AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #1 Skrevet 29. juni 2021 Har over flere år vært med venninner å sveipe, og kom til å tenke på at en del av mennene vi så helt fra starten, er der inne fortsatt. Hva er det som gjør at enkelte blir hengende på datingsider i årevis? En del av dem ser jo bra ut også, men jeg merker venninnene mine blir skeptisk til å matche med "gjengangerene". Forstår jo at enkelte av disse mennene trolig bare er ute etter noe useriøst, og derfor har appen i lang tid - men det gjelder vel ikke alle sammen? Anonymkode: c047b...1be
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #2 Skrevet 29. juni 2021 De finner vel ikke noen som passer da. Eller mange kan jo se kjekke ut men har en oppførsel som mange ikke liker da..jeg vet ikke kan være mange grunner men ser den. For min egen del er jeg vel en gjenganger selv også som dame men ikke på tinder men på en annen app men det kommer jo av at jeg aldri fant noen da. Anonymkode: 4a6ca...4fd 6
M71 Skrevet 29. juni 2021 #3 Skrevet 29. juni 2021 Sånne som meg som var innom for fire år siden som er innom nå igjen, det kan jo i enkelte tilfeller være sånne som finner noe som har potensiale men som visner etter en periode. Da er det på igjen. Så jo faktisk en del av de damene som var der for fire år siden som fortsatt er på let. Og finne en mann i Oslo området burde ikke være så vanskelig, men finne den perfekte partneren... det er litt mere som Lotto. Så enkelte er innom fordi er useriøse, mens andre seriøse er innom fordi ting ikke funket over tid og prøver igjen 3
Cuntzilla Skrevet 29. juni 2021 #4 Skrevet 29. juni 2021 De venninnene dine som sitter og sveiper over flere år og kjenner igjen menn de så helt fra starten av er jo gjengangere selv. 45
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #5 Skrevet 29. juni 2021 Jeg forstår skepsisen, og undrer meg selv litt over disse damene som fremdeles er der like lenge, men nå har jeg også utdannet meg her på KG, og vet hvor vanskelig det er for damer 45+. Desverre blir de desillusjonerte og skeptiske, så erfaringsmessig frister det ikke å ta kontakt med de som har lang fartstid. Mange påstår jo at Tinder kun er for hookups, og da skjønner man jo at de blir værende. Jeg tenker også at endel er som meg, og kun er der for litt egoboosting, og tidtrøyte. Jeg har gold, så jeg ser at noen har gitt meg likes flere ganger i løpet av 2-1/2 år, men på denne tiden har jeg bare møtt to stykker. Nå er jeg mest bare inne og kikker, utenom det, gjør jeg profilen usynlig, slik at jeg ikke skal være en av dem som dukker opp hele tida. Anonymkode: 8a0c3...129
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #6 Skrevet 29. juni 2021 Jeg har vært der noen år nå, men bruker det bare for gøy, møter kanskje 2 menn i året så profilen er nesten som en spøkelsesprofil Anonymkode: 989b0...356
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #7 Skrevet 29. juni 2021 Nå er jeg kvinne da. Men jeg bruker appen kanskje en uke. Chatter med noen/møter noen så kan jeg ha profilen min skjult i 6 mnd og ikke date. Så tror ikke du nødvendigvis skal tenke de som er gjengangere dater 24/7. Tinder kan bli overveldende for de med mange muligheter. Anonymkode: 6b652...d4c
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #8 Skrevet 29. juni 2021 De har vel kanskje ikke rundet Tinder ennå, da. Anonymkode: 13793...d9d 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #9 Skrevet 29. juni 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Har over flere år vært med venninner å sveipe, og kom til å tenke på at en del av mennene vi så helt fra starten, er der inne fortsatt. Hva er det som gjør at enkelte blir hengende på datingsider i årevis? En del av dem ser jo bra ut også, men jeg merker venninnene mine blir skeptisk til å matche med "gjengangerene". Forstår jo at enkelte av disse mennene trolig bare er ute etter noe useriøst, og derfor har appen i lang tid - men det gjelder vel ikke alle sammen? Anonymkode: c047b...1be Men herregud, de er jo gjengangere selv Anonymkode: f4a13...54c 6
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #10 Skrevet 29. juni 2021 Fra et kvinne perspektiv så kan det være da det er flere menn som er useriøse, de er nok stadig på jakt etter noe nytt. Noen av de finner kanskje ikke en person de ønsker å satse på. Anonymkode: e93c2...f09 1
Gjest SomeDude32 Skrevet 29. juni 2021 #11 Skrevet 29. juni 2021 Tja har en kompis som er helt vanvittig bra trent og han har brukt tinder i årevis for å skaffe seg fitte Ellers veit jeg ikke helt hvorfor kvinnfolk gidder være der år etter år. Kanskje det er håpet om at en enda bedre mann skal dukke opp i feeden deres. Veit ikke
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #12 Skrevet 29. juni 2021 Alle har vel ikke like flaks med hvem man møter. Anonymkode: 777a3...4df 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #13 Skrevet 29. juni 2021 Haha, de er jo akkurat like mye gjengangere selv 😄 Anonymkode: f5f7b...e11 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #14 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Haha, de er jo akkurat like mye gjengangere selv 😄 Anonymkode: f5f7b...e11 Nja. Jeg har lastet ned og slettet tinder sånn ganske mange ganger de siste to-tre årene. Blir lei, dater litt, tar litt pause, osv. Det er noen få som stikker seg ut som er der hver eneste gang. Jeg tror ikke alle disse tilfeldigvis har lastet ned tinder på nytt igjen samtidig med meg. Også er det noen som kommer igjen og igjen i bunken da. De blir man ganske lei av. Vet ikke hva de driver med. Anonymkode: e8ed0...dc1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #15 Skrevet 29. juni 2021 Det er ikke så lett å finne gode matcher på tinder... Nå som jeg er tilbake har det blitt ti ganger så mye fjolleri. Alle mannfolka skal være anonyme og mystiske, solbriller på solbriller. Eller så ser de ut som kjeltringer alle sammen. Toget har gått for min del. Anonymkode: a43bf...6b6 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #16 Skrevet 29. juni 2021 2 hours ago, SomeDude32 said: Ellers veit jeg ikke helt hvorfor kvinnfolk gidder være der år etter år. Kanskje det er håpet om at en enda bedre mann skal dukke opp i feeden deres. Veit ikke De er nok der av samme grunn som mange menn er der; de finner ikke noen å være i et forhold med og har få andre alternativer enn Tinder. Hva er alternativet egentlig, i dag? De fleste bruker Tinder. Anonymkode: 9efef...eb3 2
Gjest SomeDude32 Skrevet 29. juni 2021 #17 Skrevet 29. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: De er nok der av samme grunn som mange menn er der; de finner ikke noen å være i et forhold med og har få andre alternativer enn Tinder. Hva er alternativet egentlig, i dag? De fleste bruker Tinder. Anonymkode: 9efef...eb3 Nei kvinnfolk har jo gjort det helt klart at all oppmerksomhet fra det motsatte kjønn er uønsket så du har vel rett. Tinder er veien å gå.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #18 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nja. Jeg har lastet ned og slettet tinder sånn ganske mange ganger de siste to-tre årene. Blir lei, dater litt, tar litt pause, osv. Det er noen få som stikker seg ut som er der hver eneste gang. Jeg tror ikke alle disse tilfeldigvis har lastet ned tinder på nytt igjen samtidig med meg. Også er det noen som kommer igjen og igjen i bunken da. De blir man ganske lei av. Vet ikke hva de driver med. Anonymkode: e8ed0...dc1 De tenker sikkert akkurat det samme om deg. "Der er hun dama igjen, henger på Tinder i år etter år" 😄 Anonymkode: f5f7b...e11 5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #19 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Alle mannfolka skal være anonyme og mystiske, solbriller på solbriller. Eller så ser de ut som kjeltringer alle sammen. Anonymkode: a43bf...6b6 😄 Anonymkode: f5f7b...e11
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #20 Skrevet 30. juni 2021 Er vel samme grunn som at kvinner henger der lenge, at man egentlig ikke har brukt Tinder til å finne noe seriøst, men har brukt det som tidrøyte og/eller til å finne flings/hookups. Greit nok det, men det er jo bare nok en indikasjon på at Tinder er bortkastet tid hvis man ønsker noe seriøst. Anonymkode: 03ef1...f35 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå