AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #1 Skrevet 29. juni 2021 Jeg skal ta opp noen fag som privatist til høsten. Har tidligere tatt et fag gjennom Sonans nettstudier og var veldig fornøyd, men de tilbyr ikke karaktergaranti og er en god del dyrere. Lurer på om noen her har tatt nettstudier hos Akademiet, og hva dere eventuelt synes om det? Var det grei oppfølging og gode leksjoner? Anonymkode: b908c...843 1
ScarletWitch Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 29.6.2021 den 16.26): Jeg skal ta opp noen fag som privatist til høsten. Har tidligere tatt et fag gjennom Sonans nettstudier og var veldig fornøyd, men de tilbyr ikke karaktergaranti og er en god del dyrere. Lurer på om noen her har tatt nettstudier hos Akademiet, og hva dere eventuelt synes om det? Var det grei oppfølging og gode leksjoner? Anonymkode: b908c...843 Dytter tråden opp. Vil også gjerne vite dette. Forresten hvilket fag tok du opp hos Sonans, hvis jeg kan få vite det😁
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 3 hours ago, ScarletWitch said: Dytter tråden opp. Vil også gjerne vite dette. Forresten hvilket fag tok du opp hos Sonans, hvis jeg kan få vite det😁 Hei, jeg som svarte deg i den andre tråden din også 😊 Jeg tok geofag 2, og var ganske fornøyd - ser i etterkant at det finnes billigere alternativer, og antar at det vil være like bra. Anonymkode: b908c...843
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå