Gå til innhold

Hotel Cæsar - Et hjem for mimring! :-)

Tradegy

Anbefalte innlegg

Herlige Solrun 🥰 Selv om hun var elendig i kjærlighet, var hun hèlt vidunderlig som mor til Tove 🥰❤️ 

Har nå kommet til sesong 27.

Spoiler

Hadde glemt hvor jævlig det var når Liv dør :trist: Selv om man vet det er fiktivt, fikk jeg altså vondt av Jens August og Storm at jeg var helt skjelven.

Det er så fine scener som utspiller seg på graven når Jens August sitter ved graven. Og når han viser så mye sårbarhet, får karakteren hans så mye mer dybde 🥰❤️

Liv var et nydelig friskt pust. Cathrine Hove kan du få billig av meg :knegg: For et rasshøl :ler: Cecilie, søsteren til Cathrine er bare et stort :gjesp: 

📺 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når Vilde var sammen med Storm, og hun var utro med Jens August, og Storm tok dem på fersken. Det var hjerteskjærende :(

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes testamentopplesninga til Georg var morsomt når Juni klikka på Ninni du har borret deg inn i han du har sugd ut alt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (På 11.8.2024 den 4.29):

Enig Frøya er pen 😍

Hun burde fått mer tid i serien. Kunne skrevet ut hun irriterende Benedicte og heller hatt Frøya med. Odd burde satset på henne i stedet, mye penere og hyggeligere personlighet.

Og rimelig tragisk at Benedicte klandrer Odd for å være utro med Frøya når hun selv hadde ideen til at Odd skulle flørte med Frøya slik at hun skulle gå til politiet og anmelde eksen Viking.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DelvisPresley skrev (1 time siden):

Hun burde fått mer tid i serien. Kunne skrevet ut hun irriterende Benedicte og heller hatt Frøya med. Odd burde satset på henne i stedet, mye penere og hyggeligere personlighet.

Og rimelig tragisk at Benedicte klandrer Odd for å være utro med Frøya når hun selv hadde ideen til at Odd skulle flørte med Frøya slik at hun skulle gå til politiet og anmelde eksen Viking.

Ja jeg synes Benedicte var masete likte bedre Frøya og Samina 😳 Frøya var mye penere enn Benedicte ja er enig i det du skriver som min kjære avdøde far sa Benedicte var Anmasende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes egentlig rollen til Rolf ble utrolig forandret. Plutselig var snille Rolf en sikkelig bad aassss 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde glemt hvor forferdelig dårlig spilt denne Roger karakteren er... Han overdriver hvert bidige ord. Null karisma.

Han føles litt som pappaen til Albert Åberg. Ser ut som han er 55, men er i realiteten rundt 33 år :knegg:

Vanessa er utrolig irriterende i starten, men hun er altså SÅ sjarmerende etterhvert. Masse gullkorn og smådum på en skikkelig søt måte 🥰

Er nå på sesong 28. Må si jeg gleder meg til Jenny blir eldre.

Hun som spiller henne nå, er alldeles perfekt. Hun har ingen forutsetning for rolletolkning.

Hun snakker babyspråk til langt opp i skolealder....Men igjen, ikke hennes ansvar 🙂 Hun er jo et funn og sjarmerende til tusen 🥰

Ingen som slår Liv enda. Savner henne....💔 Men jeg likte også fryktelig godt Storm sin alenemamma-kjæreste. Hun var naturlig vakker og utrolig troverdig 🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (5 minutter siden):

Hadde glemt hvor forferdelig dårlig spilt denne Roger karakteren er... Han overdriver hvert bidige ord. Null karisma.

Han føles litt som pappaen til Albert Åberg. Ser ut som han er 55, men er i realiteten rundt 33 år :knegg:

Vanessa er utrolig irriterende i starten, men hun er altså SÅ sjarmerende etterhvert. Masse gullkorn og smådum på en skikkelig søt måte 🥰

Er nå på sesong 28. Må si jeg gleder meg til Jenny blir eldre.

Hun som spiller henne nå, er alldeles perfekt. Hun har ingen forutsetning for rolletolkning.

Hun snakker babyspråk til langt opp i skolealder....Men igjen, ikke hennes ansvar 🙂 Hun er jo et funn og sjarmerende til tusen 🥰

Ingen som slår Liv enda. Savner henne....💔 Men jeg likte også fryktelig godt Storm sin alenemamma-kjæreste. Hun var naturlig vakker og utrolig troverdig 🥰🥰

Haha, ja Roger er helt elendig. Men han kan jo ikke spille 33 år. Da må han jo ha vært 17 da Vanessa ble født 😂 Tipper han skal spille rundt 40. Lurer på hvor høy han er jeg.

Jeg digger Vanessa, men hun er ekstremt irriterende i starten, ja. Måten hun tar seg av Runa på når hun får kreft for 3.gang er utrolig rørende.
Gruer meg til Runa dør. Det er så hjerteskjærende jævlig trist det. Og nå i ettertid den symbolikken når hun holdt den barnegravkransen mens hun ventet på telefonen med resultatene etter prøvene. Ekstra ille nå som vi visste at det er hun som er syk. Hvorfor kunne hun ikke bare bli frisk og begynne på lipa? Er så meningsløst at hun skulle få leukemi for 3. gang 😢 Nå som moren hadde drept faren for at hun skulle få beinmarg og redde livet hennes. Bea gjorde virkelig ALT for datteren sin. Han derre Jan var sykt irriterende. Jag litar inte på skolemedicinen. Det är inte naturligt 😡 Han burde slått seg sammen med Durek!

Den første Jenny blir snart byttet ut med Camilla Aanonli der jeg er nå. Hørte på stemmen da Eva snakket med henne på telefonen at det ikke var hun første. Irriterende unge, men flink likevel da til å være så liten.

Liv var fantastisk, ja ♥️ og den eneste personen Jens August virkelig elsket og ikke var utro mot. Var grusomt da hun døde. 

Anonymkode: 604d0...fb1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Haha, ja Roger er helt elendig. Men han kan jo ikke spille 33 år. Da må han jo ha vært 17 da Vanessa ble født 😂 Tipper han skal spille rundt 40. Lurer på hvor høy han er jeg.

Jeg digger Vanessa, men hun er ekstremt irriterende i starten, ja. Måten hun tar seg av Runa på når hun får kreft for 3.gang er utrolig rørende.
Gruer meg til Runa dør. Det er så hjerteskjærende jævlig trist det. Og nå i ettertid den symbolikken når hun holdt den barnegravkransen mens hun ventet på telefonen med resultatene etter prøvene. Ekstra ille nå som vi visste at det er hun som er syk. Hvorfor kunne hun ikke bare bli frisk og begynne på lipa? Er så meningsløst at hun skulle få leukemi for 3. gang 😢 Nå som moren hadde drept faren for at hun skulle få beinmarg og redde livet hennes. Bea gjorde virkelig ALT for datteren sin. Han derre Jan var sykt irriterende. Jag litar inte på skolemedicinen. Det är inte naturligt 😡 Han burde slått seg sammen med Durek!

Den første Jenny blir snart byttet ut med Camilla Aanonli der jeg er nå. Hørte på stemmen da Eva snakket med henne på telefonen at det ikke var hun første. Irriterende unge, men flink likevel da til å være så liten.

Liv var fantastisk, ja ♥️ og den eneste personen Jens August virkelig elsket og ikke var utro mot. Var grusomt da hun døde. 

Vel, alt er mulig :knegg: Roger har tross alt jobɓet på danskebåten. Kan ha blitt pappa lenge før han var 17, for alt vi vet.. :ler: Nei, du har nok rett...riktig så ung var han neppe :fnise:

Ja, sånn tv-messig husker jeg godt både Liv og Runa sin død. Men Runa sin død, det er heldigvis en stund til ennå, for min del. 

Ja, Jens August ble en annen i møte med Liv. Det var fint for historien at vi fikk se en ydmyk og sår Jens August. 

Trist at dèt kapittelet er over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (54 minutter siden):

Vel, alt er mulig :knegg: Roger har tross alt jobɓet på danskebåten. Kan ha blitt pappa lenge før han var 17, for alt vi vet.. :ler: Nei, du har nok rett...riktig så ung var han neppe :fnise:

Ja, sånn tv-messig husker jeg godt både Liv og Runa sin død. Men Runa sin død, det er heldigvis en stund til ennå, for min del. 

Ja, Jens August ble en annen i møte med Liv. Det var fint for historien at vi fikk se en ydmyk og sår Jens August. 

Trist at dèt kapittelet er over. 

:hoho: Sant, sant, man vet jo aldri :hoho: Komplett idiot er den dusten, i hvert fall. Men lurer veldig på hvor høy skuespilleren er, må jo være over 2 meter!

Fryktelig trist med både Runa og Liv. Og Holger, vennskapet mellom han og Svein var så fint.

Veldig trist Jens August gikk tilbake til sitt gamle notoriske utro jeg etter Livs bortgang, ja.

Syns det er så befriende og fint å se at absolutt ingen av de kvinnelige rollene har botox og fillers. Naturlige linjer og rynker og ingen botoxtryner. Hadde det vært spilt inn idag hadde det sikkert vært botox, fillers og duckface så langt øyet kunne se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen94 skrev (På 13.8.2024 den 22.32):

Syntes egentlig rollen til Rolf ble utrolig forandret. Plutselig var snille Rolf en sikkelig bad aassss 

Synes ikke det fungerte helt! Han var liksom en helt annen karakter, men bare med samme skuespiller. Ikke langt unna det. Alt for lite av det vi kjente som var Rolv som var igjen fordi han hadde sittet i fengsel i noen år. Noe skuffende storyline det der!

Anonymkode: a0fdf...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Rolv jeg. Både som han var og som han ble. Men liker Scott best, han er bare fantastisk ond, uten å være irriterende. Så mange "onde" karakterer er bare slitsomme og irriterende. Scott og Rolv er på topp 3 av de beste for meg. 

Er på sesong 22.

Daphne er jo helt psycho! Hadde glemt hvor gal hun er. 
Julian sin story som mishandler er så repeterende og langdrygt.  
Rart å se Benedicte som er så stor og tøff, bli så liten og nedbrutt. 
Storm er så slitsom. Demotiverende å vite at han blir en god stund. 
Nadia er bortkastet skjermtid. Hvorfor er hun der? Liker ikke karakteren. Hun har ingenting å tilby serien. Demotiverende at hun blir værende lenge også. 
Juni er bare gull som mentalt ødelagt etter koma. Rart å tenke på at hun en dag blir "normal" igjen. Hvordan kommer man seg tilbake fra der hun er nå liksom.

Forstår ikke hvorfor jeg orker å se serien om igjen. Er så mange slitsomme karakterer som ødelegger mye. Gruer meg til de siste sesongene hvor de nye, unge regjerer og ødelegger. Det er bare vondt å se på, langdrygt, kjedelig og enda dårligere. 

Anonymkode: 1313f...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes ikke det fungerte helt! Han var liksom en helt annen karakter, men bare med samme skuespiller. Ikke langt unna det. Alt for lite av det vi kjente som var Rolv som var igjen fordi han hadde sittet i fengsel i noen år. Noe skuffende storyline det der!

Ja, helt enig. Tror de nevner at han sitter 5 år i fengsel, der får han tatovering og blir avhengig av kokain. Han er ordentlig drittsekk mot alle. Det er rart hvorfor de ødela Rolv karakteren 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg liker Rolv jeg. Både som han var og som han ble. Men liker Scott best, han er bare fantastisk ond, uten å være irriterende. Så mange "onde" karakterer er bare slitsomme og irriterende. Scott og Rolv er på topp 3 av de beste for meg. 

Er på sesong 22.

Daphne er jo helt psycho! Hadde glemt hvor gal hun er. 
Julian sin story som mishandler er så repeterende og langdrygt.  
Rart å se Benedicte som er så stor og tøff, bli så liten og nedbrutt. 
Storm er så slitsom. Demotiverende å vite at han blir en god stund. 
Nadia er bortkastet skjermtid. Hvorfor er hun der? Liker ikke karakteren. Hun har ingenting å tilby serien. Demotiverende at hun blir værende lenge også. 
Juni er bare gull som mentalt ødelagt etter koma. Rart å tenke på at hun en dag blir "normal" igjen. Hvordan kommer man seg tilbake fra der hun er nå liksom.

Forstår ikke hvorfor jeg orker å se serien om igjen. Er så mange slitsomme karakterer som ødelegger mye. Gruer meg til de siste sesongene hvor de nye, unge regjerer og ødelegger. Det er bare vondt å se på, langdrygt, kjedelig og enda dårligere. 

Anonymkode: 1313f...ed4

Haha, du skriver slik jeg hadde skrevet selv. Serien ble veldig forandret fordi det kom jo mange ny karakterer. De fjernet så mange med fine historier som Kenneth, Cato, Charlotte, Alex osv. de var liksom morsomme men også seriøse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Queen94 skrev (4 timer siden):

Ja, helt enig. Tror de nevner at han sitter 5 år i fengsel, der får han tatovering og blir avhengig av kokain. Han er ordentlig drittsekk mot alle. Det er rart hvorfor de ødela Rolv karakteren 

Ja, alt var bare helt forskrudd. Rolv skulle være opptatt av å ta hevn på den feige dritten Hildring som ikke bare bestilte drap på ham men fikk han fengslet for drapet han bestilte på Loke! Men nei, Rolv var bare opptatt av å virre rundt og tulle. Men han var jo forbanna på Anker-Hansen familien som stort sett bare etterlot ham i fengsel. At Hildring bare slapp unna er jo bare tragisk.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, alt var bare helt forskrudd. Rolv skulle være opptatt av å ta hevn på den feige dritten Hildring som ikke bare bestilte drap på ham men fikk han fengslet for drapet han bestilte på Loke! Men nei, Rolv var bare opptatt av å virre rundt og tulle. Men han var jo forbanna på Anker-Hansen familien som stort sett bare etterlot ham i fengsel. At Hildring bare slapp unna er jo bare tragisk.

Ja, og Julie drev jo å prøvde å få han ut av fengsel. Han hater jo Anker-Hansen før også når han samarbeidet med Hildring, trodde han hadde glemt hukommelsen men han husket plutselig barndommen også 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.6.2021 den 21.08):

Jeg husker da Benedicte ble mishandlet av eksmannen Julian. Det gikk innpå meg, syns det var grusomt. Og da Rolf og Scott gikk amok og gikk rundt og skjøt folk på hotellet… Benedicte sto og ba for livet, Rolf sa: Slapp av Benedicte, jeg har da alltid likt deg! Så plaffet han ned Julian. 
Husker med skrekk Arne Markussen, fy flate for en grusom karakter! 😱 Han hadde seg med både Juni og Julie. 

Anonymkode: bca7f...821

Nå var det vel Rolf som gikk rundt å skjøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen94 skrev (På 15.8.2024 den 23.22):

Haha, du skriver slik jeg hadde skrevet selv. Serien ble veldig forandret fordi det kom jo mange ny karakterer. De fjernet så mange med fine historier som Kenneth, Cato, Charlotte, Alex osv. de var liksom morsomme men også seriøse. 

Ja, serien ble jo veldig brått endret på den tiden. Sånn skikkelig makeover. Alt av musikk og sånt ble byttet ut og de hadde vel nye måter å filme på og farge og lysstyrke var endret virker det som. Det var vel et bevisst valg å bytte ut så mange av karakterene også for å få til hardere og mørkere historier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...