Gå til innhold

Er det greit å tilbringer tid på kirkegården?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker så godt å tilbringe tid på kirkegården. Jeg kjenner ingen her, men syns det er så vakkert og stille og fredelig her. Det er en ganske stor kirkegård, så pleier å gå tur igjennom her når jeg går meg en tur. Eller så sitter jeg på en benk og bare lytter til stillheten og fuglekvitter. 

Er dette ok? 

Anonymkode: edab2...9f7

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja.
Det kan jeg finne på å gjøre selv også

Anonymkode: d715d...196

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg liker så godt å tilbringe tid på kirkegården. Jeg kjenner ingen her, men syns det er så vakkert og stille og fredelig her. Det er en ganske stor kirkegård, så pleier å gå tur igjennom her når jeg går meg en tur. Eller så sitter jeg på en benk og bare lytter til stillheten og fuglekvitter. 

Er dette ok? 

Hvorfor i alle dager skulle det ikke være greit? Tror du det er noen som kommer og forhører deg om hvorvidt noen du kjenner er begravet der?

Anonymkode: 11f8a...90d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor i alle dager skulle det ikke være greit? Tror du det er noen som kommer og forhører deg om hvorvidt noen du kjenner er begravet der?

Ja 😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja.
Det kan jeg finne på å gjøre selv også

Anonymkode: d715d...196

Er det lov å gå tur med hunden også? Eller sitte og lese på en benk? 

AnonymBruker
Skrevet

Liker å henge på Nordstrand kirkegård og Bekkelaget kirkegård.

Anonymkode: 8fd03...094

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja 😂

Hvis noen gjør det tror jeg de har større problemer enn deg :P Jeg går tur gjennom en kirkegård nesten hver dag (alle besteforeldrene mine og et par andre slektninger er begravet der, men det kan jo ingen vite) og da ser jeg ofte både folk som sitter på benker og folk med hunder. 
Men hold deg for all del til gangveiene hvis du har hund med. Det er så utrolig respektløst (av deg, ikke hunden) hvis hunden gjør fra seg på en grav.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Skjønner tankegangen din. Lat som du gråter ved en grav om noen går forbi 😂 Jeg kan ikke gå tur noen sted uten spesifikt mål, ikke engang her i gaten, uten å føle meg stresset og uvedkommen 😆 sofuckdup

Hvis det du lurer på er om du er litt fuckdup fordi du liker kirkegårder, så kommer det an på hva det er du liker med dem 😝 Du vil kjenne svaret dypt inni deg 🤣

Anonymkode: 8d4f9...2ce

• Liker 2
Skrevet

Kirkegården er perfekt sted for tanker og refleksjoner. Jeg er ofte der selv bare for rolige øyeblikk. Er så flott stelt. Enig med de som sier at det som ikke er ok er å slå seg ned med teppe, drikke etc. - er ikke noe piknik sted ;)  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...