Gå til innhold

Hotel Cæsar - Et hjem for mimring! :-)

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hun var 20 år i starten 

Anonymkode: b3797...467

Rollefiguren var vel 15-16 år da serien startet, Charlotte fylte 20 rett etter hun kom hjem fra usa, da hun fikk arven sin fra Georg 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tessa12 skrev (3 minutter siden):

Rollefiguren var vel 15-16 år da serien startet, Charlotte fylte 20 rett etter hun kom hjem fra usa, da hun fikk arven sin fra Georg 

Skuespilleren er født i 78

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Skuespilleren er født i 78

Det vet jeg, jeg skriver rollefiguren skulle være 15-16 år, ikke at skuespilleren var det

Endret av Tessa12
  • Liker 1
Skrevet

Elsker Cæsar. Er godt i gang med nytt maraton. Er vel 4. runden jeg er på nå. Er kommet til familien Halvorsen, og Kenneth havnet i rullestol etter å ha blitt banka opp av de som sto bak smuglingen av heroin i kjøttet inn til Cleo. 
Albert og Alex er i full sving med å skaffe 5 millioner kr til disse folka fordi de dumpa kjøttet/dopet i fjorden. 

Anonymkode: 57f56...646

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Elsker Cæsar. Er godt i gang med nytt maraton. Er vel 4. runden jeg er på nå. Er kommet til familien Halvorsen, og Kenneth havnet i rullestol etter å ha blitt banka opp av de som sto bak smuglingen av heroin i kjøttet inn til Cleo. 
Albert og Alex er i full sving med å skaffe 5 millioner kr til disse folka fordi de dumpa kjøttet/dopet i fjorden. 

Anonymkode: 57f56...646

Morsomt når fyren som skulle hente pengene blir påkjørt lol

Skrevet
Tessa12 skrev (På 5.9.2024 den 17.06):

Det vet jeg, jeg skriver rollefiguren skulle være 15-16 år, ikke at skuespilleren var det

Skulle nok være litt mer enn det.

Anonymkode: f28e0...8a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Om ikke så hadde Jens august vært pedofil som pulte henne. Han var sånn 28 eller noe da

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Charlotte født i ‘81 Jens August i ‘74, så hun var ca 18 da hun var med han, men 16-17 da hun var med Albert

Skrevet
Tessa12 skrev (På 5.9.2024 den 16.57):

Husker at hun var 17, og gledet seg sykt til å bli 18, så hun slapp alt maset fra moren Ingrid!

Anonymkode: a0fdf...5ef

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Husker at hun var 17, og gledet seg sykt til å bli 18, så hun slapp alt maset fra moren Ingrid!

Anonymkode: a0fdf...5ef

Gleden var sikkert den samme for hu 🤪

Skrevet

Da var Arne Marcussen død:danse2:

Skrevet

Benedicte får virkelig gjennomgå i serien. Nå har hun hjernesvulst. 

Hun er ganske sutrete og klagete person, hun blander seg inn i absolutt alt og kan være irriterende til tider. Men av en eller annen grunn så liker jeg karakteren. Sjeldent jeg liker karakterer som jeg også finner irriterende. 

Anonymkode: 1313f...ed4

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Benedicte får virkelig gjennomgå i serien. Nå har hun hjernesvulst. 

Hun er ganske sutrete og klagete person, hun blander seg inn i absolutt alt og kan være irriterende til tider. Men av en eller annen grunn så liker jeg karakteren. Sjeldent jeg liker karakterer som jeg også finner irriterende. 

Hun har ikke hjernesvulst, men et ødem etter å ha slått hodet da hun falt ned over rekkverket. 

Skrevet
Tessa12 skrev (1 time siden):

Hun har ikke hjernesvulst, men et ødem etter å ha slått hodet da hun falt ned over rekkverket. 

Det er tidligere i serien. Jeg er på sesong 34. Legen sa nettopp hun har hjernesvulst. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er tidligere i serien. Jeg er på sesong 34. Legen sa nettopp hun har hjernesvulst. 

Sorry, da husker jeg feil.

Skrevet

Da Jens August fikk vite at han ligger med søsteren sin (kommer ikke på navnet hennes i farten). Altså alt i den scenen er gøy, både reaksjonen og det dårlige skuespillet 😅 

Moren min brukte alltid å se hotel Cæsar og da var det bare å være stille den tiden det stod på :fnise: 

Anonymkode: c867d...6e5

Skrevet

Jeg har begynt å se Hotel Cæsar på nytt i voksen alder! haha

Har tv2 play tilgjengelig, og har leitet litt etter en serie å ha i bakgrunnen som jeg ikke har sett nylig, valget falt på Hotel Cæsar. Sitter ikke å følger aktivt med, men står på mens jeg bretter klær, scroller, osv

Husker godt at Juni var alkoholiker og var på rehab, men husket ikke at det var SÅÅ tidlig i serien 😂

Og dette med Jens August og Charlotte... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da Jens August fikk vite at han ligger med søsteren sin (kommer ikke på navnet hennes i farten). Altså alt i den scenen er gøy, både reaksjonen og det dårlige skuespillet 😅 

Moren min brukte alltid å se hotel Cæsar og da var det bare å være stille den tiden det stod på :fnise: 

Anonymkode: c867d...6e5

Charlotte

Skrevet

Kjipt når Ragnar forlater serien. En av de karakterene jeg har mest sansen for.

Svein er i egen klasse, da!

• Liker 1
Skrevet
DelvisPresley skrev (25 minutter siden):

Kjipt når Ragnar forlater serien. En av de karakterene jeg har mest sansen for.

Svein er i egen klasse, da!

Morsomt når han kommer tilbake som en hippe da 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...