Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vore gift. Har 3 barn.min eksmann starteein krig med meg,då han gjekk ifrå meg ,garden og ungane.Han gjekk til rettsak på rettsak mot meg,drog inn ungane i rettsaka.Retten trudde på han,tok den minste ungen vår og fekk omsorgen for ho.No er ungane store,og vi er blitt besteforeldre,men min eksmann vil ikkje ha kontakt mef meg.Han har stengt tlf ,så eg ikkje får tak i han.Vi har 5 barneban,er heilt umuleg å samarbeide med han om dei.Det er eine døtra mi som må vere mellomledd for å kontakte han når der gjeld ungane hennar.Sonen vår som er eldst og som har odel på garden bryr han seg ikkje om,han leiger eit dårleg hus.Ungane hans bryr min eks seg ikkje om.Kva skal eg gjere,Eg er fortvila 

Anonymkode: 4ee1c...31f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvorfor skal du samarbeide med din eksmann om barnebarna deres?

Mine foreldre er også skilte, og har aldri måtte samarbeide om mine unger. Helt naturlig at det er jeg som er kontakten ut mot begge to tenker jeg, selv om mine foreldre er venner og ikke ville hatt problemer med å samarbeide.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Dette må de voksne barna ta med din far, det er ikke ditt ansvar. Du er fri fra ham, kos deg med barn og barnebarn og ikke bruk mer tid på å være fortvilet. Med mindre det ligger et større problem her som ikke kommer fram i HI da. 

Anonymkode: 064ec...f46

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke ditt behov for å ha noe samarbeid med en mann som ikke ønsker kontakt med deg? 
Hvorfor føler du at du trenger dialog med han om noe og hva trenger du dialog på? 

Dersom du kan være normalt høflig i felles setting er det nok.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barnebarna er mykje med meg,så vil dei ut til bestefaren og men då får eg ikkje ringe å spørje om dei kan kome ut

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Barnebarna er mykje med meg,så vil dei ut til bestefaren og men då får eg ikkje ringe å spørje om dei kan kome ut

Dette er et dårlig eksempel, dersom barnebarna er hos deg og ikke selv er gamle nok til å ringe bestefar og avtale får du ringe foreldrene. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du ha kontakt med eksmannen din når barna deres er voksne??

Anonymkode: 8b612...dc6

AnonymBruker
Skrevet

Når d gjeld barnebarna våre 

AnonymBruker
Skrevet

Dette må foreldrene ta direkte med bestefaren. Han vil ikke ha kontakt med deg, og det må du bare godta. Hvis han ikke vil ha kontakt med barnebarna heller, så må du dessverre bare godta det også. ❤️

Anonymkode: a6a42...8db

• Liker 2
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig skal det gå gjennom barnas foreldre. Foreldrene skal alltid vite hvor sine barn er.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...