Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid i andre trimester, jeg og barnefar var enig om og avslutte forholdet for en stund siden. Det holdt på å ryke allerede før jeg ble gravid, men vi ble uansett enig om og beholde. Vi har en god tone den dag i dag. 

Så jeg er innstilt på og være alene en stund til babyen blir født og en god stund etter, men så dukker det plutselig opp en ny fyr som jeg holder på å falle for. Han er veldig forståelsesfull ovenfor situasjonen jeg befinner meg i, men viser interesse både for meg og graviditeten, noe jeg absolutt ikke hadde forventet. 

Men jeg tenker jo litt at kanskje det er dumt og gå inn i et nytt forhold i den situasjonen jeg befinner meg i. Hva tenker dere?

Kommer jo ikke til og forhaste meg inn i et forhold, men vingler mellom og avslutte alt i påvente at babyen skal bli født, eller bare la ting skje når det skjer. 

Anonymkode: 3a02b...721

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er meningen at det skal bli dere, så har vel timing ikke så mye å si? Fyren er jo ikke akkurat lettskremt, med mindre han har en fetish for gravide?  Vet barnefaren om den nye? 

Anonymkode: 88fe8...5a7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis det er meningen at det skal bli dere, så har vel timing ikke så mye å si? Fyren er jo ikke akkurat lettskremt, med mindre han har en fetish for gravide?  Vet barnefaren om den nye? 

Anonymkode: 88fe8...5a7

Det er sant 😊 barnefar vet ikke noe om det enda, må liksom først finne ut av ting selv føler jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem av dem skal være med på fødselen?

Anonymkode: 963d2...bb4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Go for it. 👍. Slike menn vokser ikke på trær. 

Anonymkode: de0e4...e53

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det holdt på å ryke allerede før jeg ble gravid

Herregud, lykke til med livet 

Anonymkode: 7a3f5...57e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er gravid i andre trimester, jeg og barnefar var enig om og avslutte forholdet for en stund siden. Det holdt på å ryke allerede før jeg ble gravid, men vi ble uansett enig om og beholde. Vi har en god tone den dag i dag. 

Så jeg er innstilt på og være alene en stund til babyen blir født og en god stund etter, men så dukker det plutselig opp en ny fyr som jeg holder på å falle for. Han er veldig forståelsesfull ovenfor situasjonen jeg befinner meg i, men viser interesse både for meg og graviditeten, noe jeg absolutt ikke hadde forventet. 

Men jeg tenker jo litt at kanskje det er dumt og gå inn i et nytt forhold i den situasjonen jeg befinner meg i. Hva tenker dere?

Kommer jo ikke til og forhaste meg inn i et forhold, men vingler mellom og avslutte alt i påvente at babyen skal bli født, eller bare la ting skje når det skjer. 

Hvor lenge går det til neste gang du treffer en mann du føler det samme for? 1 år?....10?....eller et liv? Ikke kast bort muligheten!

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg kjenner et par som møttes under lignende omstendigheter for over 20 år siden. De er fremdeles lykkelige og har to felles barn. 

Skrevet

Så koselig :) Når man får klaff er det vel ikke noe å vente på :) 

Skrevet

Han har sikkert en fetish for gravide, hade det en periode jeg å, deilige i senga🙈🙊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer garantert til å bli baksnakket av mange, dersom du og han nye blir sammen. Sannsynligvis kommer det til å se ut som om at du har vært utro, og at folk sannsynligvis kommer til å være usikker på hvem som egentlig er far til barnet. Men lykke til.

Anonymkode: a19ec...e17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...