Gå til innhold

Hotel Cæsar - Et hjem for mimring! :-)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Tessa12 skrev (2 minutter siden):

Aha, da er jeg med, lurte seriøst på omsetninga var en karakter i HC jeg ikke hadde fått med meg.

Sjekket nå og både Mika og han som spilte Mattis er begge født i 1983, hva er sansen for det liksom 😅

08e031d4-0d78-4f4f-9740-facc2f173806?chk
mika-6ba682bdca38e58935fc9eeeb2357bcdef7

Anonymkode: b3797...467

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble nettopp ferdig med siste sesong av Hotel Cæsar!🥳

Begynte på nytt igjen med den første sesongen. Veldig gøy å se alle igjen og vite skjebnene og hemmelighetene til alle: Georg, Astrid, Rolf og ikke minst en ung Ninni. Heldigvis ble skuespillet litt bedre med årene. Herregud, Charlotte og Jens August er fullstendig krise🤣🤣 Måten de snakker på, kroppsspråket deres og ansiktsuttrykkene deres, jeg dauer😂 hadde glemt at Jens august var i fengsel også. Og leilighetene til Alex og Juni! 

Anonymkode: b9e6f...430

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg ble nettopp ferdig med siste sesong av Hotel Cæsar!🥳

Begynte på nytt igjen med den første sesongen. Veldig gøy å se alle igjen og vite skjebnene og hemmelighetene til alle: Georg, Astrid, Rolf og ikke minst en ung Ninni. Heldigvis ble skuespillet litt bedre med årene. Herregud, Charlotte og Jens August er fullstendig krise🤣🤣 Måten de snakker på, kroppsspråket deres og ansiktsuttrykkene deres, jeg dauer😂 hadde glemt at Jens august var i fengsel også. Og leilighetene til Alex og Juni! 

Alex og Ninni

Skrevet

Så nettopp karakteren Petter Talen i sesong 24. Ante ikke at det var fyren fra Coop-reklamene (han nordlandske) før jeg googlet karakteren. Han så veldig annerledes ut i 2006!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Tessa12 skrev (På 1.6.2025 den 21.50):

Alex og Ninni

Nei, jeg mente Juni :) 

Skrevet

Julie (Elin Sogn) var fremdeles en drøm av en dame i 2007! Da var hun vel 36 år gammel. Ganske hot når 20 år gamle Storm prøver seg på henne.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at Jesper bruker så mye tid på Nadia.

Hun er jo ekstremt vanskelig og utilnærmelig. Og veldig langt fra pen.

Anonymkode: 8404b...bf1

Skrevet

Fabian er så utrolig søt 😍

• Hjerte 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Utrolig morsomt når Svein kaller Vildes baby for Dag Eilev (etter treneren til Strømsgodset).:laugh:

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Er jo trist at når Jens August endelig finner sin store kjærlighet så dør hun. 

Skrevet

Kan ikke fatte at Geir Kvarme ikke blir omvendt til heterofil etter å ha kysset så mye på Elin Sogn😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et minne fra når jeg gikk på barneskolen fjerde eller femteklasse, kanskje slutten av 2000 tallet, husker noen sjetteklassinger løp rundt å sa "de skal ha trekant på hotel cæsar neste episode". Og jeg husker foreldrene mine sa jeg ikke fikk lov å se på. 😂

Anonymkode: 8aa64...0f1

AnonymBruker
Skrevet

Husker hun gale dama som skulle putte en hund inni ovnen? Vet ikke hvilken sesong det er fra

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Husker hun gale dama som skulle putte en hund inni ovnen? Vet ikke hvilken sesong det er fra

Daphne Flaa. Skuespilleren Mona Fastvold har jo blitt veldig kjent i det siste.

Dette var vel i sesong 21/22.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.7.2025 den 0.41):

Hun fikk sin straff da.

Anonymkode: b3797...467

AnonymBruker
Skrevet

Er på sesong 26, Liv døde nettopp. Herregud, Jens August' skuespiller er så ufattelig dårlig at det er flaut å se på! Det er så tydelig når han skal spille trist og skal gråte. Han har virkelig ikke blitt bedre med årene. 

Anonymkode: 1313f...ed4

AnonymBruker
Skrevet
Hovland skrev (På 12.7.2025 den 13.38):

Er jo trist at når Jens August endelig finner sin store kjærlighet så dør hun. 

Livsfarlig å være en karakter i Hotel Cæsar. Andelen personer som dør eller havner i koma er mye, mye høyere enn i de verste krigsherjede områder.

Anonymkode: f28e0...8a0

AnonymBruker
Skrevet

Goggen er så ufyselig, skikkelig ekkel pappagutt. Synes det er litt feil at de forsøker å lage han til en mini-jens august. Han har ikke vokst opp med Jens August (ble sendt bort veldig ung), og han er heller ikke hans biologiske far. Så det gir ikke mening at han har arvet sin fars væremåte og oppførsel. 

Han har nettopp kommet tilbake, er på sesong 26. Husker ikke hvor mye han endrer seg. Men han ender jo opp som sin biologiske slekt til slutt da, ref slutten. Men det er tydelig at hans væremåte og karakter ikke var så gjennomtenkt. Lurer på når de fant på hans opprinnelse, for de kan umulig ha tenkt på det i sesong 26. 

Skrevet (endret)

Den sleipe pastoren med den søte og "uskyldige", og minst like kristne, blonde elskerinnen som døde i bussulykke 

Endret av Laraa
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2025 den 15.21):

Er på sesong 26, Liv døde nettopp. Herregud, Jens August' skuespiller er så ufattelig dårlig at det er flaut å se på! Det er så tydelig når han skal spille trist og skal gråte. Han har virkelig ikke blitt bedre med årene. 

Han er vel ikke SÅ dårlig. Men litt teatralsk til tider. Det er vel en grunn til at de fleste skuespillerne i serien ikke har spilt i mange andre ting.

Når han (Jens August) er sint er det mye bevegelser og risting på hodet. Ser litt tilgjort ut. Lagt merke til hvordan han himler med øynene når folk er uenige med han. Det er for øvrig latterlig hvordan han spinner alle kvinnfolk rundt lillefingeren. Men det er vel kanskje det mest realistiske i serien at en ung og kjekk sjef får de damene han vil ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...