AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #1 Skrevet 29. juni 2021 Skal ha abort på torsdag, og fikk i dag en 200mg tablett mifegyne som skal starte prosessen. Jeg bare lurer på om en slik tablett er nok når jeg nærmer meg 11 og en halv uke? Har lest om tilfeller hvor fosteret er sprell levende etter inntak av mifegyne. Burde jeg be om ultralyd på torsdag for å være sikker på at fosteret ikke er levende fremdeles? Om det er levende, er det vel uansett ganske skadet? Anonymkode: 4aab1...899
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #2 Skrevet 29. juni 2021 Dette stemmer ikke. Medisinsk hjemmeabort får man kun frem til 9. svangerskapsuke. Anonymkode: ce3f8...c37
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #3 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette stemmer ikke. Medisinsk hjemmeabort får man kun frem til 9. svangerskapsuke. Anonymkode: ce3f8...c37 Selvsagt stemmer mitt innlegg. Hvorfor nevner du hjemmeabort her? Dette er ikke en hjemmeabort. Les innlegg før du svarer. Anonymkode: 4aab1...899
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #4 Skrevet 29. juni 2021 Noen som vet noe om dette? Anonymkode: 4aab1...899
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå