AnonymBruker Skrevet 31. mai #601 Skrevet 31. mai Tessa12 skrev (2 minutter siden): Aha, da er jeg med, lurte seriøst på omsetninga var en karakter i HC jeg ikke hadde fått med meg. Sjekket nå og både Mika og han som spilte Mattis er begge født i 1983, hva er sansen for det liksom 😅 Anonymkode: b3797...467 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #602 Skrevet 1. juni Jeg ble nettopp ferdig med siste sesong av Hotel Cæsar!🥳 Begynte på nytt igjen med den første sesongen. Veldig gøy å se alle igjen og vite skjebnene og hemmelighetene til alle: Georg, Astrid, Rolf og ikke minst en ung Ninni. Heldigvis ble skuespillet litt bedre med årene. Herregud, Charlotte og Jens August er fullstendig krise🤣🤣 Måten de snakker på, kroppsspråket deres og ansiktsuttrykkene deres, jeg dauer😂 hadde glemt at Jens august var i fengsel også. Og leilighetene til Alex og Juni! Anonymkode: b9e6f...430
Tessa12 Skrevet 1. juni #603 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg ble nettopp ferdig med siste sesong av Hotel Cæsar!🥳 Begynte på nytt igjen med den første sesongen. Veldig gøy å se alle igjen og vite skjebnene og hemmelighetene til alle: Georg, Astrid, Rolf og ikke minst en ung Ninni. Heldigvis ble skuespillet litt bedre med årene. Herregud, Charlotte og Jens August er fullstendig krise🤣🤣 Måten de snakker på, kroppsspråket deres og ansiktsuttrykkene deres, jeg dauer😂 hadde glemt at Jens august var i fengsel også. Og leilighetene til Alex og Juni! Anonymkode: b9e6f...430 Alex og Ninni
Nowayback Skrevet 3. juni #604 Skrevet 3. juni Så nettopp karakteren Petter Talen i sesong 24. Ante ikke at det var fyren fra Coop-reklamene (han nordlandske) før jeg googlet karakteren. Han så veldig annerledes ut i 2006! 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #605 Skrevet 4. juni Tessa12 skrev (På 1.6.2025 den 21.50): Alex og Ninni Nei, jeg mente Juni Anonymkode: b9e6f...430
Nowayback Skrevet 4. juni #606 Skrevet 4. juni Julie (Elin Sogn) var fremdeles en drøm av en dame i 2007! Da var hun vel 36 år gammel. Ganske hot når 20 år gamle Storm prøver seg på henne. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #607 Skrevet 15. juni Skjønner ikke at Jesper bruker så mye tid på Nadia. Hun er jo ekstremt vanskelig og utilnærmelig. Og veldig langt fra pen. Anonymkode: 8404b...bf1
Nowayback Skrevet 30. juni #609 Skrevet 30. juni Utrolig morsomt når Svein kaller Vildes baby for Dag Eilev (etter treneren til Strømsgodset). 1
Hovland Skrevet 12. juli #610 Skrevet 12. juli Er jo trist at når Jens August endelig finner sin store kjærlighet så dør hun.
Nowayback Skrevet 12. juli #611 Skrevet 12. juli Kan ikke fatte at Geir Kvarme ikke blir omvendt til heterofil etter å ha kysset så mye på Elin Sogn😅
AnonymBruker Skrevet 12. juli #612 Skrevet 12. juli Jeg har et minne fra når jeg gikk på barneskolen fjerde eller femteklasse, kanskje slutten av 2000 tallet, husker noen sjetteklassinger løp rundt å sa "de skal ha trekant på hotel cæsar neste episode". Og jeg husker foreldrene mine sa jeg ikke fikk lov å se på. 😂 Anonymkode: 8aa64...0f1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #613 Skrevet 12. juli Husker hun gale dama som skulle putte en hund inni ovnen? Vet ikke hvilken sesong det er fra Anonymkode: 8aa64...0f1
Nowayback Skrevet 13. juli #614 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Husker hun gale dama som skulle putte en hund inni ovnen? Vet ikke hvilken sesong det er fra Anonymkode: 8aa64...0f1 Daphne Flaa. Skuespilleren Mona Fastvold har jo blitt veldig kjent i det siste. Dette var vel i sesong 21/22.
AnonymBruker Skrevet 14. juli #615 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (På 13.7.2025 den 0.41): Husker hun gale dama som skulle putte en hund inni ovnen? Vet ikke hvilken sesong det er fra Anonymkode: 8aa64...0f1 Hun fikk sin straff da. Anonymkode: b3797...467
AnonymBruker Skrevet 19. juli #616 Skrevet 19. juli Er på sesong 26, Liv døde nettopp. Herregud, Jens August' skuespiller er så ufattelig dårlig at det er flaut å se på! Det er så tydelig når han skal spille trist og skal gråte. Han har virkelig ikke blitt bedre med årene. Anonymkode: 1313f...ed4
AnonymBruker Skrevet 22. juli #617 Skrevet 22. juli Hovland skrev (På 12.7.2025 den 13.38): Er jo trist at når Jens August endelig finner sin store kjærlighet så dør hun. Livsfarlig å være en karakter i Hotel Cæsar. Andelen personer som dør eller havner i koma er mye, mye høyere enn i de verste krigsherjede områder. Anonymkode: f28e0...8a0
AnonymBruker Skrevet 22. juli #618 Skrevet 22. juli Goggen er så ufyselig, skikkelig ekkel pappagutt. Synes det er litt feil at de forsøker å lage han til en mini-jens august. Han har ikke vokst opp med Jens August (ble sendt bort veldig ung), og han er heller ikke hans biologiske far. Så det gir ikke mening at han har arvet sin fars væremåte og oppførsel. Han har nettopp kommet tilbake, er på sesong 26. Husker ikke hvor mye han endrer seg. Men han ender jo opp som sin biologiske slekt til slutt da, ref slutten. Men det er tydelig at hans væremåte og karakter ikke var så gjennomtenkt. Lurer på når de fant på hans opprinnelse, for de kan umulig ha tenkt på det i sesong 26. Anonymkode: 1313f...ed4
Laraa Skrevet 22. juli #619 Skrevet 22. juli (endret) Den sleipe pastoren med den søte og "uskyldige", og minst like kristne, blonde elskerinnen som døde i bussulykke Endret 22. juli av Laraa
Nowayback Skrevet 23. juli #620 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (På 19.7.2025 den 15.21): Er på sesong 26, Liv døde nettopp. Herregud, Jens August' skuespiller er så ufattelig dårlig at det er flaut å se på! Det er så tydelig når han skal spille trist og skal gråte. Han har virkelig ikke blitt bedre med årene. Anonymkode: 1313f...ed4 Han er vel ikke SÅ dårlig. Men litt teatralsk til tider. Det er vel en grunn til at de fleste skuespillerne i serien ikke har spilt i mange andre ting. Når han (Jens August) er sint er det mye bevegelser og risting på hodet. Ser litt tilgjort ut. Lagt merke til hvordan han himler med øynene når folk er uenige med han. Det er for øvrig latterlig hvordan han spinner alle kvinnfolk rundt lillefingeren. Men det er vel kanskje det mest realistiske i serien at en ung og kjekk sjef får de damene han vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå