Gå til innhold

Innkalling til St.Olavs

frk.bie

Anbefalte innlegg

Fikk time på helsenorge i dag, med null info annet enn timen. Noen som vet hva som skjer på første time? Det står forløp til utredning på innkallingen, men vi begge har hatt full utredning og ingenting er funnet, og derfor er vi henvist til assistert befruktning. 

Tror dere vi må igjennom enda en utredning? 😮💨  Evt hva som skjer på den første timen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok en time der dere blir vurdert for egnethet og der de forklarer forløpet til behandling. Så får dere starte ved første mens, mest trolig. Mest en formalitet altså :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (Akkurat nå):

Det er nok en time der dere blir vurdert for egnethet og der de forklarer forløpet til behandling. Så får dere starte ved første mens, mest trolig. Mest en formalitet altså :)

Ja okei, vi har laang reisevei så sist jeg snakket med dem så sa de at vi skulle ta skypemøte. Men får håpe det ikke blir mer utredning, etter å ha hatt full utredning og venting og hit og dit pga reisevei så håper jeg virkelig vi ikie trenger enda mer utredning 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk.bie skrev (5 minutter siden):

Ja okei, vi har laang reisevei så sist jeg snakket med dem så sa de at vi skulle ta skypemøte. Men får håpe det ikke blir mer utredning, etter å ha hatt full utredning og venting og hit og dit pga reisevei så håper jeg virkelig vi ikie trenger enda mer utredning 🥺

Ring de, det har sikkert vært en glipp og de kan endre til Skypemmte :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De gangene jeg har fått innkalling til st.olavs har jeg fått selve timeinnkallingen i helsenorge først, så har det kommet et følgebrev/informasjonsskriv i posten noen dager senere. 

Anonymkode: cd5cc...048

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...