AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #1 Skrevet 29. juni 2021 Vurderer å kjøpe Mercedes EQC eller BMW iX3, men det er en ting jeg ikke klarer å få svar på inne på diverse eierforum. Dette er visstnok ikke et problem ifølge fanboys, selv om jeg med egne ører helt tydelig hører det på biler som kjører over fartsdumpene i nabolaget. Hvorfor knirker det fra noe i hjulopphenget til så mange av bilene fra Mercedes og BMW? Både gamle og nye. Selv helt nye biler (elbilene jeg nevnte) har jeg hørt knirke. Lyden kan sammenlignes med en kjempetørr og rusten fjær som klemmes sammen, eventuelt sånn knirkelyd fra dører i skrekkfilmer. Lyden høres bare utenfra, ikke innenfra bilen. Jeg hører det ikke på noen andre bilmerker - selv ikke de billigste Hyundaiene som fiser rundt her. Er det en designfeil som går igjen på bilene, eller er knirking premiumlyd? Anonymkode: bd810...d6b
Kvittering Skrevet 29. juni 2021 #2 Skrevet 29. juni 2021 Fordi premium biler ikke nødvendigvis er bedre enn ikke-premium biler. Kjøp bilen du vil ha, ikke den bilen du vil at andre skal se deg i.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #3 Skrevet 29. juni 2021 Hyundai er da for tiden toppen av kransekaka. 🤷🏻♀️ Knirking fra fjærben er et kjent problem for mange biler, men allermest utbredt er det vel med Nissan Leaf. Knapt sett én Leaf som ikke har det. Anonymkode: 0acf9...50f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå