AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Del Skrevet 28. juni 2021 Jeg er barnehagelærer og trenger 60 stp i spesialpedagogikk for å få jobb i skolen. Er det noen som har erfaring med høyskolen Kristiania? Vurderer årsstudium i spesialpedagogikk der. Anonymkode: 690f8...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Del Skrevet 28. juni 2021 Spør på fb - høyskolen kristiania nettstudier. Der er det mange som tar årsstudium i spesped. Vil forøvrig anbefale hk. Gode forelesere- og veiledere. Anonymkode: ecf84...75f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3 Del Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Spør på fb - høyskolen kristiania nettstudier. Der er det mange som tar årsstudium i spesped. Vil forøvrig anbefale hk. Gode forelesere- og veiledere. Anonymkode: ecf84...75f Vet du om nettstudium blir tatt seriøst ute blant arbeidsgivere? Anonymkode: 690f8...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #4 Del Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Vet du om nettstudium blir tatt seriøst ute blant arbeidsgivere? Anonymkode: 690f8...abd Selvfølgelig. Det gir samme læringsutbytte, og krever like mye (om ikke mer) enn stedbasert. Anonymkode: ecf84...75f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #5 Del Skrevet 29. juni 2021 Går selv på bachelor her på Høyskolen Kristiania 5 semester nå. Gikk 1 nettemne tidligere. Ekstremt fornøyd med skolen, forelesere, systemet etc. Ingenting å klage på. De er de beste når det kommer opp til nettstudier. De fleste går nett nå. Selv har jeg egentlig fysisk undervisning, men har gått nett nå i over et år pga pandemi. Tror nok at arbeidsgivere skjønner det bedre nå. Anonymkode: 4cef7...f92 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #6 Del Skrevet 29. juni 2021 Har tatt årsstudiumet i spesialpedagogikk der. Er veldig fornøyd! Er utdannet lærer i bunn. Er det spesislpedagog på skole du ønsker å jobbe som? Anonymkode: d7ac1...e3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #7 Del Skrevet 29. juni 2021 Høyskolen Kristiania er blitt en anerkjent og god skole. Ikke tenk på det. Bare bestill deg studier, og nyt livet Anonymkode: 11e06...14b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #8 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har tatt årsstudiumet i spesialpedagogikk der. Er veldig fornøyd! Er utdannet lærer i bunn. Er det spesislpedagog på skole du ønsker å jobbe som? Anonymkode: d7ac1...e3e Det er det. Og da trenger jeg 60 stp i spesialpedagogikk. Hvor lang tid brukte du ? Anonymkode: 690f8...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #9 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Høyskolen Kristiania er blitt en anerkjent og god skole. Ikke tenk på det. Bare bestill deg studier, og nyt livet Anonymkode: 11e06...14b Ikke TS, men jeg vurderer Fagskolen Kristiania, vet du om den også har et godt rykte og er anerkjent? Anonymkode: 9b190...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #10 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har tatt årsstudiumet i spesialpedagogikk der. Er veldig fornøyd! Er utdannet lærer i bunn. Er det spesislpedagog på skole du ønsker å jobbe som? Anonymkode: d7ac1...e3e Skal du kanskje selge noen av bøkene? Anonymkode: 690f8...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #11 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke TS, men jeg vurderer Fagskolen Kristiania, vet du om den også har et godt rykte og er anerkjent? Anonymkode: 9b190...e26 Ja, fagskolen kristiania har også et godt rykte. Bedre enn de fleste vil jeg si. Kristiana generelt har blitt en god skole med gode tilbud. Per i dag har både HK og FK svært mange studenter, statistikk (fra eks diku) viser en enorm økning. Det er få som tilbyr den fleksibilitet kristiania gjør, og det vinner de på. Anonymkode: ecf84...75f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #12 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, fagskolen kristiania har også et godt rykte. Bedre enn de fleste vil jeg si. Kristiana generelt har blitt en god skole med gode tilbud. Per i dag har både HK og FK svært mange studenter, statistikk (fra eks diku) viser en enorm økning. Det er få som tilbyr den fleksibilitet kristiania gjør, og det vinner de på. Anonymkode: ecf84...75f Takk for svar. Jeg vipper mellom FK og Noroff. Dette du skriver kan fort være det som avgjør. Anonymkode: 9b190...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #13 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar. Jeg vipper mellom FK og Noroff. Dette du skriver kan fort være det som avgjør. Anonymkode: 9b190...e26 jeg har også sett på begge desse☺️digital markedsføring. blir nok kristiania🤗 Anonymkode: bc289...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå