Laraa Skrevet 3. juli 2021 #61 Del Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): 😂 Minner meg om en episode i mot i brøstet hvor søsteren til Karl eller tanta til Carl kommer med mann og unger med campingvogna si 😂😂😂 se den 👍 Anonymkode: 99eff...cf7 Akkurat det jeg tenkte på også 😆 eller eksen i humorserien til Espen Eckbo. Hun som griner og flytter inn til han og krever og krever hver gang hun ikke får viljen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #62 Del Skrevet 3. juli 2021 Laraa skrev (3 minutter siden): Akkurat det jeg tenkte på også 😆 eller eksen i humorserien til Espen Eckbo. Hun som griner og flytter inn til han og krever og krever hver gang hun ikke får viljen sin Kunne tenke meg å se den, bare for å få tilbake humøret TS Anonymkode: 03f19...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 3. juli 2021 #63 Del Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kunne tenke meg å se den, bare for å få tilbake humøret TS Anonymkode: 03f19...129 Litt usikker på om episodene er gratis, men mot i brøstet er gratis på YouTube 🙂 https://www.discoveryplus.no/programmer/det-kunne-vrt-verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #64 Del Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 2.7.2021 den 0.32): Takk Ja, faktisk, jeg har hørt fra dem! De fortalte meg at de har et pledd som er mitt og at jeg kan komme og hente om jeg vil Anonymkode: 03f19...129 Huff. Helt utrolig hvordan folk oppfører seg. Du får be svogeren din skrive på fb veggen deres om at det brukte dopapiret de har kasta fra seg i grøfta ønskes hentet asap! Så får andre venner av dem også se hva slags folk de har med å gjøre. Anonymkode: 6bf7e...de0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 3. juli 2021 #65 Del Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Dersom det er i et eget rom kan det kanskje kategoriseres som bad. Dersom toalettet er under vasken eller under førersetet, vil jeg ikke kategorisere luksugodet som et bad nei Anonymkode: 03f19...129 det er såklart i eget rom…med egen dør, låsbar sådan! tenk d!🙄🙄 Høres ikke ut som du har vært i bobil akkurat😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #66 Del Skrevet 3. juli 2021 kalini skrev (1 minutt siden): det er såklart i eget rom…med egen dør, låsbar sådan! tenk d!🙄🙄 Høres ikke ut som du har vært i bobil akkurat😂 Alle bobiler har ikke bad og nei, jeg har aldri vært i bobil. TS Anonymkode: 03f19...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 3. juli 2021 #67 Del Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Alle bobiler har ikke bad og nei, jeg har aldri vært i bobil. TS Anonymkode: 03f19...129 En bobil har bad eller toalettrom jo. Om du mener kombicamp (de har ikke bad) o.l ombygde bilder går under bobil, tar du feil. Du har aldri vært i bobil, men uttaler deg i 3 timer om hva de inneholder eller ikke inneholder…😂 ok, logisk. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #68 Del Skrevet 3. juli 2021 kalini skrev (5 minutter siden): En bobil har bad eller toalettrom jo. Om du mener kombicamp (de har ikke bad) o.l ombygde bilder går under bobil, tar du feil. Du har aldri vært i bobil, men uttaler deg i 3 timer om hva de inneholder eller ikke inneholder…😂 ok, logisk. Ok, kan hende jeg hadde besøk av noen som har kombicamp, ikke vet jeg. Selv kalte de det for bobil, jeg driver ikke og googler kjøretøyet vennene mine besøker meg med, tenker at de selv vet best hva de har og selv bryr jeg meg ikke om det heter campingvogn, bobil eller kombicamp! Anonymkode: 03f19...129 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 4. juli 2021 #69 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ok, kan hende jeg hadde besøk av noen som har kombicamp, ikke vet jeg. Selv kalte de det for bobil, jeg driver ikke og googler kjøretøyet vennene mine besøker meg med, tenker at de selv vet best hva de har og selv bryr jeg meg ikke om det heter campingvogn, bobil eller kombicamp! Anonymkode: 03f19...129 Nei merker jo at du ikke har det, å det behøver du jo ikke.. men da må du heller ikke uttale deg så bastant😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #70 Del Skrevet 4. juli 2021 Ser det noen skriver om å være vert/vertinne og at det da er normalt å tilby mat. Det kan være hyggelig å tilby og jeg lar ikke gjester betale for mat hos meg heller (noen ganger vin/øl), tross dårlig råd. Men å ta det som en selvfølge, altså ikke engang foreslå å betale tilbake og slik klargjøre hva som er ønsket, det er vel noe spesielt av voksne mennesker. At de i tillegg tar seg til rette med å tråkke inn i private soner uten å spørre, og det der med å ta imot mat og gjestfrihet men ikke dele av snacks og annet... Det gir jo en kraftig bismak av utnyttelse. Det handler ikke om en sum penger men om følelsen av å bli brukt. Da er det ikke hyggelig å vøre vertskap. Lol@TS skulle KOMME OG HENTE pledd hvis hun ville. Skal man le eller grine. Anonymkode: 19f0d...1b0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 4. juli 2021 #71 Del Skrevet 4. juli 2021 Kan du ikke samle dopapiret i en pose, knyte igjen og sende en beskjed offentlig på face om at de må komme å hente det de glemte. Bare si at du ikke har snoket så du vet ikke hva det er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 4. juli 2021 #72 Del Skrevet 4. juli 2021 kalini skrev (6 timer siden): En bobil har bad eller toalettrom jo. Om du mener kombicamp (de har ikke bad) o.l ombygde bilder går under bobil, tar du feil. Du har aldri vært i bobil, men uttaler deg i 3 timer om hva de inneholder eller ikke inneholder…😂 ok, logisk. Eldre bobiler har ikke bad. Ei heller ombygde varebiler som benyttes som bobil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #73 Del Skrevet 4. juli 2021 Troyamin skrev (2 timer siden): Eldre bobiler har ikke bad. Ei heller ombygde varebiler som benyttes som bobil. Det har de. Er nok mere at de ikke har tømt kasetten fordi de beregnet å bruke do inne hos ts. Anonymkode: 2de50...4a9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 4. juli 2021 #74 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det har de. Er nok mere at de ikke har tømt kasetten fordi de beregnet å bruke do inne hos ts. Anonymkode: 2de50...4a9 Ikke alle har toalett. Om det er snakk om portapotti (kasett) eller fast toalett. Bare fordi du ikke har sett det, så finnes det faktisk 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #75 Del Skrevet 4. juli 2021 Troyamin skrev (3 timer siden): Ikke alle har toalett. Om det er snakk om portapotti (kasett) eller fast toalett. Bare fordi du ikke har sett det, så finnes det faktisk 😉 Hvis ikke de har toalett fast eller løst så hadde de nok sagt ifra om det. Vi driver faktisk campingplass så vi har sett mye rart. Anonymkode: 2de50...4a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 4. juli 2021 #76 Del Skrevet 4. juli 2021 Troyamin skrev (10 timer siden): Eldre bobiler har ikke bad. Ei heller ombygde varebiler som benyttes som bobil. da vil jeg tro de er så gammel at de ikke er kjørbar idag… da jeg var på camping med besteforeldrene mine med bobil i 1990, hadde de bad. den var ikke ny den gang heller… ombygde bilder nevnte jeg ista at de ikke inneholder bad, så det er jeg klar over. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 4. juli 2021 #77 Del Skrevet 4. juli 2021 kalini skrev (42 minutter siden): da vil jeg tro de er så gammel at de ikke er kjørbar idag… da jeg var på camping med besteforeldrene mine med bobil i 1990, hadde de bad. den var ikke ny den gang heller… ombygde bilder nevnte jeg ista at de ikke inneholder bad, så det er jeg klar over. Ja, der er derfor jeg har flere bekjente som har slike biler nå i dag...🙄 Men nå er vel ikke dette hjelpsomt for ts. Dette er en solid avsporing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #78 Del Skrevet 19. mai 2024 Dette minner meg om den episoden av mot i brøstet som heter "innpåslitne slektninger" eller noe i den duren . Når tanta til Målfrid kom med mann og unger for å bo der i campingvogn på ferie. De tok seg inni huset og brukte slow broken til Karl, tømte huset for mat og drikke og tok soverommet til Karl og Målfrid 🙈 Anonymkode: 27c81...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #79 Del Skrevet 19. mai 2024 Uff jeg har et vennepar som oppførte seg helt likedan. Vi dro på roadtrip et år og brukte min gamle, bensinslukende bil. Tror jeg brukte nesten 2000kr på bensin og bompenger men ikke et eneste sekund spurte de om de skulle spleise på bensinen. Så lagde jeg dyr middag til alle 3 og kjøpte inn drikke og snacks. Ikke da heller ville de bidra. Følte meg skikkelig stusselig. Jeg hadde fortalt dem at jeg hadde det vanskelig økonomisk for tiden. Noen måneder senere dro jeg på en helgetur nedover til dem, og da fikk jeg virkelig høre kommentarer på at jeg ikke bidro til maten. Selv om alt jeg spiste hos dem var kneip. 🙄 Jeg skal ALDRI dra på besøk til dem frivillig igjen. Og jeg har faktisk begynt å dytte dem fra meg. Jeg synes de er gjerrige og mangler selvinnsikt. Jeg er alene og tjener kanskje 450.000 i året mens de er to, og tjener 1,5mill sammen. De har kjøpt seg dyrt hus og drar på dyre ferier flere ganger i året. Har ikke lyst til å kalle dem for mine venner lengre. Anonymkode: 6deb3...426 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 19. mai 2024 #80 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Uff jeg har et vennepar som oppførte seg helt likedan. Vi dro på roadtrip et år og brukte min gamle, bensinslukende bil. Tror jeg brukte nesten 2000kr på bensin og bompenger men ikke et eneste sekund spurte de om de skulle spleise på bensinen. Så lagde jeg dyr middag til alle 3 og kjøpte inn drikke og snacks. Ikke da heller ville de bidra. Følte meg skikkelig stusselig. Jeg hadde fortalt dem at jeg hadde det vanskelig økonomisk for tiden. Noen måneder senere dro jeg på en helgetur nedover til dem, og da fikk jeg virkelig høre kommentarer på at jeg ikke bidro til maten. Selv om alt jeg spiste hos dem var kneip. 🙄 Jeg skal ALDRI dra på besøk til dem frivillig igjen. Og jeg har faktisk begynt å dytte dem fra meg. Jeg synes de er gjerrige og mangler selvinnsikt. Jeg er alene og tjener kanskje 450.000 i året mens de er to, og tjener 1,5mill sammen. De har kjøpt seg dyrt hus og drar på dyre ferier flere ganger i året. Har ikke lyst til å kalle dem for mine venner lengre. Anonymkode: 6deb3...426 Det er ikke venner, slike klarer man seg fint uten 💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå