Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å skille FF og det å være kjærester, sikkert fordi jeg har vært i forhold størstedelen av livet og har lite erfaring. Nå er jeg i en fase hvor jeg godt kunne tenke meg en å ha sex med nå og da, men for å være tiltrukket av en mann må han være snill, omtenksom, sosialt intelligent osv. Og så tenker jeg da at hvis en mann har disse egenskapene, og jeg i tillegg synes han er sexy - da tror jeg fort jeg kunne blir forelsket. 

Dere som har slike forhold, hvordan trygge er dere på at dere ikke får kjærestefølelser?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter med de samme tankene som deg 😊 Skal jeg ha en ff vil jeg jo gjerne like personen 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har forsøkt FF et par ganger. For meg funker det ikke, får følelser fort uansett. Har jo valgt menn jeg syntes var flotte i utgangspunktet – og når man blander sex og nærhet inn i det er veien til forelskelse kort… 

Anonymkode: 8520b...649

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De FF'ene jeg har hatt har vært kompiser. Det har fungert ganske bra for meg, ikke utviklet noen følelser.

Anonymkode: de5cd...0c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fwb fra 2018 isj vi hadde 1 år pause men tilbake igjen nå. Jeg er glad i han på alle måter hadde sagt ja tvert hvis han ville noe mer. Men tror noen menn er redd for merkelappen kjæreste. Jeg ble forelsker ved første blikk men det har heldigvis gått over. Å ha sex med noen uten følelser klarer jeg ikke. Jeg venter på å få besøk av en potensiell frier etterhvert som bor i annet land som corona har stoppet hittil. Men han har jeg lyst til å treffe og han er interessert i forhold. Men nå begynner det snart å nærme seg at det kan skje. Fwb ser jeg ikke så ofte uansett.

Fwb ver også at jeg venter på å treffe noen og går det bra er det Bye Bye til fwb håper jeg. Men akkurat nå er det fint for meg. 

Men redd det kan bli noe krøll da når det kommer en ny mann inn i bildet men den tid den sorg 🤪

Anonymkode: 246b4...8ad

Skrevet
MarteMari skrev (9 timer siden):

Jeg sliter med å skille FF og det å være kjærester, sikkert fordi jeg har vært i forhold størstedelen av livet og har lite erfaring. Nå er jeg i en fase hvor jeg godt kunne tenke meg en å ha sex med nå og da, men for å være tiltrukket av en mann må han være snill, omtenksom, sosialt intelligent osv. Og så tenker jeg da at hvis en mann har disse egenskapene, og jeg i tillegg synes han er sexy - da tror jeg fort jeg kunne blir forelsket. 

Dere som har slike forhold, hvordan trygge er dere på at dere ikke får kjærestefølelser?

Sånne innlegg hvor det ikke er lov å ha følelser i FF-forhold, tror jeg bare finnes her på dette forummet... Hvordan går det ann å være så overfladisk og kald?

Selvfølgelig ligger det følelser bak, mye gøy også... man blir jo glad i mennesker som vil deg godt med seksuell nytelse... sånn er iallefall jeg ihopskrudd. Jeg har også hatt venninner som jeg har hatt sex med, men vennskapet har vært uten sjalusi og drama. Det sto heller ikke på passion kyss og kos, vi var jo betatt/småforelsket i hverandre.

Det fine med slike nydelige venner er at det ikke ødelegger vennskapet med forhold. Har faktisk hatt ei venninne som ikke ville ha forhold og penetrerende sex, fordi det ødela vennskapet vårt mente hun... men alt annen sex var lov og det stemte nok, for vi er fremdeles venner.

AnonymBruker
Skrevet

Det ff greiene er vanskelig. Jeg er 100% avhengig av at mannen skal være kosete og god med meg etter sex (og det er jeg tilbake) for å ikke føle meg brukt og deprimert etterpå, men de utvikler alltid følelser og sjalusi som er vondt for begge parter, jeg bryr meg jo om dem og blir lei meg når det skjer, slutter da med sex når den ene parten er mer involvert for å ikke lage mer skade. Den hårfine balansen hvor det er mye kos og dype samtaler men uten følelser har jeg fremdeles ikke funnet. 

Anonymkode: 6abc0...d09

AnonymBruker
Skrevet

Alle mennesker har følelser tror jeg. Men i dagens samfunn så er det laget idiotiske kjøreregler der det ikke skal være lov å vlse i bytte for god sex... helt idioti egentlig. Skjønner ikke hva vi holder på med egentlig. ha ha ha

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Alle mennesker har følelser tror jeg. Men i dagens samfunn så er det laget idiotiske kjøreregler der det ikke skal være lov å vlse i bytte for god sex... helt idioti egentlig. Skjønner ikke hva vi holder på med egentlig. ha ha ha

Det bør være lov å vise, syns jeg. Og helt naturlig at følelser oppstår. Problemet oppstår først når den ene ønsker forhold og den andre ikke er klar for det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selvfølgelig følelser for min FF, jeg er glad i ham og han i meg og vi koser mye også.

Likevel vet jeg at jeg aldri vil bli forelsket i ham eller ønske å ha ham som kjæreste. Jeg tenker jo på ham når vi ikke treffes, men ikke hver dag og ikke sånn at jeg savner ham masse. Jeg bare gleder meg til vi møtes neste gang. 

Cluet er å være så forskjellige at et forhold er uaktuelt. Vi har vært FFs i over 1,5 år nå uten noen problemer. Treffes 1-2 ganger i måneden. Han har en kjæreste som vet om oss og jeg hadde en kjæreste som visste om oss. 

Anonymkode: 68f1d...450

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har selvfølgelig følelser for min FF, jeg er glad i ham og han i meg og vi koser mye også.

Likevel vet jeg at jeg aldri vil bli forelsket i ham eller ønske å ha ham som kjæreste. Jeg tenker jo på ham når vi ikke treffes, men ikke hver dag og ikke sånn at jeg savner ham masse. Jeg bare gleder meg til vi møtes neste gang. 

Cluet er å være så forskjellige at et forhold er uaktuelt. Vi har vært FFs i over 1,5 år nå uten noen problemer. Treffes 1-2 ganger i måneden. Han har en kjæreste som vet om oss og jeg hadde en kjæreste som visste om oss. 

Anonymkode: 68f1d...450

Åpent forhold?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer litt på hvor grensen går fra å date til å være kjærester? 

les: Treffes hjemme hos hverandre, ha det hyggelig, spise, le, spille musikk,  kysse, ha sex, klemme, dusje sammen, være ute å gå/kjøre sammen, legge planer om ferie, chatte mye, 

Føles ut som om han er kjæresten min uoffisielt. Merker han holder litt igjen. (Slik at han har kontroll over seg selv og hva han vil?)

Vi skal treffes for 5 gang nå. 

Er d liksom ved første promp😅😅

Anonymkode: 33151...92a

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg lurer litt på hvor grensen går fra å date til å være kjærester? 

les: Treffes hjemme hos hverandre, ha det hyggelig, spise, le, spille musikk,  kysse, ha sex, klemme, dusje sammen, være ute å gå/kjøre sammen, legge planer om ferie, chatte mye, 

Føles ut som om han er kjæresten min uoffisielt. Merker han holder litt igjen. (Slik at han har kontroll over seg selv og hva han vil?)

Vi skal treffes for 5 gang nå. 

Er d liksom ved første promp😅😅

Det er sånn jeg gjør med menn også, uten at jeg har ønske om forhold akkurat nå. Så er kanskje derfor han holder litt igjen. Til gjengjeld driver jeg ikke å avtaler ferie, da hadde jeg nok vært på vei mot/ønsket forhold. Syns så absolutt du kan spør han hva han tenker etter flere møter hvor dere holder på sånn, hvis du ønsker noe mer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er sånn jeg gjør med menn også, uten at jeg har ønske om forhold akkurat nå. Så er kanskje derfor han holder litt igjen. Til gjengjeld driver jeg ikke å avtaler ferie, da hadde jeg nok vært på vei mot/ønsket forhold. Syns så absolutt du kan spør han hva han tenker etter flere møter hvor dere holder på sånn, hvis du ønsker noe mer.

Begge vil ha en ordentlig kjærest, det sa vi begge to tidlig i chat når vi matcha. 

Synes han kan spørre meg. 😅 Han vet at jeg vil. 
Han «bruker» å spørre om det blir ny date etter endt date🥰🥰

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker min ff men er ikke forelsket i han. Kjenner ingen sommerfugler. Han er grei, snill, kosete, veldig kjekk og vi prater godt sammen - trives i hverandres selskap utenom sexen også. 

Anonymkode: 29165...f18

AnonymBruker
Skrevet

Vi passer ikke som noe annet enn venner som har sex rett og slett. Vi har felles interesser, og prater og gjør mye utenom sex, men det er ingen som er betatte av hverandre eller forelsket. Vi har vært ff i et par år. Vi har truffet hverandre ganske ofte opp igjennom. 

Anonymkode: 42b4c...4e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...