Gå til innhold

Ble sint på barnet mitt, nå har jeg ekstremt dårlig samvittighet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alene med barnet mitt om dagen fordi mannen er på jobb og blir borte i 2 uker til. Jeg har en hyperaktiv unge på 15 måneder som springer rundt og roter. Det er så ille at det kan gå dager mellom hver gang vi finner fjernkontrollen. I dag hadde jeg mye jeg måtte gjøre, vi skulle rekke en avtale. Barnet liker å dra ledninger fra hverandre og gjør det for gøy. I dag dro han til slik at både ruter og dekoder veltet. Han hadde dratt det opp fra skapet først. Så fikset jeg det. Mens jeg holdt på dro han inn på soverommet og dro ut alt tøyet vi har i klesskapet, han greier å skive dørene fra hverandre, drar ut tøyet i hyllene og går rundt. I det jeg kom inn hadde han også fått tak i en drikkeflaske som lå oppå nattbordet,  og veltet innholdet utover klærne.  Da ropte jeg "NEI!" Høyt og løftet han ut av rommet. Han begynte å gråte og gråt i flere minutter etterpå.

Vi dro deretter i parken og han var blid og fornøyd resten av dagen.  Men jeg har fremdeles dårlig samvittighet for det jeg gjorde. 

Anonymkode: c184c...8c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at du har dårlig samvittighet når du så at ungen din ble lei seg og gråt. Det er naturlig. 

Men altså.. Det der har nok flere gjort. Jeg har mange utbrudd, og det er flere ord enn "neeeeiiii!", her så er det "kjære Gud i himmelen gi meg styrke!!!!" 😂 

Anonymkode: 09d1c...267

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har alle vært der. Har hendt seg st jeg har skreket til barnet jeg også, og den dårlige samvittighet etterpå er fryktelig. Så lenge det ikke skjer ofte, og man sier unnskyld etterpå, tenker jeg det går greit. De kommer seg over det. 

Anonymkode: 34e97...1de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...