Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2005 #1 Skrevet 12. september 2005 Jeg vurderer å kjøpe meg en pulsklokke. Hva bør jeg se etter og hvilken pris må jeg regne med å betale?
Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2005 #2 Skrevet 12. september 2005 Polar A5 er ei bra og rimelig pulsklokke. Der kan du legge inn pulssoner som du skal trene innenfor, og klokka piper hvis du er utenfor sonene. I tillegg har den blant annet kaloriteller. Prisen ligger rundt 1000 kroner.
Gjest z Skrevet 12. september 2005 #3 Skrevet 12. september 2005 Jeg kjøpte den billigste jeg fant, og den fungerer utmerket! (Cirka 500 kroner.) Jeg var kun ute etter å få målt puls, og det gjør den. Jeg liker minst mulig stæsj. Det eneste min magler er lys i displayet for løpeturer på mørke vinterkvelder. Det kan være noe å tenke på.
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2005 #4 Skrevet 13. september 2005 Takk for svar! Display-lys er notert. Jeg ønsker også ei klokke som beregner kalorier forbrent.
*Enigma* Skrevet 13. september 2005 #5 Skrevet 13. september 2005 Da vil jeg som Elphaba anbefale deg Polar A5. Kjempebra klokke som jeg er veldig fornøyd med. Den regner ut kaloriforbruk og er enkel i bruk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå