Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta opp noen fag som privatist til høsten.  Har tidligere tatt et fag gjennom Sonans nettstudier og var veldig fornøyd, men de tilbyr ikke karaktergaranti og er en god del dyrere. Lurer på om noen her har tatt nettstudier hos Akademiet, og hva dere eventuelt synes om det? Var det grei oppfølging og gode leksjoner?

Anonymkode: b908c...843

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.6.2021 den 16.26):

Jeg skal ta opp noen fag som privatist til høsten.  Har tidligere tatt et fag gjennom Sonans nettstudier og var veldig fornøyd, men de tilbyr ikke karaktergaranti og er en god del dyrere. Lurer på om noen her har tatt nettstudier hos Akademiet, og hva dere eventuelt synes om det? Var det grei oppfølging og gode leksjoner?

Dytter tråden opp. Vil også gjerne vite dette. Forresten hvilket fag tok du opp hos Sonans, hvis jeg kan få vite det😁

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, ScarletWitch said:

Dytter tråden opp. Vil også gjerne vite dette. Forresten hvilket fag tok du opp hos Sonans, hvis jeg kan få vite det😁

Hei, jeg som svarte deg i den andre tråden din også 😊 Jeg tok geofag 2, og var ganske fornøyd - ser i etterkant at det finnes billigere alternativer, og antar at det vil være like bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...