Gå til innhold

Er så redd for at livet er ødelagt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Jeg er 35 år gammel, og har fortsatt ikke funnet kjærligheten. Det vil si, jeg har funnet den to ganger, og det tror jeg var mine sjanser. Det første forholdet varte i mange år, og jeg trodde det skulle bli oss. Men, det var mange ting jeg følte på som ikke fungerte, og det endte med at jeg fikk vite om spillegjeld (som var holdt skjult i mange år), og da ble jeg så dårlig at jeg ikke klarte å fortsette.  Etter noen år ble jeg kjent med en som var mye yngre enn meg, men vi var på forskjellige steder i livet. 

Nå som jeg sitter alene og er livredd tenker jeg på at jeg burde ha klart å fortsette med første forhold, eller ikke gitt slipp på det siste. Har vel bare alltid trodd at det skulle føles sånn "yes, dette er mannen jeg vil leve med".. men sånn er det kanskje ikke. Og nå føles bare alt for sent, og jeg er livredd :( 

Anonymkode: 83752...2cc

AnonymBruker
Skrevet

Tenker du for sent ift barn? Fordi det er i alle fall ikke for sent å finne kjærligheten. Folk får seg partner når de er 80.. Du er bare 35. 

Du bør ikke sitte og tenke tilbake på ex'ene dine og angre på at det ble slutt bare fordi du er singel nå. Det var gode grunner for at det ble slutt, og plutselig finner du en fantastisk mann.

Anonymkode: 02b94...c21

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenker du for sent ift barn? Fordi det er i alle fall ikke for sent å finne kjærligheten. Folk får seg partner når de er 80.. Du er bare 35. 

Du bør ikke sitte og tenke tilbake på ex'ene dine og angre på at det ble slutt bare fordi du er singel nå. Det var gode grunner for at det ble slutt, og plutselig finner du en fantastisk mann.

Anonymkode: 02b94...c21

Tusen takk for gode ord ❤️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er 35 år gammel

ingen grunn til panikk , spør du meg 😊 den rette dukker nok opp :blomst: ikke bruk tida på fortid, det er forbi . Tenk fremover og tenk på alle mulighetene du har istedet for hva du har gått glipp av i fortida 🤩

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
milla80 skrev (2 minutter siden):

ingen grunn til panikk , spør du meg 😊 den rette dukker nok opp :blomst: ikke bruk tida på fortid, det er forbi . Tenk fremover og tenk på alle mulighetene du har istedet for hva du har gått glipp av i fortida 🤩

Tusen takk, håper du har rett ❤️ Er nok hodet mitt som må "på plass" :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant min mann når jeg var 35 og det skjedde jo bare i løpet av en kveld! Så når det først skjer, kan gå veldig fort! 😊

Anonymkode: 7ebff...53c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

35 år er ungt!!! Det forstår du når du blir 50. Ingen grunn til panikk. 

Anonymkode: 316cf...d3e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg fant min mann når jeg var 35 og det skjedde jo bare i løpet av en kveld! Så når det først skjer, kan gå veldig fort! 😊

Hvordan møttes dere? ❤️ Jeg klarer ikke å se at det kan finnes noen der ute som ikke er tatt, eller som er godt etablert..

AnonymBruker
Skrevet

Fant mannen på Tinder da jeg var 37, aldri for sent :)

Anonymkode: e9d06...353

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Der trenger ikke være forseint, hverken for barn og værtfall ikke mann. Venninna mi møtte nåværende når hun var 37. Er nå 41 å nettopp blitt gravid med nr to, så har gått fort i svingene😅 Kjenner flere som har fått barna i alder 36-42, så løpet trenger ikke være kjørt! Opp å nikke nå!😃 Kos deg med venner i mens så er jeg sikker på at dette ordner seg!

Anonymkode: 71b03...43d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Der trenger ikke være forseint, hverken for barn og værtfall ikke mann. Venninna mi møtte nåværende når hun var 37. Er nå 41 å nettopp blitt gravid med nr to, så har gått fort i svingene😅 Kjenner flere som har fått barna i alder 36-42, så løpet trenger ikke være kjørt! Opp å nikke nå!😃 Kos deg med venner i mens så er jeg sikker på at dette ordner seg!

Gravid med nr TRE mente jeg at hun er😆

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Tusen takk, godt å høre at det er andre det har ordnet seg for. Vil jo bare ha det bra og være lykkelig (Eller, tilfreds, det er alt jeg ber om forsåvidt ;) )

AnonymBruker
Skrevet

Fant mannen i mitt liv når jeg var 38 og ble mor når jeg var 40. Aldri for sent ♥

Anonymkode: 79bce...d18

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er vondere å finne den rette og falle hardt og syns de er den mest fantastiske personen du noen gang har møtt og så var det bare sex fra dem's side. Den svir godt.  Jeg har aldri funnet noen som har klaffet begge veier enda men jeg har passert 50  men ikke tenkt å gi opp riktig enda. Føler ikke for det. Den dagen jeg syns jeg er ordentlig stygg og gammel skal jeg slutte å se på mannfolk.. ha ha ha

Anonymkode: 13c44...05d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hiv deg heller på datingnettverk enn på kvinneguiden :);)  Her finner du ikke drømmemannen.

Anonymkode: e8f5a...b06

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei, 

Jeg er 35 år gammel, og har fortsatt ikke funnet kjærligheten. Det vil si, jeg har funnet den to ganger, og det tror jeg var mine sjanser. Det første forholdet varte i mange år, og jeg trodde det skulle bli oss. Men, det var mange ting jeg følte på som ikke fungerte, og det endte med at jeg fikk vite om spillegjeld (som var holdt skjult i mange år), og da ble jeg så dårlig at jeg ikke klarte å fortsette.  Etter noen år ble jeg kjent med en som var mye yngre enn meg, men vi var på forskjellige steder i livet. 

Nå som jeg sitter alene og er livredd tenker jeg på at jeg burde ha klart å fortsette med første forhold, eller ikke gitt slipp på det siste. Har vel bare alltid trodd at det skulle føles sånn "yes, dette er mannen jeg vil leve med".. men sånn er det kanskje ikke. Og nå føles bare alt for sent, og jeg er livredd :( 

Da har du for høye krav

Anonymkode: bd9a2...8dd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da har du for høye krav

Anonymkode: bd9a2...8dd

Det er bare tull. Jeg har alltid hatt lave krav (datet menn som har vært skallet, jobbet på bensinstasjon, vært ufør, psykisk syk, osv.) og jeg er singel i en alder av 38.

Anonymkode: 133eb...72d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes så mange verre ting i livet enn å ende opp alene. Folk må slutte å tro at livet skal bli en dans på røde roser og komplett bare de finner en partner. 

Anonymkode: 69354...5c0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det finnes så mange verre ting i livet enn å ende opp alene. Folk må slutte å tro at livet skal bli en dans på røde roser og komplett bare de finner en partner. 

Anonymkode: 69354...5c0

Livet gav først mening da jeg fikk mann og barn, så for noen er det slik jo. Det var det eneste som føltes rett og meningsfylt for meg med andre verdier enn deg.

Anonymkode: da6af...7db

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan møttes dere? ❤️ Jeg klarer ikke å se at det kan finnes noen der ute som ikke er tatt, eller som er godt etablert..

Vi fant hverandre på nettet, på en side som het finnenvenn. Er blitt en del år nå, så jeg tror ikke akkurat den siden finnes lenger. Men bare en uke i forveien husker jeg at jeg satt og syntes synd på meg og var overbevist om at jeg ville alltid bli alene! Men så plutselig var han der 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...