Gå til innhold

Kjøpte fotballsko på xxl. Ødelagt allerede

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte fotballsko til gutten på xxl for en uke siden. Brukt de 3 ganger og de har sprukket opp foran. Det er vel reklamasjon? Kan vi levere inn på en annen xxl enn den vi kjøpte de på?

Anonymkode: bb30b...075

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare gå og snakk med dem. De skal selvsagt ikke bli ødelagt så fort, så det er en åpenbar reklamasjonssak. Husk kvittering. 😊

Anonymkode: 7f8c2...e9d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg antar at butikk-kjeden er strikte på at det må skje i samme fysiske butikk som de ble kjøpt i. Vet i alle fall om andre butikk-kjeder som er svært nøye på slikt. 

Så lenge du har med kvitteringa så burde det gå bra å reklamere på dem. Tror også det kan gå innunder åpent kjøp, kanskje. Men i det minste reklamasjon.

Anonymkode: 2da34...7b0

AnonymBruker
Skrevet

For øvrig går det nok an å sende en e-post til dem før du tar turen bort dit fysisk, for å dobbeltsjekke om det må være i samme fysiske butikk.

AnonymBruker
Skrevet

Du har  fornøydgaranti i 100 dager tror jeg. Bare ta med kvittering og bytt til et annet par eller en annen type. Opplever at det går mye mer knirkefritt enn reklamasjon. De har ikke peil. Reklamasjon foregår dessuten hos butikkperaonalet som ikke har kunnskap om kassasystemet en gang. De sendes ikke til produsent eller testes slik de gjør på andre sportsbutikker. 

Anonymkode: 9518a...ff5

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg antar at butikk-kjeden er strikte på at det må skje i samme fysiske butikk som de ble kjøpt i. Vet i alle fall om andre butikk-kjeder som er svært nøye på slikt. 

Så lenge du har med kvitteringa så burde det gå bra å reklamere på dem. Tror også det kan gå innunder åpent kjøp, kanskje. Men i det minste reklamasjon.

Hvilke butikkjeder gjelder det da? Har jeg aldri hørt om.

Anonymkode: 704a6...d19

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tull. En kjede er en kjede. 

Anonymkode: 4300d...f36

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du har  fornøydgaranti i 100 dager tror jeg. Bare ta med kvittering og bytt til et annet par eller en annen type. Opplever at det går mye mer knirkefritt enn reklamasjon. De har ikke peil. Reklamasjon foregår dessuten hos butikkperaonalet som ikke har kunnskap om kassasystemet en gang. De sendes ikke til produsent eller testes slik de gjør på andre sportsbutikker. 

Anonymkode: 9518a...ff5

Man får ikke byttet brukte, ødelagte sko som en ordinær vare, selvsagt går det som reklamasjon, og det er superfort gjort i butikk. 

Anonymkode: 4300d...f36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...