AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #1 Skrevet 29. juni 2021 Har forstått det slik at man ikke skal ligge på spikermatte (eller Shaktimatte som jeg har) som gravid. Er så vanvittig stiv i nakkemuskulatur/helt øverst i ryggen. Kan jeg ligge slik på matten at bare helt øverste del av ryggen treffer matten, tro? Over «puppehøyde» liksom. Ser for meg at dette vil virke litt lindrende. Anonymkode: 16448...ba8
Olaug Olsen Skrevet 29. juni 2021 #2 Skrevet 29. juni 2021 Som oppegående gravid kvinne, burde du kunne lage deg din egen tolkning av shaktibegrepet, og ta avgjørelsen selv? Hvis du er ute etter en guru, kan du konsultere patriarkatet. Men det spørs om det er konstruktivt. Hva tar du sjansen på ellers, nå som du er gravid? Spiser du spekemat? Riding? Vektløfting? Sjaue flyttelass? Alt er mulig. Du kjenner etter i kroppen din, og der finner du svaret. Bestem selv!
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #3 Skrevet 29. juni 2021 Olaug Olsen skrev (2 timer siden): Som oppegående gravid kvinne, burde du kunne lage deg din egen tolkning av shaktibegrepet, og ta avgjørelsen selv? Hvis du er ute etter en guru, kan du konsultere patriarkatet. Men det spørs om det er konstruktivt. Hva tar du sjansen på ellers, nå som du er gravid? Spiser du spekemat? Riding? Vektløfting? Sjaue flyttelass? Alt er mulig. Du kjenner etter i kroppen din, og der finner du svaret. Bestem selv! Tusen takk for hjelpsom og konstruktivt svar. God bless 🤗🌸 Anonymkode: 16448...ba8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå