Gå til innhold

Holde gløden i et "forhold"... til en vakker jente

Anbefalte innlegg

Gjest Gutten_som_undrer
Skrevet

Jeg sliter, ikke stort... men nok, føler jeg...

Hva skal jeg gjøre? Jeg håper dere kan stille støttende til med noen tanker og ord...

Jeg traff en vakker jente i sommer, vi hadde det utrolig fint sammen i 1 måned. Hun har nå reist - helt til et annet land. Jeg har truffet jenter tidligere, men gløden har liksom en lei tendens til å forsvinne...

Så; hva bør jeg foreta meg i en slik situasjon?

- Sende en følelsesladd mail med beskrivelser om hva meg og henne kunne gjort, hvis hun var her

- Sende en mail med en fortelling/historie der jeg tillegger henne og meg...

- Ringe henne for å snakke

- Sms ser ut til å funke ganske dårlig, kommer vel sånn ca. kun 1 sms om dagen...

Håper dere kan bidra med noen hjelpende ord... :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenter liker oppmerksomhet!

Send henne vanlige mail du..hva du driver med, at du tenker på henne osv.. Snakker ut fra meg selv da, men overveldende føleri og "historier" kan bli for mye.. (hvis ikke dere har drevet med det før da)

Ring!! Da får du jo uansett en følelse for hvor hun står også..

Lykke til!

Gjest Gutten_som_undrer
Skrevet

Jeg takker for dine svar...

Oppmerksomhet liker dere ja, jeg får bare forsøke å tolke noe utav den oppmerksomheten jeg gir. Hvordan viser egentlig dere jenter at dere setter pris på oppmerksomheten vi gir dere?

Har jo sendt noen sms der jeg skriver hva jeg driver med - får jo sånn smått svar... kanskje fordi det blir dyrt med sms. Jeg får kanskje forsøke meg med mail... komponere en litt lengre fin en... ikke overveldende, men som bare viser at jeg tenker på henne og tar meg tid til å sette meg ned for å skrive noe til henne... hvis dette er best?

Skrevet

Hva med å sende et vanlig, håndskrevet brev til henne? Det er superromantisk, og krever litt mer enn en mail.

Og så kan du legge ved en liten sjokolade, da får du pluss i boka. ;)

Skrevet
Hva med å sende et vanlig, håndskrevet brev til henne? Det er superromantisk, og krever litt mer enn en mail.

Og så kan du legge ved en liten sjokolade, da får du pluss i boka.  ;)

Dette var meg, glemte å logge inn. :roll:

Skrevet

Brev skrevet for hånd er en glimrende ide!!! Det er superromantisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...