AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #1 Skrevet 29. juni 2021 Heeelt ærlig, hvordan reagerer du dersom du finner ut at du har blitt slettet som venn på facebook, spesielt dersom dere faktisk er venner i virkeligheten? Anonymkode: f1cd1...377
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #2 Skrevet 29. juni 2021 Hadde syns det var rart og spurt hvorfor. Anonymkode: bb68b...b08 7
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #3 Skrevet 29. juni 2021 Jeg prøver å se hvem som har sletta meg, men finner det aldri ut Anonymkode: e178d...cab
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #4 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg prøver å se hvem som har sletta meg, men finner det aldri ut Anonymkode: e178d...cab Følger du med på antall venner du har da? Anonymkode: f1cd1...377
Jdz Skrevet 29. juni 2021 #5 Skrevet 29. juni 2021 Synes det er flott at fjerne relasjoner tar oppryddingsjobben, så slipper jeg å gjøre det selv. 19
Stoltskeiv Skrevet 29. juni 2021 #6 Skrevet 29. juni 2021 (endret) Er det venner som jeg ofte har kontakt med, så ville jeg jo lurt. Ville spurt om de hadde en opprydningsjobb i vennelista, men ville ikke gjort noe at av det. Det er ikke nettet som definerer hvor gode venner vi er Er det noen jeg ikke har så mye kontakt med. så bryr jeg meg ikke. Endret 29. juni 2021 av Traktorlesba96 3
Million Skrevet 29. juni 2021 #7 Skrevet 29. juni 2021 Det har skjedd et par ganger, og da har jeg ærlig talt lurt på hvorfor. Det er liksom ikke noe skade i å ha en del perifere "venner" og bekjente på Facebooklisten, men de følte kanskje for å rydde opp da? Greit nok. Husker ikke nå hvem den andre personen jeg oppdaget hadde slettet meg var, men den første var en kvinne jeg var venninner med tidlig i tenårene. Vi har ikke sett hverandre på flere tiår. Hun var sykt opptatt av hobbyen sin, alt hun postet dreide seg om det, og de hun snakket med på Facebook var av samme slaget. Mistenker at hun rett og slett fjernet en haug folk som ikke hadde noe med den altoppslukende hobbyen hennes å gjøre. Det var en hobby som dreier seg om en type livsstil egentlig, fjernt fra mine interesser. Hun var høyt oppe og vant mye, så jeg. Nå ja, det var det. Jeg overlevde å bli slettet av et par stykker. Ingen var noen nære bekjente eller venner.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #8 Skrevet 29. juni 2021 Kun en gang ble jeg virkelig såret over å ha blitt slettet som venn. Jeg ser at hun bl.a. er venner av en bekjent av oss begge hvor jeg har et "nærmere" forhold til den bekjente. Vi hadde kjent hverandre i 20 år. Veldig nær kontakt. Stilt opp for hverandre og ungene våres. Ut av det blå ble jeg slettet. Eneste jeg kan tenke meg er at hun ikke taklet at jeg fikk orden på livet og fikk en godt betalt jobb mens hun er ufør. Jeg vet at jeg kommer til å møte henne i ulike sammenhenger. Da skal jeg hilse og ikke noe mer. Anonymkode: db56b...373 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #9 Skrevet 29. juni 2021 Legger aldri merke til det. Anonymkode: 59646...d60
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #10 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kun en gang ble jeg virkelig såret over å ha blitt slettet som venn. Jeg ser at hun bl.a. er venner av en bekjent av oss begge hvor jeg har et "nærmere" forhold til den bekjente. Vi hadde kjent hverandre i 20 år. Veldig nær kontakt. Stilt opp for hverandre og ungene våres. Ut av det blå ble jeg slettet. Eneste jeg kan tenke meg er at hun ikke taklet at jeg fikk orden på livet og fikk en godt betalt jobb mens hun er ufør. Jeg vet at jeg kommer til å møte henne i ulike sammenhenger. Da skal jeg hilse og ikke noe mer. Anonymkode: db56b...373 Merkelig årsak i så fall, en god venn og et godt menneske gleder seg over at positive ting skjer i noen annens liv - selv om man ikke har det samme selv. Anonymkode: f1cd1...377 2
GammelKaktus Skrevet 29. juni 2021 #11 Skrevet 29. juni 2021 Har opplevd å bli slettet en gang ut av det blå og da merket jeg det ikke før noen andre kommenterte at de plutselig var blitt slettet. Da sjekket jeg og det var visst jeg og. Men det er en som sliter enormt mye psykisk og når han ikke får de reaksjonene han vil ha så er det full regresjon til trassalderen. Jeg kjente det ingen plass og det var egentlig like greit og "slippe" han, ingen som kan hjelpe han uansett, må hjelpe seg selv. Ellers så har jeg aldri blitt slettet eller sletter noen selv. Har så få folk på facebook at det kreves ingen opprydding. 😄 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #12 Skrevet 29. juni 2021 Det kommer an på hvem det er som gjør det, som flere andre også sier. Folk man ikke har noe særlig kontakt med, aldri har møtt osv trenger man strengt tatt ikke å ha som kontakt. Men det skader jo heller ikke, hehe. Typen til kusinen min slettet meg for et par år siden. Jeg antok at de hadde gjort det slutt og at det var grunnen, men så så jeg at han fremdeles er kontakt med flere andre i familien/slekta. Så han hadde nok bare en slags opprydding blant kontaktene sine. Men jeg syns det var ganske merkelig, i grunn. Anonymkode: e1201...50e
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #13 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kommer an på hvem det er som gjør det, som flere andre også sier. Folk man ikke har noe særlig kontakt med, aldri har møtt osv trenger man strengt tatt ikke å ha som kontakt. Men det skader jo heller ikke, hehe. Typen til kusinen min slettet meg for et par år siden. Jeg antok at de hadde gjort det slutt og at det var grunnen, men så så jeg at han fremdeles er kontakt med flere andre i familien/slekta. Så han hadde nok bare en slags opprydding blant kontaktene sine. Men jeg syns det var ganske merkelig, i grunn. Anonymkode: e1201...50e Glemte å skrive at det ikke hadde blitt slutt mellom kusinen min og han og de er fremdeles sammen. Anonymkode: e1201...50e
Gjest Elder Millennial Skrevet 29. juni 2021 #14 Skrevet 29. juni 2021 (endret) Jeg hadde med all sannsynlighet ikke lagt merke til det hvis jeg skal være helt ærlig🤷♀️ Endret 29. juni 2021 av Elder Millennial
Sheik Skrevet 29. juni 2021 #16 Skrevet 29. juni 2021 (endret) Jeg ser aldri på vennelista mi. De som vil får bare slette meg. Endret 29. juni 2021 av Sheik Typo 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #17 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Heeelt ærlig, hvordan reagerer du dersom du finner ut at du har blitt slettet som venn på facebook, spesielt dersom dere faktisk er venner i virkeligheten? Anonymkode: f1cd1...377 Helt greit om vi ikke var spesielt nære. Ville nok blitt skuffet og spurt deg hvorfor hvis vi var nære venner. Hadde heller da satt pris på det om du sa ifra på forhånd, og kom med en ærlig begrunnelse. Hadde du løyet til meg da også så hadde jeg blitt sur. Og hadde ikke begrunnelsen for sletting vært god så kan det hende at jeg hadde blitt litt fornærmet og hadde gitt litt "faen" i deg. Anonymkode: d107b...da4 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #18 Skrevet 29. juni 2021 Jeg hadde en venninne jeg var ganske mye med for en del år siden, så flyttet hun og kontakten ble naturlig mindre. Men vi var liksom fortsatt venninner. Så oppdaget jeg at hun hadde slettet meg og må innrømme at jeg ble veldig forbauset. Vi har aldri hatt noe drama eller vært uvenner, så det var litt uforventet! Anonymkode: 19779...d16 5
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #19 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det kommer an på hvem det er som gjør det, som flere andre også sier. Folk man ikke har noe særlig kontakt med, aldri har møtt osv trenger man strengt tatt ikke å ha som kontakt. Men det skader jo heller ikke, hehe. Typen til kusinen min slettet meg for et par år siden. Jeg antok at de hadde gjort det slutt og at det var grunnen, men så så jeg at han fremdeles er kontakt med flere andre i familien/slekta. Så han hadde nok bare en slags opprydding blant kontaktene sine. Men jeg syns det var ganske merkelig, i grunn. Anonymkode: e1201...50e Ett av mine tantebarn gjorde det samme, men beholdt ALLE andre i familien. Veldig merkelig, og høyst sannsynligvis ikke tilfeldig. Uten at jeg har et kvekk av anelse om hvorfor. Anonymkode: 42ecc...e7a 1
Østkantgutt1913 Skrevet 29. juni 2021 #20 Skrevet 29. juni 2021 Det merkelige er at noen av de som sletter en gjerne sier hei når en møtes . Bryr meg null og nix hvem jeg har på vennelista
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå