Gå til innhold

Hvilken gjeng tilhørte du på ungdomsskolen?  

63 stemmer

1. 1. Hvilken gjeng tilhørte du på ungdomsskolen?

• De kule og populære som satt i Røykjavik i friminuttene
      14
    • Sportsfolka som alltid ble satt til å velge lag i gymtimene
      4
    • De skoleflinke som satt fremst i klasserommet og bare fikk S (6) og M (5).
      11
    • Nerdene som drev med sitt
      10
    • De utstøtte ensomme mobbeoffrene
      24

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken gjeng tilhørte du på ungdomsskolen?

Anonymkode: 9d704...596

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var en del av de utstøtte ensomme mobbeofrene, men vi var heldigvis en egen liten gjeng som var utstøtt. Og de er venninnene mine ennå, så vi holdt sammen i det vanskelige :) Jeg var også en som var skoleflink og bare fikk S og M, men identifiserte meg mest som utstøtt.

Anonymkode: b8978...37c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var vel loner, men jeg var "sterk" så jeg ble ikke mobbet. Har faktisk blitt mer plaget av lærere. 

Anonymkode: 00d99...546

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke det var så lett å identifisere min gjeng. Vi var 6-7 stykker, vi spilte fotball og fikk M i gym, men vi sto også på røykehaugen og begynte tidlig å teste alkohol. Vi var kanskje litt kule, men ikke «Den kule gjengen». For det var noen andre, haha. Det var også en sportsgjeng, og vi var ikke dem heller. Og så var det revygjengen. Og en gjeng med pøbler. Og en gjeng outsidere. Og noen nerder men de var ikke en gjeng. 
Vi var antakelig bare en helt normal vennegjeng, som gikk ut med middels karakterer og ble arbeidsmaur som lærere, sykepleiere, rådgivere og miljøterapeuter. 

Anonymkode: 1730c...e84

Skrevet

Jeg var to. Sportsfolk og den utstøtte.

AnonymBruker
Skrevet

Musikerne/nerdene.
Jeg hang også litt på røykehjørnet, men vil jo ikke si at det var de "kule og populære" som hang der.

Anonymkode: 01439...5b3

AnonymBruker
Skrevet

Var ikke en av de populære men var i en god gjeng med 8 jenter og 4 gutter. De populære drev med cheerleading og fotball mens vi i min gjeng var opptatt av musikk 

Anonymkode: 15984...0b0

Gjest DislayName
Skrevet

Musikk/politikk/ikke flinkis- men ikke gitt opp heller. Kul på sær måte, tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

✔️Skoleflink (gikk ut som klassens nestbeste)

✔️sportsfolk (spilte som jente fotball med gutta) 

Men som satt bak i timen…  var del av blandet jenteguttegjeng hvor jentene var gode på skolen og drev med idrett og gutter som var veldig gode i idrett) 

Anonymkode: 97bfc...ac8

AnonymBruker
Skrevet

Var aldri i noen gjeng. Har vært alene hele livet.

Anonymkode: 0e786...4c8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var en av de "populære", som hang på røykehjørnet og var "kul". Som kjente de aller fleste, og var invitert til det meste av fester.

Samtidig var jeg også en av de få som forsøke å samle alle, også de som var litt utenfor, men det ble fort krasj. Så jeg spilte på en måte på flere lag, og tror jeg klarte å balansere det så greit som det går, selv om det uten tvil ble noen ganger hvor jeg valgte å være en del av gjengen mot å stå utenfor.

Anonymkode: 6a629...e16

Skrevet

Taper'n som ikke ville bli "voksen".

Han som fortsatt digga Star Wars og Star Trek når alle andre begynte å røyke, drikke og feste og ble svært skuffet når hans beste kamerater dumpa han selv om vi hadde hengt sammen som erteris året før.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sport, smart og nerd. Ikke populær

Anonymkode: d4195...635

AnonymBruker
Skrevet

Ungdomsskolen var en skuffelse for min del. Isolerte meg mye, kom ikke inn i gjengen, ble fort plaget av andre i flere klasser.

Ting kunne gått verre. Men var nok den som var utstøtt. Var litt nerdete og, men fikk ikke mye tid til det på en krigsskueplass av en skole. Folk trakk seg ofte unna meg. Så trakk meg unna klassen min. Angrer sykt på det i dag. Får ikke helt fred med dette i bagasjen som jeg må ha resten av livet.

Anonymkode: 777aa...ca7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.6.2021 den 22.03):

Jeg var en av de "populære", som hang på røykehjørnet og var "kul".

Anonymkode: 6a629...e16

Der fant du meg også, men jeg var også veldig skoleflink og fikk toppkarakterer uten særlig innsats.

Anonymkode: cc393...dc8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hestejentene🤪

Som KUN var opptatt av hest og ikke kunne komme fort nok til stallen etter skolen. 
Fikk gode karakterer da! 

Anonymkode: cbb68...3ae

AnonymBruker
Skrevet

Mobbeoffer som hang med de som var skoleflink som ble sett på som nerder. Var ikke skoleflink selv.

Anonymkode: 490a5...7cd

AnonymBruker
Skrevet

Skoleflinke, populære og sporty 😁😇

Anonymkode: 71875...d25

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i energjengen. Dvs jeg gikk alene. Ble kun ledd av og latterliggjort på ungdomsskolen. 

Anonymkode: 4b83a...a36

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var så heldig at jeg hadde en barneskole å vokse opp i hvor det egentlig var en slags Lindgrensk harmoni hele tiden. Ungdomskolen bestod av to barneskoler som møttes på samme skole, og dette var i grunnen også en ganske fin tid hvor klassen jeg gikk i var en stor enhet på 14 elever. Jeg har lyst å si at jeg var den tidvis skoleflinke, jeg var ikke noe særlig i matematikk og naturfag. Men, håper og tror at jentene egentlig var veldig greie med hverandre, stort sett, vi hadde jo det med oss fra barneskolen. 

Anonymkode: 5b907...741

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...