Gå til innhold

Hotel Cæsar - Et hjem for mimring! :-)

Tradegy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 4.05):

Ja, husker at den hunden ble stekt av den grusomme dama Daphne! Så trodde den dumme familien at det var Thea først.

Ja, denne serien var ikke særlig god med homofili-temaet. Mye tullete historier og stigmatisering!

Anonymkode: a0fdf...5ef

Ekspander  

Er det så rart at det var mer stigma rundt homofili-spørsmålet for et kvart århundre siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns Rolv sin skjebne i serien er trist. Han hadde fortjent bedre. En av karakterene i serien med best moral (før han klikker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotel Cæsar så jeg på, men begynte å lei på slutten. Syntes serien tapte seg.

Synes historien om Svein og Holger var så fin når Svein jobbet på hjelpesentralen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pernillelille skrev (På 5.7.2024 den 16.15):

Synes historien om Svein og Holger var så fin når Svein jobbet på hjelpesentralen.

Ekspander  

Jaaa, den historien var utrolig fin og koselig. En av de fineste historiene i serien. Gamle Holger som fikk seg en sann venn på slutten av livet og virkelig våknet til liv 💜 Var så trist da han døde og bare Svein var i begravelsen 😢 Dessverre skjer jo det i virkeligheten også, er mange som har få eller ingen. Syns også det var veldig fint at bildet av Holger hang i leiligheten til Svein hele tiden også etter at Svein hadde dratt. Hang vel der helt til Bea og Runa flyttet, tror jeg.

Enig i at serien ble dårligere på slutten. Siste sesong kunne de spart seg.

Er på sesong 28 nå og jeg ler meg i hel av Vanessa og kommentarene hennes :hoho: Pelle og Trulte skulle ha date på personalrommet av alle steder og Pelle hadde kjøpt kanelsnurrer til kaffen. Vanessa: Kanelsnurrer og kaffe?! Harru invitert bestemora'ri på kaffe eller? Og når Pelle satte frem blomster. Blomster?! Erre noen som har dævva ell?

Og da Eva hadde hatt hjerneblødning og var lam på ene siden. Vanessa: Åssen går'e med hjerneblødninga 'a? Har'e stoppa ell? Godt det bare er på ene si'a da, hjælper jo mye det da! :hoho: 
Vanessa er irriterende, men hun er jaggu meg morsom også! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  BerntHulken skrev (På 3.7.2024 den 18.49):

Syns Rolv sin skjebne i serien er trist. Han hadde fortjent bedre. En av karakterene i serien med best moral (før han klikker).

Ekspander  

Ja, det føles helt feil! Han var den som var "håndplukket" av Georg selv. Så skulle det gå så galt med ham! Virker helt urealistisk at han bare skulle fengsles uskyldig, og nesten ingen som gadd å hjelpe ham. Den tosken Hildring som ødela ham bare slapp unna og levde sitt liv i egoet sitt resten av serien! Når Rolv kom inn i serien igjen og først slapp ut var det bare tull og tøys med han. Han var en helt annen person, på en helt urealistisk måte. Selv med alt det han fikk i seg i fengselet så skulle vel noen av hans verdier være der fortsatt og ikke bare bli fullstendig skrudd i alle retninger.

Anonymkode: a0fdf...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pernillelille skrev (På 5.7.2024 den 16.15):

Ekspander  

Enig! :klappe:❤️

Jeg prøver så godt jeg kan å leve meg inn i historiene :nikke:

Men dèt er neimen ikke lett når de er så fryktelig sløve til å skjule lydutstyr på skuespillerne :knegg: Stikker opp fra klær rett som det er.

Selv i en sengescene, er mikrofonen dårlig skjult. 

"Fabian elsker solobrus" :knegg:❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (På 5.7.2024 den 18.06):

Jaaa, den historien var utrolig fin og koselig. En av de fineste historiene i serien. Gamle Holger som fikk seg en sann venn på slutten av livet og virkelig våknet til liv 💜 Var så trist da han døde og bare Svein var i begravelsen 😢 Dessverre skjer jo det i virkeligheten også, er mange som har få eller ingen. Syns også det var veldig fint at bildet av Holger hang i leiligheten til Svein hele tiden også etter at Svein hadde dratt. Hang vel der helt til Bea og Runa flyttet, tror jeg.

Enig i at serien ble dårligere på slutten. Siste sesong kunne de spart seg.

Er på sesong 28 nå og jeg ler meg i hel av Vanessa og kommentarene hennes :hoho: Pelle og Trulte skulle ha date på personalrommet av alle steder og Pelle hadde kjøpt kanelsnurrer til kaffen. Vanessa: Kanelsnurrer og kaffe?! Harru invitert bestemora'ri på kaffe eller? Og når Pelle satte frem blomster. Blomster?! Erre noen som har dævva ell?

Og da Eva hadde hatt hjerneblødning og var lam på ene siden. Vanessa: Åssen går'e med hjerneblødninga 'a? Har'e stoppa ell? Godt det bare er på ene si'a da, hjælper jo mye det da! :hoho: 
Vanessa er irriterende, men hun er jaggu meg morsom også! 

Ekspander  

Historien om Holger som fikk en ekte venn resten av livet, og du så hvor lykkelig han ble 🥰 Den historien er like aktuell den dag i dag.

Vanessa ja. Morsom karakter med morsomme kommentarer 😂

Jeg ble fristet i går til å begynne og se hisoren på nytt takket være denne tråden 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pernillelille skrev (På 8.7.2024 den 16.20):

Historien om Holger som fikk en ekte venn resten av livet, og du så hvor lykkelig han ble 🥰 Den historien er like aktuell den dag i dag.

Vanessa ja. Morsom karakter med morsomme kommentarer 😂

Jeg ble fristet i går til å begynne og se hisoren på nytt takket være denne tråden 😊

Ekspander  

Ja 💜 Åååå, fineste og mest rørende historien i Hotel Cæsar. Jeg gledet meg til å se den igjen. Var så gøy da han og Svein kjørte motorsykkelen gjennom lobbyen på Hotel Cæsar, da lo jeg godt. Var så trist at Holger døde da de drev og planla reisen til USA 💔 Et av de tristeste dødsfallene i serien :trist:

Hehe, ja Vanessa er morsom. Jeg likte henne ikke i starten, men endret fort mening. Men den historien med henne og Jens August er så klein at jeg blir helt flau :flau: Greit Jens August er litt i overkant glad i damer, men flytte sammen med en 17-åring da gitt 😂 

Ja, begynn å se igjen 😊 Jeg begynte i 2018. Har i perioder sett veldig mye, andre perioder ikke i det hele tatt. Har nettopp sett den episoden der Cathrine kjørte på Hermine og dro liket foran bilen til Goggen. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (På 8.7.2024 den 21.19):

Ja 💜 Åååå, fineste og mest rørende historien i Hotel Cæsar. Jeg gledet meg til å se den igjen. Var så gøy da han og Svein kjørte motorsykkelen gjennom lobbyen på Hotel Cæsar, da lo jeg godt. Var så trist at Holger døde da de drev og planla reisen til USA 💔 Et av de tristeste dødsfallene i serien :trist:

Hehe, ja Vanessa er morsom. Jeg likte henne ikke i starten, men endret fort mening. Men den historien med henne og Jens August er så klein at jeg blir helt flau :flau: Greit Jens August er litt i overkant glad i damer, men flytte sammen med en 17-åring da gitt 😂 

Ja, begynn å se igjen 😊 Jeg begynte i 2018. Har i perioder sett veldig mye, andre perioder ikke i det hele tatt. Har nettopp sett den episoden der Cathrine kjørte på Hermine og dro liket foran bilen til Goggen. 

Ekspander  

Den episoden hvor Cathrine kjørte på Hermine husker jeg. Satt i ettermiddag og tittet på 3 episoder av Hotel Cæsar, og skal se litt hver dag når jeg får tid.

Var så moro å se igjen Åge, Tove og de andre da de startet Hotel Cæsar.

Jens August var en karakter for seg selv 🤣😂

Så Runa da. Hun var en skjønn jente og moren hennes. Likte de to veldig godt ☺️

Ha, ha, ha 😂😂Husker episoden hvor Svein kommer kjørende på motorsykkelen gjennom lobbyen 😂😂

Liv og Stom var to flotte karakterer også. Synd begge døde i serien.

Jeg gleder meg masse til å se episodene fremover ☺️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svein til Vilde: "Du har magan full av baby, og Storm har ræva full av penger!" :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Pernillelille skrev (På 9.7.2024 den 20.11):

Den episoden hvor Cathrine kjørte på Hermine husker jeg. Satt i ettermiddag og tittet på 3 episoder av Hotel Cæsar, og skal se litt hver dag når jeg får tid.

Ha, ha, ha 😂😂Husker episoden hvor Svein kommer kjørende på motorsykkelen gjennom lobbyen 😂😂

Ekspander  

Usaklig mye død i den Liland familien.  

Anonymkode: b3797...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pernillelille skrev (På 9.7.2024 den 20.11):

Ekspander  

I går så jeg episoden der den kjerringa ble pågrepet på stranda i Monaco eller hvor det nå var. Ble satt på glattcelle i Norge og fikk en blomsterbukett hvor det sto «gratulerer med deres nye krypinn! Jens August» :hoho: Var egentlig fra henne til dem, men hun fikk aldri hentet den siden hun i all hast måtte desarmere bomben på fugleholmen.

Helt enig i at det var gøy å se alle de gamle igjen. Og Charlotte da, med alle de merkelige faktene sine. Hun var både irriterende og morsom på en gang. Savnet Benedicte da hun dro og ikke minst Svein.

Runa var utrolig skjønn, ja 💜 Fortsatt sur for at de «drepte» henne. Kunne vel sendt henne til lipa i stedet og skrevet henne ut på den måten.

Veldig trist med Liv og Storm, ja :(  Luv var den eneste Jens August ikke var utro mot.

Hehe, ja du har mye moro å kose deg med fremover! Jeg har kommet så langt at alt det mest spennende er over. Det neste nå blir vel når Goggen flyr småflyet sitt inn i hotellet akkurat som sin bestefar Egil Espevold gjorde. 

Tradegy skrev (På 9.7.2024 den 20.20):

Svein til Vilde: "Du har magan full av baby, og Storm har ræva full av penger!" :ler:

Ekspander  

:hoho: Er så mye morsom humor i den serien. Og da Pelle havnet på glattcelle fordi han hadde klart å sette fyr på noen busker i forbindelse med at han ordnet i stand til Sveins frieri til Bea. Svein venter utenfor Botsfengselet når Pelle kommer ut. Pelle: jeg har en plan :hoho: 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (På 10.7.2024 den 10.08):

I går så jeg episoden der den kjerringa ble pågrepet på stranda i Monaco eller hvor det nå var. Ble satt på glattcelle i Norge og fikk en blomsterbukett hvor det sto «gratulerer med deres nye krypinn! Jens August» :hoho: Var egentlig fra henne til dem, men hun fikk aldri hentet den siden hun i all hast måtte desarmere bomben på fugleholmen.

Helt enig i at det var gøy å se alle de gamle igjen. Og Charlotte da, med alle de merkelige faktene sine. Hun var både irriterende og morsom på en gang. Savnet Benedicte da hun dro og ikke minst Svein.

Runa var utrolig skjønn, ja 💜 Fortsatt sur for at de «drepte» henne. Kunne vel sendt henne til lipa i stedet og skrevet henne ut på den måten.

Veldig trist med Liv og Storm, ja :(  Luv var den eneste Jens August ikke var utro mot.

Hehe, ja du har mye moro å kose deg med fremover! Jeg har kommet så langt at alt det mest spennende er over. Det neste nå blir vel når Goggen flyr småflyet sitt inn i hotellet akkurat som sin bestefar Egil Espevold gjorde. 

:hoho: Er så mye morsom humor i den serien. Og da Pelle havnet på glattcelle fordi han hadde klart å sette fyr på noen busker i forbindelse med at han ordnet i stand til Sveins frieri til Bea. Svein venter utenfor Botsfengselet når Pelle kommer ut. Pelle: jeg har en plan :hoho: 

Ekspander  

:ler:

Kongen av "den er brun!", og "hold your horses!" :knegg:

Screenshot_20240710_134935_Facebook.jpg

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (På 10.7.2024 den 11.51):

Ekspander  

Haha, ja 😂 Pelle var skikkelig dust i starten, men ble en herlig fyr etter hvert. Syns vennskapet mellom han og Juni etter at han reddet henne fra brannen var så fint 💜 Juni ble mye mindre snobbete etter dette. Digger forresten når Juni hisser seg opp :skratte: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Tradegy skrev (På 10.7.2024 den 11.51):

Ekspander  

Og "vi snakes senere"

Anonymkode: b3797...467

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, nytt gullkorn fra Vanessa: Hun kranglet med faren om Jens August. Roger: Men Nessi da. Vanessa: Nessi?! Hva slags kallenavn er det'a? Jeg ække no' jævla sjøorm heller da! :hoho: Jeg lo så jeg skremte katten ned av fanget mitt! :hoho: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (På 30.6.2021 den 13.02):

Elin Sogn som spilte Julie. Sukk.. Hun var så flott🧡

Ekspander  

Var så betatt av henne. Og når jeg ser på igjen nå er jeg fremdeles betatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kommet til sesong 8 nå etter at jeg startet å se i fjor høst.

Benedicte; fy søren for en bitch hun er både i oppførsel og kroppsspråk. Kan ikke fordra henne.

Jens August; digger den nedlatende himlingen med øynene han alltid gjør. Sjonglerer med flere damer- my hero!

Svein; føler han kjører det meste av showet i serien. Fantastisk karakter!

Ragnar: herlig morsom til tider, men litt vèl teatralsk til tider. Måten han snakker på når han hisser seg opp og nesten går opp i fistel- da må jeg le.

Åge; stakkars, for en uheldig fyr. Alltid uflaks med damene til tross for at han er genuint snill. Men det reflekterer jo bare sannheten ute i det virkelige liv.

Alex; bare ute etter penger for enhver pris.

Endret av DelvisPresley
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på sesong 24. Nå har endelig Liv møtt Jens August... Julie har møtt Jonas fra Amnesty og nå skjer det mye 🥰

En kvikkas mellom Svein og Vilde:

S: "Nå jobber du hele dagen. Også skal du på jobb i kveld, også?!  Det er ikke slik det fungerer å ha barn, vettu!" 

V: "Nei. Noen ganger får man dem levert på døra når de er 17". :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...