frk.bie Skrevet 28. juni 2021 #1 Del Skrevet 28. juni 2021 Fikk time på helsenorge i dag, med null info annet enn timen. Noen som vet hva som skjer på første time? Det står forløp til utredning på innkallingen, men vi begge har hatt full utredning og ingenting er funnet, og derfor er vi henvist til assistert befruktning. Tror dere vi må igjennom enda en utredning? 😮💨 Evt hva som skjer på den første timen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. juni 2021 #2 Del Skrevet 28. juni 2021 Det er nok en time der dere blir vurdert for egnethet og der de forklarer forløpet til behandling. Så får dere starte ved første mens, mest trolig. Mest en formalitet altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 28. juni 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 28. juni 2021 Neutral90 skrev (Akkurat nå): Det er nok en time der dere blir vurdert for egnethet og der de forklarer forløpet til behandling. Så får dere starte ved første mens, mest trolig. Mest en formalitet altså Ja okei, vi har laang reisevei så sist jeg snakket med dem så sa de at vi skulle ta skypemøte. Men får håpe det ikke blir mer utredning, etter å ha hatt full utredning og venting og hit og dit pga reisevei så håper jeg virkelig vi ikie trenger enda mer utredning 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. juni 2021 #4 Del Skrevet 28. juni 2021 frk.bie skrev (5 minutter siden): Ja okei, vi har laang reisevei så sist jeg snakket med dem så sa de at vi skulle ta skypemøte. Men får håpe det ikke blir mer utredning, etter å ha hatt full utredning og venting og hit og dit pga reisevei så håper jeg virkelig vi ikie trenger enda mer utredning 🥺 Ring de, det har sikkert vært en glipp og de kan endre til Skypemmte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #5 Del Skrevet 29. juni 2021 De gangene jeg har fått innkalling til st.olavs har jeg fått selve timeinnkallingen i helsenorge først, så har det kommet et følgebrev/informasjonsskriv i posten noen dager senere. Anonymkode: cd5cc...048 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå