AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #1 Skrevet 29. juni 2021 Jeg er gravid i andre trimester, jeg og barnefar var enig om og avslutte forholdet for en stund siden. Det holdt på å ryke allerede før jeg ble gravid, men vi ble uansett enig om og beholde. Vi har en god tone den dag i dag. Så jeg er innstilt på og være alene en stund til babyen blir født og en god stund etter, men så dukker det plutselig opp en ny fyr som jeg holder på å falle for. Han er veldig forståelsesfull ovenfor situasjonen jeg befinner meg i, men viser interesse både for meg og graviditeten, noe jeg absolutt ikke hadde forventet. Men jeg tenker jo litt at kanskje det er dumt og gå inn i et nytt forhold i den situasjonen jeg befinner meg i. Hva tenker dere? Kommer jo ikke til og forhaste meg inn i et forhold, men vingler mellom og avslutte alt i påvente at babyen skal bli født, eller bare la ting skje når det skjer. Anonymkode: 3a02b...721
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #2 Skrevet 29. juni 2021 Hvis det er meningen at det skal bli dere, så har vel timing ikke så mye å si? Fyren er jo ikke akkurat lettskremt, med mindre han har en fetish for gravide? Vet barnefaren om den nye? Anonymkode: 88fe8...5a7 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #3 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis det er meningen at det skal bli dere, så har vel timing ikke så mye å si? Fyren er jo ikke akkurat lettskremt, med mindre han har en fetish for gravide? Vet barnefaren om den nye? Anonymkode: 88fe8...5a7 Det er sant 😊 barnefar vet ikke noe om det enda, må liksom først finne ut av ting selv føler jeg. Anonymkode: 3a02b...721
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #4 Skrevet 29. juni 2021 Hvem av dem skal være med på fødselen? Anonymkode: 963d2...bb4 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #5 Skrevet 29. juni 2021 Go for it. 👍. Slike menn vokser ikke på trær. Anonymkode: de0e4...e53 5
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #6 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det holdt på å ryke allerede før jeg ble gravid Herregud, lykke til med livet Anonymkode: 7a3f5...57e 2
Gjest ABM Skrevet 29. juni 2021 #7 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er gravid i andre trimester, jeg og barnefar var enig om og avslutte forholdet for en stund siden. Det holdt på å ryke allerede før jeg ble gravid, men vi ble uansett enig om og beholde. Vi har en god tone den dag i dag. Så jeg er innstilt på og være alene en stund til babyen blir født og en god stund etter, men så dukker det plutselig opp en ny fyr som jeg holder på å falle for. Han er veldig forståelsesfull ovenfor situasjonen jeg befinner meg i, men viser interesse både for meg og graviditeten, noe jeg absolutt ikke hadde forventet. Men jeg tenker jo litt at kanskje det er dumt og gå inn i et nytt forhold i den situasjonen jeg befinner meg i. Hva tenker dere? Kommer jo ikke til og forhaste meg inn i et forhold, men vingler mellom og avslutte alt i påvente at babyen skal bli født, eller bare la ting skje når det skjer. Anonymkode: 3a02b...721 Hvor lenge går det til neste gang du treffer en mann du føler det samme for? 1 år?....10?....eller et liv? Ikke kast bort muligheten!
Gjest Alterego666 Skrevet 29. juni 2021 #8 Skrevet 29. juni 2021 Jeg kjenner et par som møttes under lignende omstendigheter for over 20 år siden. De er fremdeles lykkelige og har to felles barn.
Hippogriff Skrevet 29. juni 2021 #9 Skrevet 29. juni 2021 Så koselig Når man får klaff er det vel ikke noe å vente på
Archer Skrevet 29. juni 2021 #10 Skrevet 29. juni 2021 Han har sikkert en fetish for gravide, hade det en periode jeg å, deilige i senga🙈🙊 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #11 Skrevet 29. juni 2021 Du kommer garantert til å bli baksnakket av mange, dersom du og han nye blir sammen. Sannsynligvis kommer det til å se ut som om at du har vært utro, og at folk sannsynligvis kommer til å være usikker på hvem som egentlig er far til barnet. Men lykke til. Anonymkode: a19ec...e17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå