Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er det noken snille synske sjeler der ute som kan hjelpe meg å finne bilnøkkelen vår? Vi hadde den sist igår kveld, vi var hos noken venner, eg fikk nøķkelen av samboer og la den oppå panseret mens eg festa barna i bilstolene, vi kjørte heim og no aner vi ikkje kor den er blitt av😔 trenge den sårt🙈

Kan noken snille med evner fornæmme den for meg?😊 hadde satt stor pris på det!

black_shine_fobpocket_front__.jpg

Anonymkode: 127c9...8b3

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk inne i selve bilen

Anonymkode: 8e508...c55

AnonymBruker
Skrevet

Den ligger selvfølgelig i nærheten av der dere startet bilturen etter den ble sett sist, eventuelt i første skarpe sving på veien. 

Sa ikke bilen i fra at nøkkelen ikke lenger var i nærheten av bilen under kjøring? 

Anonymkode: b71c1...c81

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sjekk inne i selve bilen

Anonymkode: 8e508...c55

Har gjort det, men hadde den vert i bilen så hadde den låst seg opp når vi trykker på håndtakene, det gjer den ikkje no, så er nok ikkje i bilen..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Den ligger selvfølgelig i nærheten av der dere startet bilturen etter den ble sett sist, eventuelt i første skarpe sving på veien. 

Sa ikke bilen i fra at nøkkelen ikke lenger var i nærheten av bilen under kjøring? 

Nei bilen sa ikkje i ifra om det, og er godt mulig at samboer tok den med inn eller mista den på vei inn igjen i huset, men han klare ikkje å huske det🙄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei bilen sa ikkje i ifra om det, og er godt mulig at samboer tok den med inn eller mista den på vei inn igjen i huset, men han klare ikkje å huske det🙄

Aaah, skjønner, trodde du mente at den ble mistet fra panseret, men den kan også ha blitt med inn i bilen eller huset igjen? Da er det vanskeligere 🤭

sjekk bukselommer, barnas klær, jakkelommer, bak en stol! Kanskje på badet? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Aaah, skjønner, trodde du mente at den ble mistet fra panseret, men den kan også ha blitt med inn i bilen eller huset igjen? Da er det vanskeligere 🤭

sjekk bukselommer, barnas klær, jakkelommer, bak en stol! Kanskje på badet? 

Eg tenkte jo at det kunne ha skjedd at den datt ned fra panseret, men då ville kanskje bilen ha sagt ifra som du seier🤔 ja eg skal leite grundig, takk for tips😊

AnonymBruker
Skrevet

Du har en Tesla? Eid av en av verdens kanskje største hjerner. Bygd av elite ingeniører. Tesla er en ingeniør mesterbragd. Hauevis av vitenskapelige nyvinninger. Og du tror på synske?? For en måte å ødelegge alt Tesla er.

Anonymkode: ef0d4...9ac

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

På veien eller parkeringsplass der du kjørte fra mulig? 

Anonymkode: 46a87...88e

Skrevet

Du må opprette en slags  form for telepati med Elon Musk. Da dukker nøkkel garantert opp 

• Liker 1
Skrevet
Laraa skrev (7 minutter siden):

Du må opprette en slags  form for telepati med Elon Musk. Da dukker nøkkel garantert opp 

The father, the son and the holy Doge

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.6.2021 den 12.33):

Du har en Tesla? Eid av en av verdens kanskje største hjerner. Bygd av elite ingeniører. Tesla er en ingeniør mesterbragd. Hauevis av vitenskapelige nyvinninger. Og du tror på synske?? For en måte å ødelegge alt Tesla er.

Chill, det er bare en elbil

Anonymkode: dc6e4...e20

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Chill, det er bare en elbil

Anonymkode: dc6e4...e20

Hitler var bare en mann, Concorde var bare et fly, Armstrong var bare en astronaut, Einstein var bare en fysiker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...