AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Okei, så jeg og kjæresten har det i utgangspunktet bra, men er bare det at han hele tiden reader meg på snap og bruker hele dagen på å svare på meldinger selv om han er aktiv på alle steder…. Er det noen som har det samma problemet? Jeg tar det alltid opp med han, så sier han at han ikke gjør det med vilje og at han ikke har sett det osv, men det skjer jo hver dag….. og begynner å bli lei:( han sier at han ikke bryr seg om at det skjer og at jeg heller ikke burde bry meg, men samtidig tenker jeg, er det så vanskelig å svare? Han svarer selvfølgelig etterhvert, men må sende mer og spørre om han kan svare, noe som ikke er en god følelse, å be om å få svar på eb melding fra kjæresten liksom. Vi har langdistanse for tiden og får ikke møttes på en stund (han er i militæret) og vet han er opptatt, men dette er også når han har fritid og bare er på mobilen osv Anonymkode: 55e1f...0f8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 Du maser og trenger mye oppmerksomhet, han har andre behov. Ro deg ned eller blir singel. Anonymkode: bd829...37b 9
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): han hele tiden reader meg på snap Kan du oversette det for oss over 20? Hvis han bruker hele dagen på å svare på meldinger så går det ikke i hop med at han ikke svarer på meldinger. Anonymkode: de8c1...33b 8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #4 Skrevet 28. juni 2021 Ja, hva betyr at han "reader deg på snap"? Mener du at han leser meldingene dine? Anonymkode: 554ca...19d
MapleSirup Skrevet 28. juni 2021 #5 Skrevet 28. juni 2021 Må man svare på Snap? Nei…. Herregud for et mas! Hadde blitt sprø av en kjæreste som hadde forventninger til meg hver dag gjennom hele dagen!! 5
Jdz Skrevet 28. juni 2021 #6 Skrevet 28. juni 2021 Sender du meldinger hvor du spør om noe da? Eller som det er naturlig å gi tilbakemelding på? Personlig hater jeg å skrive meldinger… 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #7 Skrevet 28. juni 2021 Jdz skrev (5 minutter siden): Sender du meldinger hvor du spør om noe da? Eller som det er naturlig å gi tilbakemelding på? Personlig hater jeg å skrive meldinger… Enig. Det vil si, svare på spørsmål eller bli forventet å respondere innen en viss tid...da er det jo som å være på jobb. Da får man betale meg for å svare, og se bort fra at jeg noen sinne føler romantiske følelser igjen. Anonymkode: de8c1...33b 1
Gjest Anonym9512 Skrevet 28. juni 2021 #8 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kan du oversette det for oss over 20? Hvis han bruker hele dagen på å svare på meldinger så går det ikke i hop med at han ikke svarer på meldinger. Anonymkode: de8c1...33b Ja, det betyr at han åpner uten å svare mente at han bruker hele dagen før han svarer på meldinger
Gjest Anonym9512 Skrevet 28. juni 2021 #9 Skrevet 28. juni 2021 Jdz skrev (9 minutter siden): Sender du meldinger hvor du spør om noe da? Eller som det er naturlig å gi tilbakemelding på? Personlig hater jeg å skrive meldinger… Ja, nå er jeg meldinger vår eneste måte å ha kontakt på, vi har ikke møttes på 3 måneder, så det er all slags ting, jeg kan spørre om noe som han ikke svarer på eller så kan det værr bare en fin natta melding, har også sendt nakenbilder som han ikke har svart på..
Gjest Anonym9512 Skrevet 28. juni 2021 #10 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du maser og trenger mye oppmerksomhet, han har andre behov. Ro deg ned eller blir singel. Anonymkode: bd829...37b Han er jo kjæresten min, og når han har tid til å se på serie og være på mobilen kan han vel svare kjæresten sin også :P gjør det meg masete, det er ikke som at vi bor sammen og møtes hele tiden, går jo flere måneder mellom hver gang pga langdistanse
CorvusCorax Skrevet 28. juni 2021 #11 Skrevet 28. juni 2021 Anonym9512 skrev (3 minutter siden): Han er jo kjæresten min, og når han har tid til å se på serie og være på mobilen kan han vel svare kjæresten sin også gjør det meg masete, det er ikke som at vi bor sammen og møtes hele tiden, går jo flere måneder mellom hver gang pga langdistanse Du maser. Pust med magen. Jeg antar at han begynner å gå lei alt maset og trekker seg unna. Han er ikke lenger like interessert som du. Prøv å se hva som skjer om du lar ham ta kontakt først. ☺️ Kanskje du kan få han interessert igjen. Men da kan du ikke fortsette med denne kontrollen. 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #12 Skrevet 28. juni 2021 Hva slags meldinger er det snakk om? Jeg har også vært i et langdistanseforhold i nesten 3 år. Og det er viktig å finne en måte å kommunisere på som passer dere. For oss, to voksne med hektiske jobber, passet det å videochatte to ganger i uka, og tekste litt i løpet av dagen. God morgen, god natt, og noen dager ble det med det. Andre dager lengre samtaler. Men sjeldent jeg spurte han om noe jeg måtte ha svar på fort, eller at jeg satt og ventet på svar. Jeg passet på å finne på mye selv og ikke sitte limt til mobilen. Kjæresten din skylder deg ikke å svare på sekundet, eller svare hele tiden han er våken. Han har sagt han syns det er mye. Kanskje du skal lytte litt? Jeg hadde nok opplevd det du skriver som masete, og jeg er kvinne selv. Ja, det gjør deg masete. Syns ikke du også det er greit å koble ut med en serie eller spill etter en lang dag? Syns ikke du det er godt å legge bort mobilen litt og få hvilt hodet? Anonymkode: ada6e...587 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #13 Skrevet 28. juni 2021 Og det norske språket forvitrer. Anonymkode: 67260...390 6
Gjest Anonym9512 Skrevet 28. juni 2021 #14 Skrevet 28. juni 2021 Forventet ikke få så mange svar, og det fikk satt ting i litt perspektiv, så jeg ser nå at jeg overreagerer 😄 kjæresten er jo en travel person og skjønner at han ikke alltid kan svare (fikk snakket med han om dette nå nettopp) og fikk også mye mer forståelse, takk for alle svar :)
MapleSirup Skrevet 28. juni 2021 #15 Skrevet 28. juni 2021 Anonym9512 skrev (22 minutter siden): Forventet ikke få så mange svar, og det fikk satt ting i litt perspektiv, så jeg ser nå at jeg overreagerer 😄 kjæresten er jo en travel person og skjønner at han ikke alltid kan svare (fikk snakket med han om dette nå nettopp) og fikk også mye mer forståelse, takk for alle svar Bra😊
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #16 Skrevet 28. juni 2021 Anonym9512 skrev (34 minutter siden): Forventet ikke få så mange svar, og det fikk satt ting i litt perspektiv, så jeg ser nå at jeg overreagerer 😄 kjæresten er jo en travel person og skjønner at han ikke alltid kan svare (fikk snakket med han om dette nå nettopp) og fikk også mye mer forståelse, takk for alle svar Hva betyr reader på snap? Anonymkode: 146c5...aa1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #17 Skrevet 28. juni 2021 Er mannen på jobb om dagene ? Jeg har iallefall ikke tid til å svare i øst og i vest i arbeidstiden iallefall . Barna blir prioritert selvfølgelig . De andre får vente til det passer å svare Anonymkode: 3fbe1...5a1
AfricanQueen Skrevet 28. juni 2021 #18 Skrevet 28. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva betyr reader på snap? Anonymkode: 146c5...aa1 At han har lest eller sett på meldingen Endret 28. juni 2021 av AfricanQueen
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #19 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva betyr reader på snap? Anonymkode: 146c5...aa1 Jeg antar at ts prøvde seg på en fornorskning av setningen "leave me on read/left on read", som betyr "åpnet/leste meldingen uten å svare". Anonymkode: 38a4a...b8e
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #20 Skrevet 29. juni 2021 Han er i militæret TS. Om ham bruker lang tid er dette noe som du bare må godta. I militæret skjer det mye for både kropp og hode. Når man først har fri så vil man ha fri for å koble helt av. At du driver å maser om svar ender bare opp med at han ikke vil svare. Du dytter han unna. Anonymkode: 3fec1...296 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå