AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Del Skrevet 28. juni 2021 Jeg er barnehagelærer og trenger 60 stp i spesialpedagogikk for å få jobb i skolen. Er det noen som har erfaring med høyskolen Kristiania? Vurderer årsstudium i spesialpedagogikk der. Anonymkode: 690f8...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Del Skrevet 28. juni 2021 Spør på fb - høyskolen kristiania nettstudier. Der er det mange som tar årsstudium i spesped. Vil forøvrig anbefale hk. Gode forelesere- og veiledere. Anonymkode: ecf84...75f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3 Del Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Spør på fb - høyskolen kristiania nettstudier. Der er det mange som tar årsstudium i spesped. Vil forøvrig anbefale hk. Gode forelesere- og veiledere. Anonymkode: ecf84...75f Vet du om nettstudium blir tatt seriøst ute blant arbeidsgivere? Anonymkode: 690f8...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #4 Del Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Vet du om nettstudium blir tatt seriøst ute blant arbeidsgivere? Anonymkode: 690f8...abd Selvfølgelig. Det gir samme læringsutbytte, og krever like mye (om ikke mer) enn stedbasert. Anonymkode: ecf84...75f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #5 Del Skrevet 29. juni 2021 Går selv på bachelor her på Høyskolen Kristiania 5 semester nå. Gikk 1 nettemne tidligere. Ekstremt fornøyd med skolen, forelesere, systemet etc. Ingenting å klage på. De er de beste når det kommer opp til nettstudier. De fleste går nett nå. Selv har jeg egentlig fysisk undervisning, men har gått nett nå i over et år pga pandemi. Tror nok at arbeidsgivere skjønner det bedre nå. Anonymkode: 4cef7...f92 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…