AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #21 Skrevet 29. juni 2021 Dagbladet har aldri vært en seriøs avis! Anonymkode: bcd51...ee0
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #22 Skrevet 29. juni 2021 Nå har ikke jeg lest papirutgaven på mange år, men kan huske at avisen hadde en del kultur- og debattstoff for 20 år siden. Anonymkode: 2be6a...2b0 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #23 Skrevet 29. juni 2021 VG, Dagbladet og Aftenposten har da ikke værtseriøse aviser iallefall de siste 30 årene. Det er jo tabloid som er mer opptatt av å selge underholdningsprogram og slikt enn fornuftig dekning av nyheter. Journalistene er jo skikkelig lavmål også, kan knapt skrive god norsk. Anonymkode: 440e4...fd4 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #24 Skrevet 29. juni 2021 For 20 år siden kunne jeg i det minste lese en avis og faktisk "nyte" språket litt ... Nå er det umulig å nyte noe som helst språk i noen som helst avis. Nytelsesdelen er borte, men de prøver å selge sekundær nytelse, av en eller annen grunn ... dvs, hvordan man skal oppnå noe, være smart på skatten, hvordan oppnå 2 timer lang orgasme, buttplugg i ørekanalene, i stedet for at avisen i seg selv er selve nytelsen. Anonymkode: 2e2a3...6cf 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #25 Skrevet 29. juni 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Nå er Dagbladet den verste søppelavisen. Anonymkode: c0453...e52 "Nå"? De har vært en søppelavis i mange, mange år og blir ikke akkurat bedre med tiden. For den som er interessert, anbefaler jeg boken om Dagbladet skrevet av Trygve Aas Olsen: "Sex, drap og dårlig ledelse - Hvordan Dagbladet mistet troverdighet, penger og lesere." Den er ganske morsom. Noe av det som trekkes fram i boka er "kulturen" på den arbeidsplassen som er Dagbladet: Quote VG gikk ikke forbi Dagbladet på 1970-tallet fordi VG var så mye bedre, men fordi Dagbladet var så mye fullere. Dagbladet personifisert er en fordrukken horebukk som ligger og surrer i ei grøft og rauter etter sex, samtidig som han prøver å framstå som intellektuell, skjerpet, nyskapende og i forkant. Anonymkode: 0d35d...479 2
enkefru Skrevet 29. juni 2021 #26 Skrevet 29. juni 2021 I know…. Veldig trist er det iallefall. Blitt en skikkelig søpleblekke som mesker seg på kjendis-skandaler og spiller på folks frykt, er verst i klassen synes jeg når det kommer til klick-bites, synd! 4
fotosyntesen Skrevet 29. juni 2021 #27 Skrevet 29. juni 2021 De bringer alltid inn fra noe eller noen fra sosiale medier som hylles, eller hates eller hetses. Og det er alltid noen som er sjokkert og noen som raser. 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #28 Skrevet 29. juni 2021 Dagbladets artikler og overskrifter ville overlevd 5 sekunder her på på KG en gang. De ville brutt en haug av regler på KG. Det sier litt om hvor lavt Dagbladet er, når selv et forum som KG har 10 ganger høyere standard. Anonymkode: 2b4e0...07d 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #29 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dagbladets artikler og overskrifter ville overlevd 5 sekunder her på på KG en gang. De ville brutt en haug av regler på KG. Det sier litt om hvor lavt Dagbladet er, når selv et forum som KG har 10 ganger høyere standard. Anonymkode: 2b4e0...07d Kom med eksempler. Anonymkode: c0453...e52
Gjest SomeDude32 Skrevet 29. juni 2021 #30 Skrevet 29. juni 2021 7 hours ago, parmanoia said: AKKURAT NÅ!!!!!!!!! Chrisander Salamander Antisosialander fra Sex on the beach: -Jeg er skjempefornøyd med penisen min. 👏 You win the internet with this comment 😂
parmanoia Skrevet 29. juni 2021 #31 Skrevet 29. juni 2021 SomeDude32 skrev (19 minutter siden): 👏 You win the internet with this comment 😂 Takk, takk! 😅 1
Gjest Rosendahl Skrevet 30. juni 2021 #32 Skrevet 30. juni 2021 Dagbladet var bedre før. Likte godt bilagene. Nå skummer jeg gjennom magasinet på lørdag men det er også blitt litt kjedelig. Ellers er dagbladet bare sensasjon og slik mister du vekt og hjelp korona er farlig og uffameg...
Example Skrevet 30. juni 2021 #33 Skrevet 30. juni 2021 "Stjerna rasende på svensken" https://www.dagbladet.no/sport/stjerna-rasende-pa-svensken/73964571 Ukrainas trener er altså "stjerna", selv om det er lenge siden Shevchenko har vært noen stjerna. Sitat - Det var et veldig hardt spark, vi er opprørte over dette. Vi vet ikke hvordan det går med Besedin, men håper at kneet hans er greit. Legene tar hånd om ham nå, sa den tidligere storscoreren for AC Milan til Aftonbladet. Taklingen var en stempling i kneet på ukraineren etter at Danielsson først hadde klarert ballen. - Jeg traff ham og ba om unnskyldning. Han pratet ikke engelsk, men treneren deres oversatte. Det ble ikke en lang prat, men han godtok unnskyldningen. Det var ikke meninga og treffe ham på den måten. Det er tungt for ham å bli skadet nå, jeg håper han kommer seg raskt på beina, forteller Danielsson til Expressen. Sportseksjonen i avisa viser et godt et eksempel på hvorfor avisa stort sett er vanskelig å ta seriøst. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #34 Skrevet 30. juni 2021 Det samme som skjer med det meste i samfunnet - motivasjonen går over til å handle om penger. Når vi lever i et samfunn der penger er alfa og omega, vil alt snu seg mot pengene. Dagbladet tjente mer penger på agurk enn journalistikk. Sex selger, så man putter inn lettkledde menn og kvinner i reklamer. Å drive rovdrift på egne ansatte er bedre enn å ha vikarer. Osv Dess mer sentrert ruindt penger, dess mindre bryr man seg om konsekvensene jaget har på psyken til de i samfunnet, og hvordan det skal gå med oss i fremtiden Anonymkode: 711d1...8a7 1
Gjest Passpartou Skrevet 30. juni 2021 #35 Skrevet 30. juni 2021 Dagbladet har da mange interessante saker. Tatt fra forsiden, akkurat nå: - Runking? Hvor ofte er normalt? - Misfornøyd med sexlivet: -For kravstor? - Gruppesex: Dette er risikoene.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #36 Skrevet 30. juni 2021 Dagbladet drives av klikk og reklame. Det handler om å lage mest mulig click-baits slik at folk klikker seg inn overalt. Innholdet skal provosere og engasjere. Det er ikke lenger faktabasert eller informerende innhold. Det er mye "han mener..", "vi mener..." og annet synsing. Man kan også betale Dagbladet ekstra for å få dem til å publisere akkurat det man ønsker. I tillegg tar dem betalt fra naive kunder for deres usaklige innhold, fordi folk lokkes inn bak betalingsmuren med click-baits artikler som nettopp skal provosere. Rett og slett et uverdig og elendig tabloid. Verst i klassen, og verre enn Nettavisen! Det sier sitt. Norges mest useriøse nettsted. Slutt å klikk dere inn dit!! Anonymkode: 161c4...286 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #37 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Og tenk at Dagbladet leses flittigst av lærere, det er der de henter sin informasjon fra i hovedsak. Smått skremmende. Anonymkode: 57bea...b9d Stemmer ikke for min del! Hilsen lærer Anonymkode: 5762d...2da 1
Hengebuksvinet Skrevet 30. juni 2021 #38 Skrevet 30. juni 2021 Jeg har lurt på det samme. Men egentlig er vel ikke vg noe bedre?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #40 Skrevet 30. juni 2021 *Akkurat nå*, *Akkurat nå*, *Akkurat nå*, *Akkurat nå*, *Akkurat nå*! Som regel er *akkurat nå!* ikke noe viktig i det hele tatt. Anonymkode: fb071...41f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå