): Flere som faktisk synes det var bedre da kampene ble spilt uten tilskuere? Anonymkode: 2bf8f...e62 Absolutt ikke. ALL sjel forsvinner med tilskuerløse kamper. Bare se noen kamper fra EM, og så fra Copa America (som nå foregår uten tilskuere). Da forstår du. Anonymkode: d4f1b...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 1. juli 2021 #8 Del Skrevet 1. juli 2021 Nei. Her foretrekker vi fotballkamper med tilskuere. I går var vi på eliteseriekamp med 2000 tilskuere, da blir det så mye mer liv . Og det er så gøy å høre tilskuere synge i EM. Men selvfølgelig skal det ikke bues under nasjonalsangene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mufasa90 Skrevet 1. juli 2021 #9 Del Skrevet 1. juli 2021 Ditt monster!! Neida men joda. Kjekt å kunne høre hvordan de snakker sammen på banen, men fy fader så mye bedre der er med publikum som lager lyd fra tribunen. Og ikke minst hvor mye kjekkere det er å faktisk se kampene fra tribunen selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #10 Del Skrevet 1. juli 2021 Jeg finnes ikke fotballinteressert, men kjæresten er. Så ja, jeg savner fotballkampene uten tilskuere, for jeg blir ekstremt mentalt sliten av det evige suset. Det var mye mer behageligere når en kamp sto på når det ikke var publikum. Men selvfølgelig forstår jeg at spillere og tilhengere foretrekker full fart. Anonymkode: 193c0...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 1. juli 2021 #11 Del Skrevet 1. juli 2021 Best med tilskuere. Unntaket er de som har tromme - de kan gå og stappe den opp i .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå