AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #1 Del Skrevet 29. juni 2021 De tok kontakt med meg søndag og ville komme på besøk med bobilen sin. Jeg syntes det hørtes koselig ut og ønsket dem derfor velkommen. De har vært på besøk hos meg flere ganger, selv har jeg aldri vært hos dem. Trodde jo at dersom de kom i bobil, skulle de klare seg selv med mat og drikke og hadde ikke handlet inn ekstra til dem. Da de ankom, spurte jeg om de hadde spist middag, Jeg var selv sulten. De svarte at de ikke hadde spist. Deretter dro jeg og kjøpte take away til oss alle. Begge er allergikere og jeg kjøpte mat tilpasset dem. De har til nå ikke tilbudt seg å ta deler av regningen og jeg synes det er urettferdig at de ikke later til å komme med fremstøt til betaling, er det fordi de anser seg som gjester her? Under take away maten gikk de og hentet seg øl etter øl men ikke en eneste gang tilbudte de meg en øl. De spiser frokost, lunsj og middag på min regning. Mulig jeg har misforstått noe og at jeg burde ha skjønt at de anså seg selv for å være gjest, bortsett fra om nettene. Blir ikke helt klok på dette altså. Var dessuten ute en tur for å vaske bilen. Kom tilbake og da hadde de plutselig lånt vaskemaskinen. Er det så vanskelig å spørre om å få låne den? Jeg hadde jo ikke sagt nei..... Føler meg bare overtrampet og synes det er vanskelig å si fra, ønsker jo å være gjestfri. Andre med erfaring? Anonymkode: 03f19...129 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #2 Del Skrevet 29. juni 2021 Ja du får si at neste helg kommer jeg og gjør akkurat det samme til dem. Det var respektløst gjort. Anonymkode: 75d29...a9c 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pudderrosa Skrevet 29. juni 2021 #3 Del Skrevet 29. juni 2021 Dette med mat-penger kan være misforståelser, men vaskemaskina ?!?! langt over streken... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #4 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De tok kontakt med meg søndag og ville komme på besøk med bobilen sin. Jeg syntes det hørtes koselig ut og ønsket dem derfor velkommen. De har vært på besøk hos meg flere ganger, selv har jeg aldri vært hos dem. Trodde jo at dersom de kom i bobil, skulle de klare seg selv med mat og drikke og hadde ikke handlet inn ekstra til dem. Da de ankom, spurte jeg om de hadde spist middag, Jeg var selv sulten. De svarte at de ikke hadde spist. Deretter dro jeg og kjøpte take away til oss alle. Begge er allergikere og jeg kjøpte mat tilpasset dem. De har til nå ikke tilbudt seg å ta deler av regningen og jeg synes det er urettferdig at de ikke later til å komme med fremstøt til betaling, er det fordi de anser seg som gjester her? Under take away maten gikk de og hentet seg øl etter øl men ikke en eneste gang tilbudte de meg en øl. De spiser frokost, lunsj og middag på min regning. Mulig jeg har misforstått noe og at jeg burde ha skjønt at de anså seg selv for å være gjest, bortsett fra om nettene. Blir ikke helt klok på dette altså. Var dessuten ute en tur for å vaske bilen. Kom tilbake og da hadde de plutselig lånt vaskemaskinen. Er det så vanskelig å spørre om å få låne den? Jeg hadde jo ikke sagt nei..... Føler meg bare overtrampet og synes det er vanskelig å si fra, ønsker jo å være gjestfri. Andre med erfaring? Anonymkode: 03f19...129 Er det bobilfolka folka fra Haugesund? De burde absolutt klare seg selv med mat når de bor i bobilen, om dere spiser sammen kan dere betale hver for dere. Anonymkode: be8bd...3db 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #5 Del Skrevet 29. juni 2021 Voksne mennesker spør ikke om å få komme på lengre ferieopphold med all inklusive hos venner. Det er ikke normal eller grei oppførsel.. Anonymkode: 338c8...d39 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #6 Del Skrevet 29. juni 2021 Herlighet! Dette var veldig spesiell oppførsel og jeg tipper det ikke passer med besøk neste gang hun spør 🤣 Anonymkode: 51e8c...1ce 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 29. juni 2021 #7 Del Skrevet 29. juni 2021 Er dette en ny vri på "mannens kusine med mann og barn på besøk" tråden? For dette høres litt for villt ut til å være sant. Dersom dette stemmer, får du sette deg ned og ta en alvorsprat. Dette skal være dine venner. Venner oppfører seg ikke slik. Og det VET du nok! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #8 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det bobilfolka folka fra Haugesund? De burde absolutt klare seg selv med mat når de bor i bobilen, om dere spiser sammen kan dere betale hver for dere. Anonymkode: be8bd...3db De er ikke fra Haugesund, tydelig flere med slik oppførsel. TS Anonymkode: 03f19...129 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #9 Del Skrevet 29. juni 2021 Veldig dårlig gjort! Jeg hadde sendt de vipps krav og sagt i dag at du la ut for dem, men at du trenger at de betaler deg tilbake siden det var en uventet utgift eller noe sånt Man tilbyr seg alltid å betale for det man spiser! Å gå og ta flere øl syns jeg også var rart. Nei, få penger tilbake du. Anonymkode: 55084...f59 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #10 Del Skrevet 29. juni 2021 Troyamin skrev (1 time siden): Er dette en ny vri på "mannens kusine med mann og barn på besøk" tråden? For dette høres litt for villt ut til å være sant. Dersom dette stemmer, får du sette deg ned og ta en alvorsprat. Dette skal være dine venner. Venner oppfører seg ikke slik. Og det VET du nok! Kjenner ikke til mannen og kusinen, disse er barnløse! Husk at det er mange brukere her inne, og litt av et mangfold "der ute"! Føler ikke for å ta en alvorsprat, føler mer for å takke nei til besøk annen gang. Nå er de på vei til å dra videre og jeg slipper å forholde meg til dem. De venter bare på klesvasken i tørketrommelen nå, den skrudde de på etterpå! Anonymkode: 03f19...129 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 29. juni 2021 #11 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjenner ikke til mannen og kusinen, disse er barnløse! Husk at det er mange brukere her inne, og litt av et mangfold "der ute"! Føler ikke for å ta en alvorsprat, føler mer for å takke nei til besøk annen gang. Nå er de på vei til å dra videre og jeg slipper å forholde meg til dem. De venter bare på klesvasken i tørketrommelen nå, den skrudde de på etterpå! Anonymkode: 03f19...129 Du har fått gode råd, men du ignorerer de fordi det passer deg best å heller klage her. Dette kunne du fint ha sagt fra til de om. Du får ta dette som en lærepenge og gå videre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #12 Del Skrevet 29. juni 2021 Jeg tenker at dere har en veldig ulik oppfatning av å dra på tur med bobil. Du skriver jo selv i trådtittelen at du får besøk av dem, og da tenker jeg at dere må avklare hva det innebærer før turen. Nå har jeg aldri eid en bobil eller vært på tur i en, men jeg hadde jo egentlig regnet med å invitere inn til hjemmet mitt når de først besøker byen jeg bor i. Det avhenger selvsagt av hvor nære de er, men bruk av vaskemaskin osv. tenker jeg er helt selvsagt at de skal få lov til, men jeg er helt enig i at de bør spørre før de tar seg til rette. Anonymkode: a674a...abd 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #13 Del Skrevet 29. juni 2021 Hvorfor er du så konfliktsky og unnvikende, tror du at de leser tankene dine? - grenseløse idioter som dem må settes grenser for. Anonymkode: af3c0...b7c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #14 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er du så konfliktsky og unnvikende, tror du at de leser tankene dine? - grenseløse idioter som dem må settes grenser for. Anonymkode: af3c0...b7c Jeg er konfliktsky og er ikke typen til å sette grenser for voksne mennesker. Ønsker ikke å løpe rundt å irettesette samt være kjip. Ønsker et rolig liv med venner som utviser respekt, ikke det motsatte. Anonymkode: 03f19...129 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #15 Del Skrevet 29. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er konfliktsky og er ikke typen til å sette grenser for voksne mennesker. Ønsker ikke å løpe rundt å irettesette samt være kjip. Ønsker et rolig liv med venner som utviser respekt, ikke det motsatte. Anonymkode: 03f19...129 Slapp av, vi drar snart! Anonymkode: 0d4d5...a5f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #16 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er konfliktsky og er ikke typen til å sette grenser for voksne mennesker. Ønsker ikke å løpe rundt å irettesette samt være kjip. Ønsker et rolig liv med venner som utviser respekt, ikke det motsatte. Anonymkode: 03f19...129 Men du er jo ikke kjip..det er de som er. Hadde ikke du likt å få en tilbakemelding hvis du gjorde noe andre ikke liker, slik at du ikke gjentar feilen og tilslutt ekskludert av de rundt deg? Anonymkode: af3c0...b7c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #17 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Men du er jo ikke kjip..det er de som er. Hadde ikke du likt å få en tilbakemelding hvis du gjorde noe andre ikke liker, slik at du ikke gjentar feilen og tilslutt ekskludert av de rundt deg? Anonymkode: af3c0...b7c Vel, jeg ville nok ha følt det ubehagelig dersom jeg fikk vite at jeg har vært en plagsom gjest. Jeg tror derimot ikke jeg blir oppfattet slik, ettersom jeg blir invitert til samme mennesker igjen og igjen. Jeg finner det derimot vanskelig å si noe om det med vaskemaskin og tørketrommel, ettersom jeg aldri ville ha sagt nei til dem dersom de hadde spurt meg om lån av. Jeg liker å være raus, liker bare ikke å føle meg utnyttet, slik jeg nå føler det. De har nå dratt videre. Jeg må rengjøre hele boligen nå, plukker opp brusflasker og annet søppel på gårdsplassen min, ingenting av dette syntes mens bobilen stod parkert. De har til og med lagt fra seg brukt dopapir i grøftene rundt her jeg bor . Dersom de mente de var fulltidsgjester da de inviterte seg selv, kunne de vel i det minste ha hatt med seg en liten vertinnegave men heller ikke det. Æsj altså. Anonymkode: 03f19...129 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #18 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vel, jeg ville nok ha følt det ubehagelig dersom jeg fikk vite at jeg har vært en plagsom gjest. Jeg tror derimot ikke jeg blir oppfattet slik, ettersom jeg blir invitert til samme mennesker igjen og igjen. Jeg finner det derimot vanskelig å si noe om det med vaskemaskin og tørketrommel, ettersom jeg aldri ville ha sagt nei til dem dersom de hadde spurt meg om lån av. Jeg liker å være raus, liker bare ikke å føle meg utnyttet, slik jeg nå føler det. De har nå dratt videre. Jeg må rengjøre hele boligen nå, plukker opp brusflasker og annet søppel på gårdsplassen min, ingenting av dette syntes mens bobilen stod parkert. De har til og med lagt fra seg brukt dopapir i grøftene rundt her jeg bor . Dersom de mente de var fulltidsgjester da de inviterte seg selv, kunne de vel i det minste ha hatt med seg en liten vertinnegave men heller ikke det. Æsj altså. Anonymkode: 03f19...129 Atte hva? De har lagt fra seg brukt dopapir i grøftene??!! 😳😳😳 Hva slags huleboere er dette? Dette hadde jeg faktisk sagt fra om, og aldri mer invitert dem. Ærlig talt! 😡💩💩💩 Anonymkode: 87d9d...1fe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eveline Skrevet 29. juni 2021 #19 Del Skrevet 29. juni 2021 Ojjj brukt dopapir? Så ekkelt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #20 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Atte hva? De har lagt fra seg brukt dopapir i grøftene??!! 😳😳😳 Hva slags huleboere er dette? Dette hadde jeg faktisk sagt fra om, og aldri mer invitert dem. Ærlig talt! 😡💩💩💩 Anonymkode: 87d9d...1fe Ja, og de som hadde tilgang på bad og alt . Må ha vært på nettene dette, siden jeg låste døra da jeg la meg! Anonymkode: 03f19...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå