Amatariel Skrevet 6. november 2023 #401 Del Skrevet 6. november 2023 Syns det er gøy å lese slike her artikler. Hvordan de hadde det den gangen, og hva de gjør nå «Hotel Cæsar» 25 år: - Forvirrende å kysse så mange på jobb mens jeg hadde kjæreste (tv2.no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #402 Del Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Georg var jo ikke den verste da, han var jo ganske mild i forhold til de andre. Scott var verre for eksempel. Men ellers enig😁 Anonymkode: 8d152...8a5 Scott og «Edvin»! Å herre. Jens August var også ganske fæl egentlig😅 Anonymkode: b9e6f...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. november 2023 #403 Del Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Scott og «Edvin»! Å herre. Jens August var også ganske fæl egentlig😅 Anonymkode: b9e6f...430 Og Linn Fylke! 😱 Amanda var også ganske ond. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. november 2023 #404 Del Skrevet 12. november 2023 Den var Artig Arne Marcussen drev og telte opp kollekt mens han kysset hun veninna si og Benedicte ble sur fra ca 20:00 https://youtu.be/_EpS7nK5BMU?list=PLMUH_46XGz9bsnjiBFrSQIm0YMxQ6-Pks&t=1222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #405 Del Skrevet 12. november 2023 Tenker at mye av serien var galskap! Har fortsatt traumer av mange av de grusomme historiene. Anonymkode: a0fdf...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #406 Del Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (På 5.11.2023 den 12.24): Georg var jo ikke den verste da, han var jo ganske mild i forhold til de andre. Scott var verre for eksempel. Men ellers enig😁 Anonymkode: 8d152...8a5 Han var Norges svar på Charlie Sheen 😜 Anonymkode: b3797...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 18. november 2023 #407 Del Skrevet 18. november 2023 Binger hotel Cæsar for tiden. Først dukket Laila Mjeldheim opp, så Sigrid Bonde Tusvik, og nå en ung utgave av en av de irriterende extra reklame mennene 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 22. november 2023 #408 Del Skrevet 22. november 2023 Ragnar (Nicolay Lange Nielsen) er dårlig skuespiller og ser i kamera hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #409 Del Skrevet 23. november 2023 BerntHulken skrev (10 timer siden): Ragnar (Nicolay Lange Nielsen) er dårlig skuespiller og ser i kamera hele tiden. Han bedret seg etterhvert, når var det han så i kameraet? Anonymkode: a0fdf...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 23. november 2023 #410 Del Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han bedret seg etterhvert, når var det han så i kameraet? Anonymkode: a0fdf...5ef Sett på første sesong nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #411 Del Skrevet 25. november 2023 BerntHulken skrev (På 23.11.2023 den 13.14): Sett på første sesong nå. Ja, da er det ikke så rart, han spilte ofte som om han var på teater da. Men han bedrer seg mye etterhvert. Anonymkode: a0fdf...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 9. desember 2023 #412 Del Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 25.11.2023 den 14.33): Ja, da er det ikke så rart, han spilte ofte som om han var på teater da. Men han bedrer seg mye etterhvert. Anonymkode: a0fdf...5ef La aldri merke til at han så mye i kameraet, men reagerte veldig på den overdrevne teatralske stemmen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 18. desember 2023 #413 Del Skrevet 18. desember 2023 Hvilket abonnement må man ha for å se Hotel Cæsar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #414 Del Skrevet 18. desember 2023 DelvisPresley skrev (16 minutter siden): Hvilket abonnement må man ha for å se Hotel Cæsar? Hvilke som helst, det billigste koster 109kr men har reklamer. Anonymkode: b3797...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 18. desember 2023 #415 Del Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilke som helst, det billigste koster 109kr men har reklamer. Anonymkode: b3797...467 Ok. Har et på 159 pr mnd, men sagt opp fra januar fordi jeg har sett innholdet jeg vil se. Men hadde vært fint å se Hotel Cæsar. Trodde det var enkelte ting man kunne se gratis med reklame? Det er det i alle fall på discovery plus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #416 Del Skrevet 18. desember 2023 DelvisPresley skrev (9 minutter siden): Ok. Har et på 159 pr mnd, men sagt opp fra januar fordi jeg har sett innholdet jeg vil se. Men hadde vært fint å se Hotel Cæsar. Trodde det var enkelte ting man kunne se gratis med reklame? Det er det i alle fall på discovery plus. Det er Discovery ja, tv2 er ikke så snille 😅 Anonymkode: b3797...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #417 Del Skrevet 25. desember 2023 Har sett Hotel Cæsar igjen på TV2 Play, synes det er skikkelig gøy å se igjen. Deilig å koble av med det, spesielt med alt som skjer i verden i dag. Men hva skjedde med at det plutselig ble så teit og barnslig på en måte? Er på sesong 25 og nå har Juni fått skylden for å prompe i heisen, og ryktene går om dette på hotellet.. dette har vart i flere episoder. Det gikk fra drap, mafia, psykopater osv til sånne historier. I tillegg til han Pelle som er besatt på å ta jomfrudommen. Fortsetter det sånn resten av serien? Anonymkode: 8d152...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #418 Del Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 25.12.2023 den 14.46): Har sett Hotel Cæsar igjen på TV2 Play, synes det er skikkelig gøy å se igjen. Deilig å koble av med det, spesielt med alt som skjer i verden i dag. Men hva skjedde med at det plutselig ble så teit og barnslig på en måte? Er på sesong 25 og nå har Juni fått skylden for å prompe i heisen, og ryktene går om dette på hotellet.. dette har vart i flere episoder. Det gikk fra drap, mafia, psykopater osv til sånne historier. I tillegg til han Pelle som er besatt på å ta jomfrudommen. Fortsetter det sånn resten av serien? Anonymkode: 8d152...8a5 Ja, ting gikk litt tregt i sesong 25, skulle vel være mer humor og intriger som ikke var skadelige for karakterene. Men jeg mener serien hadde problemer lenge før det. Høsten 2001 var en skikkelig drittsesong! Helt krise! Flåsete tull, og klovnete historier. Blant annet Rolv som ble uskyldig fengslet og Hildring som bare slapp unna og levde i luksus resten av serien. Men, etter sesong 25, blir det mer dramatikk. Anonymkode: a0fdf...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 28. januar 2024 #419 Del Skrevet 28. januar 2024 Jeg har nettopp kommet til ranet på hotellet i sesong 2, og Henning har gjemt unna ransutbyttet. Husker det var veldig spennende da jeg så på i 1999. Ikke så spennende nå, men syns fremdeles det er underholdende å se på. Litt usikker på om jeg ser lenger enn til 2006. Høydepunktet var da Scott og Rolv tok over hotellet, og så syns jeg serien tapte seg etter det. Jeg fulgte ikke slavisk med etter det heller. Har brukt over 2 måneder på å komme til halveis i sesong 2, så det tar mange år før man har sett gjennom hele. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet 31. januar 2024 #420 Del Skrevet 31. januar 2024 Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt og brukerangrep, Sciurus, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå