Gjest Vindelspev Skrevet 12. september 2005 #1 Skrevet 12. september 2005 Noen som har prøvd denne? Er den like deilig som den ser ut til å være?
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2005 #2 Skrevet 13. september 2005 Er ikke den litt kort for norske forhold da?
majva Skrevet 13. september 2005 #4 Skrevet 13. september 2005 Den er absolutt ett godt valg! Har akkurat gått til innkjøp og den lever opp til forventningene! Det jeg liker med den er at den er såpass "ufarlig" samtidlig som den er svært behagelig Litt negativt med innviklede knapper, men det lærer en fort "Toppen" der batteriene sitter var også litt løs på den jeg kjøpte, litt frusterende at den detter av "in action", men det er kanskje bare på min Et bra kjøp i hvertfall!!
Gjest Vindelspev Skrevet 14. september 2005 #5 Skrevet 14. september 2005 Den er absolutt ett godt valg! Har akkurat gått til innkjøp og den lever opp til forventningene! Det jeg liker med den er at den er såpass "ufarlig" samtidlig som den er svært behagelig Litt negativt med innviklede knapper, men det lærer en fort "Toppen" der batteriene sitter var også litt løs på den jeg kjøpte, litt frusterende at den detter av "in action", men det er kanskje bare på min Et bra kjøp i hvertfall!! ← Da setter vi den på ønskelista!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå