Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært forelsket i en mann i over 20 år nå... Vi var i et forhold i vår ungdomstid, og har i ettertid kun møttes ved tilfeldigheter og i festlig lag. Begge har fått barn og vært i andre forhold på hver sin kant. Likevel har jeg vært forelsket i han siden slutten av 90-tallet.

Nå er denne mannen (endelig) nylig blitt singel, og jeg er i et forhold. Jeg vet at jeg kan "Få ham" hvis jeg vil. Har skrevet litt frem og tilbake med han, og han sier at har følt det på samme måten i alle år. Jeg er helt rådløs og kjenner på en dyp kjærlighetssorg fordi jeg er i et forhold.

Er det mulig å ha så sterke følelser for et menneske over så lang tid? Som man ikke er i et forhold med altså....

Anonymkode: 3d177...02d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner selv på følelsen om dagen, en jeg var ekstremt forelsket i på videregående. Det er ikke mer enn 12 år siden for min del. Jeg har aldri glemt han. Han er singel og forholdet mitt er trygt og "kjedelig". Jeg har så lyst til å finne ut om dette kunne ha vært noe!!! Skikkelig lyst. 

Men! Gresset er sjeldent grønnere på den andre siden. Og en forelskelse vil gå over, er det verdt å kaste alt du har i dag, for noe som kanskje ikke blir til noe eller som ikke blir bedre enn det du har i dag? 

Vanskelig å vite selvfølgelig..

Anonymkode: d2ba2...8c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du forelsket i han, eller er du forelsket i ideen av han? 
"kun møttes ved tilfeldigheter og i festlig lag" Hva med hverdagen? 

Anonymkode: c2038...93e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er singel og du er potensiell til å ligge på rygg. Selvsagt er han interessert. Gjør som du vil men gresset er sjelden grønnere.

var dere i et forhold? Han som gjorde det slutt også? 

Anonymkode: 17a7a...dd7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke tenkt å bryte ut av forholdet jeg er i nå altså!

Bare syns det er så sykt at følelser kan vær så sterke, så lenge! Og klart.. Man tenker jo "enn hvis, hva om?". Men det blir nok med tankene. 

Vi var i et forhold for 20 år siden ja. Det ble slutt fordi jeg flyttet. Så ikke noe drama. 

Vi møtes ofte i hverdagen også, men mest fordi 2 av barna våre er like gamle.

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg kjenner selv på følelsen om dagen, en jeg var ekstremt forelsket i på videregående. Det er ikke mer enn 12 år siden for min del. Jeg har aldri glemt han. Han er singel og forholdet mitt er trygt og "kjedelig". Jeg har så lyst til å finne ut om dette kunne ha vært noe!!! Skikkelig lyst. 

Men! Gresset er sjeldent grønnere på den andre siden. Og en forelskelse vil gå over, er det verdt å kaste alt du har i dag, for noe som kanskje ikke blir til noe eller som ikke blir bedre enn det du har i dag? 

Vanskelig å vite selvfølgelig..

Anonymkode: d2ba2...8c4

Er akkurat sånn her også 🙈

Men gresset er nok dessverre ikke grønnere på andre siden. Men klart at tankene surrer mye om dagen! Føles nesten som en dyp kjærlighetssorg 💔

AnonymBruker
Skrevet

Men hvor invistert er du egentlig i nåværende forhold mtp følelser? Ja, alle kan bli betatt av andre mens man er i forhold. Men du har hatt denne forelskelsen gående i mange år mens du har vært sammen med nåværende. Da lurer jeg på om noe skurrer og ikke er som det skal i nåværende forhold, og at du har valgt feil mann? Om det er et symptom på det. 

Anonymkode: 9c14c...0e9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt hva du mener, min store kjærlighet er fortsatt det etter 20 år. Selv om livet har gått videre. Min gamle kjæreste kunne jeg aldri ha etablert meg sammen med. Vi hadde noe noe sammen som ingen kan måle seg med, en lidenskap, seksuell kjemi og tilstedeværelse som jeg aldri kommer til å oppleve igjen. Men han var ikke alt det andre som betyr mye om ikke mer… Han hadde ikke blitt en god far, han hadde ikke vært tilstede i hverdagen, han hadde ikke ivaretatt «resten» av meg. 

Anonymkode: 5c9c9...376

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...