AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #1 Skrevet 29. juni 2021 Vi kjøpte fotballsko til gutten på xxl for en uke siden. Brukt de 3 ganger og de har sprukket opp foran. Det er vel reklamasjon? Kan vi levere inn på en annen xxl enn den vi kjøpte de på? Anonymkode: bb30b...075
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #2 Skrevet 29. juni 2021 Bare gå og snakk med dem. De skal selvsagt ikke bli ødelagt så fort, så det er en åpenbar reklamasjonssak. Husk kvittering. 😊 Anonymkode: 7f8c2...e9d
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #3 Skrevet 29. juni 2021 Jeg antar at butikk-kjeden er strikte på at det må skje i samme fysiske butikk som de ble kjøpt i. Vet i alle fall om andre butikk-kjeder som er svært nøye på slikt. Så lenge du har med kvitteringa så burde det gå bra å reklamere på dem. Tror også det kan gå innunder åpent kjøp, kanskje. Men i det minste reklamasjon. Anonymkode: 2da34...7b0
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #4 Skrevet 29. juni 2021 For øvrig går det nok an å sende en e-post til dem før du tar turen bort dit fysisk, for å dobbeltsjekke om det må være i samme fysiske butikk. Anonymkode: 2da34...7b0
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #5 Skrevet 29. juni 2021 Du har fornøydgaranti i 100 dager tror jeg. Bare ta med kvittering og bytt til et annet par eller en annen type. Opplever at det går mye mer knirkefritt enn reklamasjon. De har ikke peil. Reklamasjon foregår dessuten hos butikkperaonalet som ikke har kunnskap om kassasystemet en gang. De sendes ikke til produsent eller testes slik de gjør på andre sportsbutikker. Anonymkode: 9518a...ff5
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #6 Skrevet 29. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg antar at butikk-kjeden er strikte på at det må skje i samme fysiske butikk som de ble kjøpt i. Vet i alle fall om andre butikk-kjeder som er svært nøye på slikt. Så lenge du har med kvitteringa så burde det gå bra å reklamere på dem. Tror også det kan gå innunder åpent kjøp, kanskje. Men i det minste reklamasjon. Anonymkode: 2da34...7b0 Hvilke butikkjeder gjelder det da? Har jeg aldri hørt om. Anonymkode: 704a6...d19
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #7 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg antar at butikk-kjeden er strikte på at det må skje i samme fysiske butikk som de ble kjøpt i. Vet i alle fall om andre butikk-kjeder som er svært nøye på slikt. Så lenge du har med kvitteringa så burde det gå bra å reklamere på dem. Tror også det kan gå innunder åpent kjøp, kanskje. Men i det minste reklamasjon. Anonymkode: 2da34...7b0 Tull. En kjede er en kjede. Anonymkode: 4300d...f36 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #8 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du har fornøydgaranti i 100 dager tror jeg. Bare ta med kvittering og bytt til et annet par eller en annen type. Opplever at det går mye mer knirkefritt enn reklamasjon. De har ikke peil. Reklamasjon foregår dessuten hos butikkperaonalet som ikke har kunnskap om kassasystemet en gang. De sendes ikke til produsent eller testes slik de gjør på andre sportsbutikker. Anonymkode: 9518a...ff5 Man får ikke byttet brukte, ødelagte sko som en ordinær vare, selvsagt går det som reklamasjon, og det er superfort gjort i butikk. Anonymkode: 4300d...f36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå