Gå til innhold

Onani i skogen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen, tenkte spørre om det er flere som meg, jenter og gutter,som synes det er utrolig opphissende å onanere i skogen på varme dager, finne seg en bortgjemt plass, gjerne i ett populært turområde så man hører at det er folk i nærheten.  Selv har jeg bedrevet dette siden jeg var 10-11 år og er nå 19.

Mvh jente 19

Anonymkode: c1892...7f2

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, altor mange mygg og insekter.

Anonymkode: f4416...8b7

• Liker 2
Skrevet

Ja det er spennende. Hatt egen plass hvor en kan bedrive litt slikt ja😊

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg onanerer som regel når jeg er i skogen/naturen alene. Litt fordi det er pirrende å gjøre noe «ulovlig», men også fordi jeg slapper så godt av i skogen og det gjør meg lettere tent.

Kvinne 35.

Anonymkode: 475d3...0e1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei alle sammen, tenkte spørre om det er flere som meg, jenter og gutter,som synes det er utrolig opphissende å onanere i skogen på varme dager, finne seg en bortgjemt plass, gjerne i ett populært turområde så man hører at det er folk i nærheten.  Selv har jeg bedrevet dette siden jeg var 10-11 år og er nå 19.

Mvh jente 19

Jarle skrev (1 minutt siden):

Ja det er spennende. Hatt egen plass hvor en kan bedrive litt slikt ja😊

Hæ?! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det i et par år, helt til den dagen jeg var så uheldig å sette meg på ei kongle…

Anonymkode: 1776c...1e8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg onanerer som regel når jeg er i skogen/naturen alene. Litt fordi det er pirrende å gjøre noe «ulovlig», men også fordi jeg slapper så godt av i skogen og det gjør meg lettere tent.

Kvinne 35.

Det er vel ikke ulovlig å onanere i naturen? 

Anonymkode: caabe...80b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk er snåle ass...

Anonymkode: 3b52b...3a2

• Liker 7
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har et sted hvor jeg drar på kveldene for å bade naken, og da hender det at jeg onanerer i solnedgangen. 
Har vel onanert utendørs av og på siden jeg begynte å onanere.

M50+

AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (7 minutter siden):

Jeg har et sted hvor jeg drar på kveldene for å bade naken, og da hender det at jeg onanerer i solnedgangen. 
Har vel onanert utendørs av og på siden jeg begynte å onanere.

M50+

Hærlig 😉 skulle visst hvor ditt hemmelige sted er 😉 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det var en deilig sommerdag at Pelle sa til Kari : Nå går vi ut i skogen og så ru**er vi oss der… 😝

Anonymkode: 1776c...1e8

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes man skal tenke seg om et par ganger før man runker i skogen. Det kan oppstå uheldige krysninger av menneske og busk, om man skal tro ekspertene:

" Vi frykter for artsmangfoldet her på skogen, som vi tror vil forrykkes med skulpturparken. Det vil øke antallet onanister, som skvetter i busk og kratt. Hvem vet hva disse kjønnssekretene vil føre til i møtet med andre organismer? Det er slik nye arter kan oppstå. "

https://www.dagsavisen.no/kultur/2012/11/21/black-debbath-slass-mot-runkesti/

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Isambard skrev (8 minutter siden):

Jeg synes man skal tenke seg om et par ganger før man runker i skogen. Det kan oppstå uheldige krysninger av menneske og busk, om man skal tro ekspertene:

" Vi frykter for artsmangfoldet her på skogen, som vi tror vil forrykkes med skulpturparken. Det vil øke antallet onanister, som skvetter i busk og kratt. Hvem vet hva disse kjønnssekretene vil føre til i møtet med andre organismer? Det er slik nye arter kan oppstå. "

Hahahaha, vi går spennende tider i møte 🙂 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Blotting next! 

Anonymkode: 1695f...2f9

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet
Isambard skrev (2 timer siden):

❤️Black Debbath❤️

Gjest Paramount
Skrevet

Det hendte en sjelden gang i tenårene, når jeg var alene på hytta, det var spennende. Ferdig med det nå. Nakenhet, nakenbading og sex er deilig ute i naturen, det blir jeg aldri ferdig med. Runking blir for privat, på en helt annen måte. Ikke noe jeg vil bli tatt i å gjøre offentlig/i det fri.

Skrevet

Jeg gjør det ofte... jeg bruker allmannsretten, yolo-kortet og litt sunn fornuft🙈

• Liker 3
Skrevet

Ja og nei altså jeg har ikke gått i skogen for å onanere men jeg har gjort det på telt tur da. 

• Liker 2
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Sol mot naken hud og vinden som feier lett over en 🤩 tenker alle burde prøve det minst en gang før man dømmer det nord og ned 😅✌️ 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er vel ikke ulovlig å onanere i naturen? 

Anonymkode: caabe...80b

Nei, derfor jeg skrev det i hermetegn. Det er vel ikke akkurat noe man prater høyt om heller…

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...