AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #1 Skrevet 29. juni 2021 Kvinner er velgerne. Er dette noe som er kontroversielt for dere? Det er ingen som nekter kvinner sex. Men kvinner nekter mange menn sex. Kvinner har dermed er stort ansvar. Så hvorfor blir dere sure når noen påpeker dette og holder dere ansvarlig? Anonymkode: a0e75...867 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 29. juni 2021 Kvinner har da ikke noe ansvar. Man skal da ikke måtte ha sex med noen man ikke vil ha sex med fordi at alle skal få sex. Anonymkode: adcbd...7aa 125
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 29. juni 2021 Kan ikke menn prøve å tenke på noe annet enn sex for en gangs skyld? Det er forresten menn som bestemmer om man skal date videre, om det skal bli et forhold ut av det, når man skal flytte sammen og når man skal forlove seg. Anonymkode: 9de76...ed2 76
Populært innlegg IDGAF Skrevet 29. juni 2021 Populært innlegg #4 Skrevet 29. juni 2021 Tror du alle verdens kvinner setter seg ned og kollektivt velger hvem vi skal ha sex med og ikke? 53
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 29. juni 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Så hvorfor blir dere sure når noen påpeker dette og holder dere ansvarlig? Anonymkode: a0e75...867 Holder dere ansvarlig? Hva slags incel pisspreik er dette? Anonymkode: e7506...b5a 98
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 Populært innlegg #6 Skrevet 29. juni 2021 Menn er velgerne. Er dette noe som er kontroversielt for dere? Det er ingen som nekter menn forhold. Men menn nekter mange kvinner forhold. Menn har dermed et stort ansvar. Så hvorfor blir dere sure når noen påpeker dette og holder dere ansvarlig? Anonymkode: efc87...426 69
Populært innlegg Cuntzilla Skrevet 29. juni 2021 Populært innlegg #7 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kvinner er velgerne. Er dette noe som er kontroversielt for dere? Det er ingen som nekter kvinner sex. Men kvinner nekter mange menn sex. Kvinner har dermed er stort ansvar. Så hvorfor blir dere sure når noen påpeker dette og holder dere ansvarlig? Anonymkode: a0e75...867 Vi blir vel sure om du holder oss ansvarlig for at du ikke får pult? Ja, jeg kan velge hvem jeg vil ha sex med, og jeg velger ikke deg. Sorry. Du er ikke mitt ansvar. 67
AnonymBrukern Skrevet 29. juni 2021 #8 Skrevet 29. juni 2021 Det sier bare noe om menn. Svake som sier ja uansett hvem det er så lenge de får fitte 22
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #9 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn er velgerne. Er dette noe som er kontroversielt for dere? Det er ingen som nekter menn forhold. Men menn nekter mange kvinner forhold. Menn har dermed et stort ansvar. Så hvorfor blir dere sure når noen påpeker dette og holder dere ansvarlig? Anonymkode: efc87...426 Nettopp. Menn nekter kvinner forhold. Anonymkode: 9de76...ed2 7
IDGAF Skrevet 29. juni 2021 #10 Skrevet 29. juni 2021 JEG kan ikke ha sex med alle verdens menn, mener du at jeg skal gå rundt og holde oversikt over hvilke menn som har hatt sex og ikke? Og velge sexpartnere ikke etter hvem jeg ønsker å ha sex med, men hvem som ønsker å sex med meg? Kan du ikke ha sex med en mann hvis du er så desperat? 33
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #11 Skrevet 29. juni 2021 Ja, JEG velger hvem JEG vil ha sex med, men det er ikke sånn at det står 20 mannfolk i kø utenfor døra mi hver morgen, liksom, og så velger jeg hvem av de jeg inviterer med inn på litt sengekos. Det er slik du fremstiller det. Anonymkode: f5109...88f 34
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #12 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kvinner er velgerne. Er dette noe som er kontroversielt for dere? Det er ingen som nekter kvinner sex. Men kvinner nekter mange menn sex. Kvinner har dermed er stort ansvar. Så hvorfor blir dere sure når noen påpeker dette og holder dere ansvarlig? Anonymkode: a0e75...867 Min mann har vært syk siden 2015 og dertil ikke kunnet/villet hatt sex. Jeg er dermed nektet sex. Så slutt med den bullshiten du kommer med! Det lyser et tydelig hat mot kvinner i ditt innlegg! Anonymkode: 5d844...ab1 23
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #13 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, JEG velger hvem JEG vil ha sex med, men det er ikke sånn at det står 20 mannfolk i kø utenfor døra mi hver morgen, liksom, og så velger jeg hvem av de jeg inviterer med inn på litt sengekos. Det er slik du fremstiller det. Anonymkode: f5109...88f Nei men selv med mange valgmuligheter er det da uansett hun som bestemmer HVEM som får inn i helligdommen. Blir sjokkert over tankegangen til TS her.. Anonymkode: cfb9c...09e 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #14 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kvinner er velgerne. Er dette noe som er kontroversielt for dere? Det er ingen som nekter kvinner sex. Men kvinner nekter mange menn sex. Kvinner har dermed er stort ansvar. Så hvorfor blir dere sure når noen påpeker dette og holder dere ansvarlig? Anonymkode: a0e75...867 Men du kan jo ta ansvar, ts! Det finnes jo ingen tullete naturlov som sier "menn som ikke finner seg en villig kvinne må velge å bli voldtektsmann" (som du hinter til) Dere uønska mannfolk kan jo fint opprette en nettside. "garantert sex.com" Menn melder seg på. Flere menn melder seg på. Mennene har sex med de andre mennene. Ingen plager damene - alle får det akkurat som de vil. Og som bonus så tar dere makta fra damene. på "garantert sex" er det kun menn som bestemmer om det blir sex. Anonymkode: 9c5a0...cc3 38
Tanuki Skrevet 29. juni 2021 #15 Skrevet 29. juni 2021 men hvis en kvinne har sex med mange menn så er hun jo løs, en hore, ikke sant? Eller gjelder det bare hvis hun ikke har sex med deg? 43
Perleugla Skrevet 29. juni 2021 #16 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Kvinner er velgerne. Er dette noe som er kontroversielt for dere? Det er ingen som nekter kvinner sex. Men kvinner nekter mange menn sex. Kvinner har dermed er stort ansvar. Så hvorfor blir dere sure når noen påpeker dette og holder dere ansvarlig? Anonymkode: a0e75...867 Deg igjen. Kvinner OG menn velger hvem de vil ha sex med. For at det skal bli ligging må både kvinnen og mannen ønske dette. Kvinner har ikke ansvar for at menn vil ha mer sex enn kvinner og dermed kan tenke seg å ligge med fler. Kvinner har ikke et stort ansvar om å fordele sex rettferdig på den mannlige befolkning. Hver kvinne har ansvar for seg selv og det eneste hun trenger svare på er: «vil jeg ha sex med denne mannen?» Er svaret nei, vel da skal hun ikke ha sex. Din tilgang til ligg er ikke et ansvar som hviler på kvinner. Du har selv ansvar for egen ligging. 23
Jdz Skrevet 29. juni 2021 #17 Skrevet 29. juni 2021 Ingen kvinne i verden kan bestemme om jeg skal ha sex og hvem jeg skal ha sex med. Enhver kvinne er selvfølgelig i sin fulle rett til å ikke ville ha sex med meg. 25
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #18 Skrevet 29. juni 2021 Nøyaktig hva er det dette store ansvaret består i, mener du? Anonymkode: 3078e...974 15
CorvusCorax Skrevet 29. juni 2021 #19 Skrevet 29. juni 2021 It takes two to tango. Så nei. Kvinner har det ikke "enklere". Om du er mindre pen og drittsekk i tillegg så er det selvfølgelig vanskelig for deg å finne noen. Men det er ditt problem. Ta deg sammen. 15
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #20 Skrevet 29. juni 2021 43 minutter siden, AnonymBruker said: Min mann har vært syk siden 2015 og dertil ikke kunnet/villet hatt sex. Jeg er dermed nektet sex. Så slutt med den bullshiten du kommer med! Det lyser et tydelig hat mot kvinner i ditt innlegg! Anonymkode: 5d844...ab1 Nja. Du er bare blitt nektet sex av mannen din. Du må tenke utenfor boksen... Anonymkode: 2c5ec...28c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå