Gå til innhold

Hotel Cæsar - Et hjem for mimring! :-)

Tradegy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Georg var jo ikke den verste da, han var jo ganske mild i forhold til de andre. Scott var verre for eksempel. Men ellers enig😁

Anonymkode: 8d152...8a5

Scott og «Edvin»! Å herre. Jens August var også ganske fæl egentlig😅

Anonymkode: b9e6f...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Scott og «Edvin»! Å herre. Jens August var også ganske fæl egentlig😅

Anonymkode: b9e6f...430

Og Linn Fylke! 😱 Amanda var også ganske ond. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at mye av serien var galskap! Har fortsatt traumer av mange av de grusomme historiene.

Anonymkode: a0fdf...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.11.2023 den 12.24):

Georg var jo ikke den verste da, han var jo ganske mild i forhold til de andre. Scott var verre for eksempel. Men ellers enig😁

Han var Norges svar på Charlie Sheen 😜

Anonymkode: b3797...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Binger hotel Cæsar for tiden. Først dukket Laila Mjeldheim opp, så Sigrid Bonde Tusvik, og nå en ung utgave av en av de irriterende extra reklame mennene 😅

IMG_5765.jpeg

IMG_5764.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BerntHulken skrev (10 timer siden):

Ragnar (Nicolay Lange Nielsen) er dårlig skuespiller og ser i kamera hele tiden.

Han bedret seg etterhvert, når var det han så i kameraet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han bedret seg etterhvert, når var det han så i kameraet?

Sett på første sesong nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BerntHulken skrev (På 23.11.2023 den 13.14):

Sett på første sesong nå.

Ja, da er det ikke så rart, han spilte ofte som om han var på teater da. Men han bedrer seg mye etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 25.11.2023 den 14.33):

Ja, da er det ikke så rart, han spilte ofte som om han var på teater da. Men han bedrer seg mye etterhvert.

La aldri merke til at han så mye i kameraet, men reagerte veldig på den overdrevne teatralske stemmen hans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

DelvisPresley skrev (16 minutter siden):

Hvilket abonnement må man ha for å se Hotel Cæsar?

Hvilke som helst, det billigste koster 109kr men har reklamer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilke som helst, det billigste koster 109kr men har reklamer. 

Ok. Har et på 159 pr mnd, men sagt opp fra januar fordi jeg har sett innholdet jeg vil se. Men hadde vært fint å se Hotel Cæsar.

Trodde det var enkelte ting man kunne se gratis med reklame? Det er det i alle fall på discovery plus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (9 minutter siden):

Ok. Har et på 159 pr mnd, men sagt opp fra januar fordi jeg har sett innholdet jeg vil se. Men hadde vært fint å se Hotel Cæsar.

Trodde det var enkelte ting man kunne se gratis med reklame? Det er det i alle fall på discovery plus.

Det er Discovery ja, tv2 er ikke så snille 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett Hotel Cæsar igjen på TV2 Play, synes det er skikkelig gøy å se igjen. Deilig å koble av med det, spesielt med alt som skjer i verden i dag. Men hva skjedde med at det plutselig ble så teit og barnslig på en måte? Er på sesong 25 og nå har Juni fått skylden for å prompe i heisen, og ryktene går om dette på hotellet.. dette har vart i flere episoder. Det gikk fra drap, mafia, psykopater osv til sånne historier. I tillegg til han Pelle som er besatt på å ta jomfrudommen. Fortsetter det sånn resten av serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.12.2023 den 14.46):

Har sett Hotel Cæsar igjen på TV2 Play, synes det er skikkelig gøy å se igjen. Deilig å koble av med det, spesielt med alt som skjer i verden i dag. Men hva skjedde med at det plutselig ble så teit og barnslig på en måte? Er på sesong 25 og nå har Juni fått skylden for å prompe i heisen, og ryktene går om dette på hotellet.. dette har vart i flere episoder. Det gikk fra drap, mafia, psykopater osv til sånne historier. I tillegg til han Pelle som er besatt på å ta jomfrudommen. Fortsetter det sånn resten av serien?

Ja, ting gikk litt tregt i sesong 25, skulle vel være mer humor og intriger som ikke var skadelige for karakterene. Men jeg mener serien hadde problemer lenge før det. Høsten 2001 var en skikkelig drittsesong! Helt krise! Flåsete tull, og klovnete historier. Blant annet Rolv som ble uskyldig fengslet og Hildring som bare slapp unna og levde i luksus resten av serien.

Men, etter sesong 25, blir det mer dramatikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg har nettopp kommet til ranet på hotellet i sesong 2, og Henning har gjemt unna ransutbyttet. Husker det var veldig spennende da jeg så på i 1999.

Ikke så spennende nå, men syns fremdeles det er underholdende å se på. Litt usikker på om jeg ser lenger enn til 2006. Høydepunktet var da Scott og Rolv tok over hotellet, og så syns jeg serien tapte seg etter det. Jeg fulgte ikke slavisk med etter det heller.

Har brukt over 2 måneder på å komme til halveis i sesong 2, så det tar mange år før man har sett gjennom hele.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...