Gå til innhold

Synes du det var vondt å ta korona vaksinen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av tråden sprøyteskrekk. 

Synes du det var vondt å ta korona vaksinen? 

Anonymkode: f6aac...567

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Merket det knapt. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vondere enn andre vaksiner. 

Anonymkode: 827fb...eb7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, merket det nesten ikke. 

Anonymkode: 0dc16...1c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selve stikket var ikke vondt i det hele tatt. Men armen var skikkelig vond ca 1 døgn etterpå

Anonymkode: 132d0...7a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Å ta vaksiner svir jo ofte, det gjorde denne også. Fort overstått. 

Anonymkode: 3431a...847

AnonymBruker
Skrevet

Gruet meg en del før første dose siden det er en stund siden sist jeg tok vaksine. Egentlig litt merkelig at jeg gruet meg siden jeg ofte tar blodprøver. Uansett kjente jeg ingenting, så det var unødvendig å grue meg.

Anonymkode: c658b...e66

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Merket ikke særlig til stikket. Mindre vindt enn et myggstikk. Men fikk veldig vondt i armen. 

Anonymkode: 94a13...d9f

• Liker 1
Skrevet

Kjente ikke stikket. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg følte stikket og innsprøytningen i det hele tatt! Mulig stikker mer som om et eller annet kommer svakt borti armen, om i det hele tatt noe. Ørlite øm i overarmen i kveld, om jeg virkelig kjenner etter. Aldri noen "vindter" involvert. 

Anonymkode: 3b693...a55

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror ikke jeg følte stikket og innsprøytningen i det hele tatt! Mulig stikker mer som om et eller annet kommer svakt borti armen, om i det hele tatt noe. Ørlite øm i overarmen i kveld, om jeg virkelig kjenner etter. Aldri noen "vindter" involvert. 

Tok første dose i dag. 

Skrevet

Absolutt ikke, gikk kjempebra!☺️

• Liker 3
Skrevet

Nei, seriøst. Det er et stikk i armen….

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg kjente ingenting ved første dose. Litt mer ubehag ved andre dose 

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
Skrevet

Nå eier jo ikke jeg sprøyteskrekk da men når de sprøytet det inn så var det mer ubehagelig enn hva jeg er vant til. Armen ble fort nummen og "tung". Men nå pleier ikke jeg å ta sprøyter i armen, får en B12 i måneden og den merker jeg ikke noe til men den tar jeg heller ikke i armen. :P 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selve stikket merket jeg knapt. Men armen ble litt øm en dag i etterkant. 

Anonymkode: cc6b9...38b

• Liker 1
Skrevet

Merket ingenting verken ved stikkene eller etterpå. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sprøyteskrekk og bruker å synes at det er vondt å ta vaksiner. Men jeg kjente nesten ikke noe av stikker på pfeizer, hverken dose 1 eller 2. Om sprøyter gjør vondt kommer veldig an på hvor sprøyten treffer. De som står og massevaksinerer er veldig erfarne, så da gjør det også mindre vondt.

Anonymkode: e7d60...da4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Merket nesten mindre til den enn andre vaksiner, som hun over her sier så er personalet så rutinert i å vaksinere dagen lang nå at de setter den veldig bra. Så det var bare såvidt jeg kunne jeg kjenne det. 

Anonymkode: 3d42e...f86

• Liker 3
  • Opprett ny...