AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Vi skal beise huset med Jotuns Lys grå umbra. Jeg ser at Jotun anbefaler 2 farger til staffasje, men går det an å ha en helt hvit farge? Garasjeporten er nemlig helt hvit og jeg tror Frostrøyk blir for forskjellig. I så fall hvilken hvittfarge kan man ha som tar hensyn til standardhvit garasjeport? Anonymkode: 1fa78...0ed
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #2 Skrevet 29. juni 2021 Sjekk fargekode på porten. Er det reinweiss siden du sier den er helt hvit? Garasjeporter blir levert i firesifret RAL-kode. Sjekk ut det først. Anonymkode: 4e1d3...d34
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #3 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sjekk fargekode på porten. Er det reinweiss siden du sier den er helt hvit? Garasjeporter blir levert i firesifret RAL-kode. Sjekk ut det først. Anonymkode: 4e1d3...d34 TS her. Nå har jeg undersøkt litt og ser at den tilsvarer Klassisk hvit i Jotun. Det er en RAL farge, ja. Takk. Anonymkode: 1fa78...0ed
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #4 Skrevet 29. juni 2021 Frostrøyk er ganske beige sett mot hvit. Vi har den på huset, med Letthet på lister. Anonymkode: 5ea33...377
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå