AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Skal reise bort og er redd jeg ikke rekker å hente en bestilling før jeg drar, hvor lang tid tar det før de sender varen i retur? Anonymkode: c9b97...8c5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 Jeg fant det, kun en uke😒Og kan utvides med en ekstra. Anonymkode: c9b97...8c5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 For pakker sendt med Posten gjelder dette: "Fristen for å hente pakke eller brev på Posten er avhengig av type sending. Norgespakke™, Prime (brevpakke fra utlandet), Rekommandert sending er 21 kalenderdager For andre typer pakker er fristen 14 dager" Mulig PostNord har en annen praksis. Kanskje du kan få noen andre til å hente pakken for deg? Anonymkode: bc336...fab
Taluno Skrevet 29. juni 2021 #4 Skrevet 29. juni 2021 Nå har jo ofte PostNord opptil seks ukers leveringstid, siden pakkene må reise landet på kryss og tvers 7,5 ganger og deretter testkjøre fire ulike biler før de leveres ut på ett helt annet utleveringssted i en annen landsdel enn angitt, så det kan hende du har veldig god tid til å vente på pakken etter ferien 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #5 Skrevet 29. juni 2021 Taluno skrev (32 minutter siden): Nå har jo ofte PostNord opptil seks ukers leveringstid, siden pakkene må reise landet på kryss og tvers 7,5 ganger og deretter testkjøre fire ulike biler før de leveres ut på ett helt annet utleveringssted i en annen landsdel enn angitt, så det kan hende du har veldig god tid til å vente på pakken etter ferien Jeg har alltid fått de med en gang. Bor i Oslo. Anonymkode: c9b97...8c5
Taluno Skrevet 29. juni 2021 #6 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har alltid fått de med en gang. Bor i Oslo. Anonymkode: c9b97...8c5 Bor rett utenfor Oslo, og har gitt opp flere pakker. Deriblant en som var stor nok til å leveres på en halv-palle, denne var lastet på bil 2 ganger for utkjøring, for å så bli forsinket, og deretter sporløst forsvunnet. De som har kommet frem til hjemlevering har aldri kommet i henhold til leveringsbetingelser. Pakkene til utleveringssted kommer sjeldent til det 300m borti gata, men fordeles jevnt over hele byen, om de kommer frem i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #7 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Skal reise bort og er redd jeg ikke rekker å hente en bestilling før jeg drar, hvor lang tid tar det før de sender varen i retur? Anonymkode: c9b97...8c5 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg fant det, kun en uke😒Og kan utvides med en ekstra. Anonymkode: c9b97...8c5 Da så du kanskje også at du kan gi noen andre fullmakt til henting, eller få sendt pakken dit til stedet du er på ferie. Anonymkode: 71392...63a
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #8 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da så du kanskje også at du kan gi noen andre fullmakt til henting, eller få sendt pakken dit til stedet du er på ferie. Anonymkode: 71392...63a Har ingen som kan hente den og sitter lang inni marka på ferie. Anonymkode: c9b97...8c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå