Gå til innhold

Typen min er avhengig av vannmeloner.. Ja, er ikke noe tull!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har han vært siden vi møttes. Husker at når jeg kom hjem til han for første gang, fikk jeg sjokk av hvor mange vannmeloner han hadde i kjøleskapet. Og selvfølgelig spiste vi gode røde vannmeloner..😅 
Problemet er at han spiser det til frokost, lunsj, middag og kveldsmat. Kanskje 2-3 HELE vannmeloner til dagen!
Har blitt så ille at han er nødt til å ha med en vannmelon i sekken, til felle han får abstinenser. 

Noe jeg kan gjøre for at han spiser mindre vannmeloner? Dyrt er det også! Vet dette høres helt absurd ut..

Anonymkode: 3f722...13b

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂😂😂😂😂 rareste jeg har lest

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hehee må jo tisse hundre ganger om dagen da vel ? Må ha vannmelon hver dag selv, så skjønner greia. Men spiser han annet da? Må jo få noen mangelsykdommer ? Hva gjør han på vinteren?

Finnes vel ikke noen anonyme vannmelonholikere han kan gå å få hjelp hos heller.. 

Anonymkode: dbe69...7b4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha, elsker vannmelon selv, kunne levd på det(i teorien ikke, men dere skjønner) spiser litt til frokost sammen med annen mat og av og til, til kvelds😂

Anonymkode: 4f20e...0e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehee må jo tisse hundre ganger om dagen da vel ? Må ha vannmelon hver dag selv, så skjønner greia. Men spiser han annet da? Må jo få noen mangelsykdommer ? Hva gjør han på vinteren?

Finnes vel ikke noen anonyme vannmelonholikere han kan gå å få hjelp hos heller.. 

Anonymkode: dbe69...7b4

Han tisser kanskje 5 ganger i timen.. Våkner ofte av at han må tisse om nettene..😅 Er redd for at han mer betatt av vannmeloner enn meg..😂
Han spiser godt med mat, så det er ingen problem. Han ser ganske bra ut og er utrolig sunn. Er bare de jævla vannmelonene hans altså..😅 

AnonymBruker
Skrevet

Værste er at jeg kjenner meg igjen 🤣 Kjæresten min er akkurat det samme. Har ikke gjort noe med det da han bruker sine egne penger på det, men jeg har lagt merke til at når kjøleskapet er fult og middagene blir planlagt for hele uka så har han faktisk kjøpt inn mindre vannmelon. (Sikkert fordi det ikke er plass) 

I tillegg til det vet han at jeg ikke liker vannmelon så han har behersket seg når han skal lage mat. Han er veldig glad i vannmelon i salat f eks.

Anonymkode: 8ce53...00d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er bimbutt... 🤔 Sover han jævlig lenge om gangen også, har masse hår, ganske lav og bruker caps? 

Anonymkode: 624dc...1c4

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kanskje han er bimbutt... 🤔 Sover han jævlig lenge om gangen også, har masse hår, ganske lav og bruker caps? 

?? Hva snakker du om😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

https://www.nb.no/items/URN:NBN:no-nb_digibok_2009092304070?page=0

Bimbutter. Spiser bare vannmeloner, vannmelonfest hver fredag, vennligsinnede vesener med hangup på å si "mårnings" 

Du kan begynne å kalle han Roger nå, om han ikke heter det fra før. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan begynne å kalle han Roger nå, om han ikke heter det fra før. 

Ååå nå skjønte jeg den..😅 God ide!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...