Queen94 Skrevet 23. juli 2024 #481 Del Skrevet 23. juli 2024 jukkapalme skrev (På 21.7.2024 den 22.23): Roger irriterer meg grenseløst. For en dust! Gleder meg til det blir slutt mellom han og Bea og han forsvinner ut av serien. Han har noen morsomme gullkorn av og til, men syns generelt han er en irriterende og kjedelig karakter. Lurer på hvor høy skuespilleren er. Han er helt ekstremt høy! Når de filmer at han står og snakker med folk er ofte hodet kuttet av og han må ofte bøye seg når han går inn dører. Han må jo være over 2 meter. En annen irriterende figur er Trulte. Heldigvis klarte Pelle å gjøre det slutt med henne til slutt selv om han ble mokka rett ned som han kalte det, haha 😂 Stakkars gode Pelle. Bare uhell i kjærlighet. Og når han endelig får Bea tar det ikke lange tiden før hun åker rett i kasjotten igjen. Pelle var drit irriterende i starten, men ble bare mer og mer likandes når han ble mer moden og voksen i oppførselen og ble en av mine absolutte favoritter. Pelle er helt herlig ♥️ Der jeg er nå har Måne og Sol nettopp kommet inn i serien. Sol er så irriterende! Hun er så dominerende mot Måne og skal bestemme over han hele tiden. Sånn som når han bestiller kaffe og hun avbestiller den og sier at han ikke drikker kaffe, kun chai latte 😂 Og hun driter han ut hele tiden. Og når han og Tom fant på noe sammen uten henne og hun ble dritsur. "Mååååååneeeeeeh! Du veeeeet jo at jeg liiiiker ham!" Hun drar så veldig på vokalene og det irriterer meg. Og så bruker hun hele tiden Måne til å spørre Tom om de skal finne på noe så hun kan være med, hun gidder ikke spørre han selv. Heldigvis blir hun ikke i serien så lenge. Måne er ok da, men en skikkelig nikkedukke. Synd han ikke turte å komme ut av skapet for familien sin. Skulle jo blitt han og Stellan. Nå er det ikke lenge til Runa får vite at hun har kreft. Det er så trist det Skulle fortsatt ønske hun ikke døde og heller dro til LIPA og ble skrevet ut på den måten. Syns det var så trist at hun fikk tilbakefall 2 ganger etter å ha vært erklært frisk og døde til slutt. Runa var jo en av de koseligste karakterene. Du har kommet langt foran meg, er på sesong 15, blir det kjedeligere eller bør jeg henge med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 23. juli 2024 Forfatter #482 Del Skrevet 23. juli 2024 41 minutter siden, Queen94 said: Du har kommet langt foran meg, er på sesong 15, blir det kjedeligere eller bør jeg henge med? Åh, heng med og hold ut 🤞 Spoiler Jeg ser det om igjen og det er altså så koselig å mimre. Svein og Pelle, Liv og Storm, Juni og Viggo.. Og må nevnes fiaskoen Gaute Ormåsen..Hans rolle er så utrolig pinlig, at dèt alene er jo et funn Det er så nydelig å se Juni og Viggo. Ektefeller i virkeligheten. De har så innmari varm kjemi at jeg blir jo hèlt rørt 🥰 Skal ikke røpe alt som skjer, så legger det i en spoiler. Men mye å se frem til. Så lenge man tar sjangeren for akkurat dèt den er. Såpete og langtekkelig til tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 23. juli 2024 #483 Del Skrevet 23. juli 2024 Tradegy skrev (40 minutter siden): Åh, heng med og hold ut 🤞 Vis skjult innhold Jeg ser det om igjen og det er altså så koselig å mimre. Svein og Pelle, Liv og Storm, Juni og Viggo.. Og må nevnes fiaskoen Gaute Ormåsen..Hans rolle er så utrolig pinlig, at dèt alene er jo et funn Det er så nydelig å se Juni og Viggo. Ektefeller i virkeligheten. De har så innmari varm kjemi at jeg blir jo hèlt rørt 🥰 Skal ikke røpe alt som skjer, så legger det i en spoiler. Men mye å se frem til. Så lenge man tar sjangeren for akkurat dèt den er. Såpete og langtekkelig til tider Er jo ofte spennende, men innimellom føler jeg den blir så kjedleig fordi historiene blir dratt ut så langt som mulig. Hvorfor kan de ikke bare avslutte en kjedelig sak på 3-4 episoder, hvorfor drar de små ting som hvilken vaskefirma restauranten skal ha, er jo ikke poeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #484 Del Skrevet 24. juli 2024 jukkapalme skrev (På 21.7.2024 den 22.23): Roger irriterer meg grenseløst. For en dust! Gleder meg til det blir slutt mellom han og Bea og han forsvinner ut av serien. Han har noen morsomme gullkorn av og til, men syns generelt han er en irriterende og kjedelig karakter. Lurer på hvor høy skuespilleren er. Han er helt ekstremt høy! Når de filmer at han står og snakker med folk er ofte hodet kuttet av og han må ofte bøye seg når han går inn dører. Han må jo være over 2 meter. En annen irriterende figur er Trulte. Heldigvis klarte Pelle å gjøre det slutt med henne til slutt selv om han ble mokka rett ned som han kalte det, haha 😂 Stakkars gode Pelle. Bare uhell i kjærlighet. Og når han endelig får Bea tar det ikke lange tiden før hun åker rett i kasjotten igjen. Pelle var drit irriterende i starten, men ble bare mer og mer likandes når han ble mer moden og voksen i oppførselen og ble en av mine absolutte favoritter. Pelle er helt herlig ♥️ Der jeg er nå har Måne og Sol nettopp kommet inn i serien. Sol er så irriterende! Hun er så dominerende mot Måne og skal bestemme over han hele tiden. Sånn som når han bestiller kaffe og hun avbestiller den og sier at han ikke drikker kaffe, kun chai latte 😂 Og hun driter han ut hele tiden. Og når han og Tom fant på noe sammen uten henne og hun ble dritsur. "Mååååååneeeeeeh! Du veeeeet jo at jeg liiiiker ham!" Hun drar så veldig på vokalene og det irriterer meg. Og så bruker hun hele tiden Måne til å spørre Tom om de skal finne på noe så hun kan være med, hun gidder ikke spørre han selv. Heldigvis blir hun ikke i serien så lenge. Måne er ok da, men en skikkelig nikkedukke. Synd han ikke turte å komme ut av skapet for familien sin. Skulle jo blitt han og Stellan. Nå er det ikke lenge til Runa får vite at hun har kreft. Det er så trist det Skulle fortsatt ønske hun ikke døde og heller dro til LIPA og ble skrevet ut på den måten. Syns det var så trist at hun fikk tilbakefall 2 ganger etter å ha vært erklært frisk og døde til slutt. Runa var jo en av de koseligste karakterene. Roger minnet meg alltid om en Kalle Klovn figur 😛 Anonymkode: b3797...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #485 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Roger minnet meg alltid om en Kalle Klovn figur 😛 Anonymkode: b3797...467 Han her 😝 Anonymkode: b3797...467 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 24. juli 2024 #486 Del Skrevet 24. juli 2024 Tradegy skrev (På 9.7.2024 den 22.20): Svein til Vilde: "Du har magan full av baby, og Storm har ræva full av penger!" Svein har mange hysterisk morsomme kommentarer. Han blir ganske "likandes" utover i serien. Syns synd på Åge. Han kommer alltid så dårlig ut av det. Spesielt med damene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 24. juli 2024 Forfatter #487 Del Skrevet 24. juli 2024 (endret) 2 hours ago, DelvisPresley said: Svein har mange hysterisk morsomme kommentarer. Han blir ganske "likandes" utover i serien. Syns synd på Åge. Han kommer alltid så dårlig ut av det. Spesielt med damene. Ja, Svein er fabelaktig. Gullkorn på gullkorn og sammen med Pelle blir det ellevilt Hva den tupèen til Pelle har blitt kalt, burde hatt egen ordbok Åge var fantastisk for sin tid 🥰 Endret 24. juli 2024 av Tradegy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 25. juli 2024 #488 Del Skrevet 25. juli 2024 (endret) Arne Marcussen- for en gjennomført ond karakter. Velspilt av Ingar Helge Gimle. Sier litt om prestasjonen når han faktisk ble hudflettet på gata. Stusser litt på at Hugo er borte i nesten 40 år og ikke gir lyd fra seg og lar familien tro han er død. Når han kommer tilbake er det liksom bare fryd og gammen fra Astrid. Skulle tro hun var mer sint over sviket fra Hugo. Har noen for øvrig lagt merke til flere med bittesmå roller som senere har blitt kjendiser? Har f.eks sett Pernille Sørensen, Anders Bye, Kasper Wikestad, Sigrid Bonde Tusvik og tror jammen jeg så Vebjørn Selbekk på en fest. Endret 26. juli 2024 av DelvisPresley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 26. juli 2024 #489 Del Skrevet 26. juli 2024 DelvisPresley skrev (16 timer siden): Arne Marcussen- for en gjennomført ond karakter. Velspilt av Ingar Helge Gimle. Sier litt om prestasjonen når han faktisk ble hudflettet på gata. Stusser litt på at Hugo er borte i nesten 40 år og ikke gir lyd fra seg og lar familien tro han er død. Når han kommer tilbake er det liksom bare fryd og gammen fra Astrid. Skulle tro hun var mer sint over sviket fra Hugo. Har noen for øvrig lagt merke til flere med bittesmå roller som senere har blitt kjendiser? Har f.eks sett Pernille Sørensen, Anders Bye, Kasper Wikestad, Sigrid Bonde Tusvik og tror jammen jeg så Vebjørn Selbekk på en fest. Ufordragelig karakter i Hotel Cæsar ja. Ingar Helge Gimle i seg selv har jeg veldig sansen for. Han virker som å være en genuint god mann... Synd at noen henger seg opp i oppdikta karakter de spiller på tv... 🤔 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 27. juli 2024 Forfatter #490 Del Skrevet 27. juli 2024 (endret) On 7/26/2024 at 1:47 AM, DelvisPresley said: Arne Marcussen- for en gjennomført ond karakter. Velspilt av Ingar Helge Gimle. Sier litt om prestasjonen når han faktisk ble hudflettet på gata. Stusser litt på at Hugo er borte i nesten 40 år og ikke gir lyd fra seg og lar familien tro han er død. Når han kommer tilbake er det liksom bare fryd og gammen fra Astrid. Skulle tro hun var mer sint over sviket fra Hugo. Har noen for øvrig lagt merke til flere med bittesmå roller som senere har blitt kjendiser? Har f.eks sett Pernille Sørensen, Anders Bye, Kasper Wikestad, Sigrid Bonde Tusvik og tror jammen jeg så Vebjørn Selbekk på en fest. Ja, tror både Arne Marcussen og Linn Fylke- skuespillerne endte opp med å ha hemmelig telefonnummer. De må ha blitt hudflettet. Folk er crazy. De jeg kommer på som verst. Og Ulla Marie Broch hadde jeg rygget av å se i virkeligheten 🙈 Ikke nå altså Jepp! Trine Lise Olsen har akkurat vært innom 🥰 Har sett opp til flere, men kommer ikke på i farta. (Også holdt jeg på å bli lurt trill rundt. For på siste halvdel av sesong 25, så skal Julie og Viggo adoptere. Og han kontakten i adopsjonsbyrået var jeg 99,99% sikker på var nrk sin Jan Petter Saltvedt. Ikke på bilder. Men i visse scener ) Endret 27. juli 2024 av Tradegy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. juli 2024 #491 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 3.8.2023 den 18.16): Endelig er Arne Marcussen dø! Forferdelig karakter. Gruer meg til Cato jeg, han er så slitsom. Anonymkode: 1313f...ed4 Arne var jo morsom da spessielt når Benedicte ferska han i å klå på hu jenta når de gjorde opp kollekten den falskeste ekle gamle grisen hun noen gang har møtt eller når Julie ferska Arne i å vise sitt sanne jeg i mobilen med han ene i fremgangskirken skinnhellige urkødd som han kalte han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. juli 2024 #492 Del Skrevet 27. juli 2024 Mardina skrev (På 26.7.2024 den 18.23): Ufordragelig karakter i Hotel Cæsar ja. Ingar Helge Gimle i seg selv har jeg veldig sansen for. Han virker som å være en genuint god mann... Synd at noen henger seg opp i oppdikta karakter de spiller på tv... 🤔 Ingar Helge Gimle er jo morsom da Plastposen er fin da Osvald Groth der er jo han slåbrok faen igjen jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #493 Del Skrevet 27. juli 2024 DelvisPresley skrev (På 24.7.2024 den 16.26): Svein har mange hysterisk morsomme kommentarer. Han blir ganske "likandes" utover i serien. Syns synd på Åge. Han kommer alltid så dårlig ut av det. Spesielt med damene. Ja, husker når han prøvde å betale Butler Blom Senior, etter å ha hygget seg med Alex i baksetet mens Blom satt foran og var helt stiv av sjokk haha. "Ta disse pengene så glemmer vi alt, hva?" Noe sånt. Blom bare: "Nei takk." Ja, det var mye dumt som skjedde med Åge. Han virket ganske hjelpeløs med damene. Han var ofte den uheldige maskoten. Anonymkode: a0fdf...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 30. juli 2024 #494 Del Skrevet 30. juli 2024 Jeg snublet over en nettside med flere sesonger liggende, så i kveld begynte jeg å se på episode 1 Jeg mener dessuten å huske at Juni ble alkoholiker et stykke uti serien, men hintene dukker jo opp allerede i første episode 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #495 Del Skrevet 30. juli 2024 Her i heimen har vi døpt vår robotstøvsuger Blom 😂. Anonymkode: b180d...193 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #496 Del Skrevet 31. juli 2024 Nevian skrev (3 timer siden): Jeg snublet over en nettside med flere sesonger liggende, så i kveld begynte jeg å se på episode 1 Jeg mener dessuten å huske at Juni ble alkoholiker et stykke uti serien, men hintene dukker jo opp allerede i første episode Ja, det er sikkert noen sider hvor noen har lagret og lastet opp episoder. Det er ikke sikkert det vil ligge på Tv2 Play for alltid. Anonymkode: a0fdf...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #497 Del Skrevet 3. august 2024 Herregud, for ei bitch Solrunn er, Anonymkode: 6e026...617 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #498 Del Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Herregud, for ei bitch Solrunn er, Anonymkode: 6e026...617 Ja, hun virket litt slitsom. Litt sånn surmaga. Hvilken sesong ser du på? Anonymkode: a0fdf...5ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #499 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 14.14): Ja, hun virket litt slitsom. Litt sånn surmaga. Hvilken sesong ser du på? Anonymkode: a0fdf...5ef Har ikke kommet lengre enn begynnelsen av sesong 4. Anonymkode: 6e026...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 5. august 2024 #500 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Har ikke kommet lengre enn begynnelsen av sesong 4. Anonymkode: 6e026...617 Da har du ikke lenge igjen å se trynet hennes🙂 Skjønner ikke at Åge ville ha noe med det kvinnemennesket å gjøre. Hysterisk, sur og konstant PMS på den dama der.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå