Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lilshma
Skrevet (endret)

Hei!

Endret av lilshma
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

2 månder og masse krangling. Good luck. Bare å dumpe. 

Er nesten sånn fjortis opplegg 

Anonymkode: 3e4ed...7b8

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

2 månder og masse krangling. Good luck. Bare å dumpe. 

Er nesten sånn fjortis opplegg 

Anonymkode: 3e4ed...7b8

Skulle til å skrive det samme. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi kjører motsatt teknikk. Forteller så å si aldri om noen prøver seg. Sier bare generelt at vi avviser. 

Anonymkode: 76eff...b6b

AnonymBruker
Skrevet

Hos oss er det bare han som er sjalu. Han kan være grublete og om han tror en mann er interessert i meg blir han stressa. Men tror han begynner å skjønne nå at jeg er sosial uten å flørte. Jeg sier fra at han ikke får angripe meg, og samtidig sørger jeg for å trygge ham. Jeg er feks åpen på hvor jeg er, ca når og med hvem. Jeg lever også en sunn livsstil med lite alkohol og få fristelser. Var faktisk edru i 6 mnd fordi han foreslo det. 

Det tar tid å bli kjent. Tid å bli trygg på hverandre. Tid å bygge opp et felles språk. 

Prøv å stole litt på hverandre. Det kan jo være den andre er lojal? 

Anonymkode: 76eff...b6b

Skrevet

Sjalu etter 2 mnd? Dømt til å mislykkes. 

Jeg har vært sammen kjæresten snart 4 mnd og han er mye mer sosial enn meg og finner på ting hele tiden. Ikke en gang har jeg kjent på sjalusi for jeg vet at det er meg han velger hver eneste dag. Prøv å tenk sånn du også! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor driver dere å forteller hverandre at folk prøver seg på dere. Høres veldig umodent ut og det virker som dere ønsker å gjøre den andre sjalu ved å fortelle. Sjalusien vil mest sannsynlig gå over for den ene av dere mens den andre vil alltid være litt sjalu men skjule det 

Anonymkode: 76965...f8f

Skrevet

Hvorfor la noen komme så langt og tett innpå at de "prøver seg"? Dersom noen viser meg uønsket interesse er jeg tydelig på at dette ikke er noe jeg ønsker og lar det ligge, jeg sier ikke til mannen "vet du hva som skjedde" fordi det skjedde ikke noe.. 

Ellers enig med de over, 2 mnd er fortsatt fasen hvor man ønsker vise seg fra sin absolutt beste side - dersm dere krangler nå - hvordan blir det da når ingen lengre prøver vise sin beste side? 

AnonymBruker
Skrevet

Høres dømt ut til å mislykkes om det er så mye krangling etter bare 2mnd. Enig med de over. Høres veldig umodent ut. Og som den over, jeg forstår ikke hvordan dere, etter bare 2 mnd, har hatt flere opplevelser med folk som 'prøver seg'? Hva gjør dere om dagene som gir folk muligheten til folk å prøve seg så kraftfullt at det er nyheter? Sitter på tinder? 

Anonymkode: 4a08c...3aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...