AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #381 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du hatt marathon fra starten? Ja, Arne var en fæling. Men Cato er da morsom. Anonymkode: a0fdf...5ef Så klart 😅 Har brukt noen måneder å komme hit, for jeg bruker det som pauseinnslag mellom andre serier. Og som bakgrunnsstøy mens jeg spiller. Cato er morsom, men samtidig slitsom. Anonymkode: 1313f...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #382 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (På 3.8.2023 den 18.16): Endelig er Arne Marcussen dø! Forferdelig karakter. Gruer meg til Cato jeg, han er så slitsom. Anonymkode: 1313f...ed4 Ingar Helge Gimle spilte den rollen så bra at 'Arne Marcussen' har blitt et mareritt for alle som fulgte med på Hotel Cæsar da det gikk på tv. Han har spilt mange roller siden, men helt ærlig, så er vel Arne Marcussen den rollen han har spilt best. En sånn typisk karakter som folk elsker å hate. Anonymkode: 4371c...4fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #383 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ingar Helge Gimle spilte den rollen så bra at 'Arne Marcussen' har blitt et mareritt for alle som fulgte med på Hotel Cæsar da det gikk på tv. Han har spilt mange roller siden, men helt ærlig, så er vel Arne Marcussen den rollen han har spilt best. En sånn typisk karakter som folk elsker å hate. Anonymkode: 4371c...4fc Er enig. Har sett Gimle på teater scenen og han er kjempe flink skuespiller, men Marcussen er nok en av hans beste prestasjoner. Du vet du har gjort en god jobb, når folk ikke kan fordra trynet ditt på TV'en fordi karakteren er forkastelig. 😅 Edvin var også en slik karakter. En du hater, på en positiv måte. Sue-Astrid derimot, hun er bare forferdelig karakter på en negativ måte. Anonymkode: 1313f...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5. august 2023 #384 Del Skrevet 5. august 2023 Så på det i stad YouTube 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #385 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er enig. Har sett Gimle på teater scenen og han er kjempe flink skuespiller, men Marcussen er nok en av hans beste prestasjoner. Du vet du har gjort en god jobb, når folk ikke kan fordra trynet ditt på TV'en fordi karakteren er forkastelig. 😅 Edvin var også en slik karakter. En du hater, på en positiv måte. Sue-Astrid derimot, hun er bare forferdelig karakter på en negativ måte. Anonymkode: 1313f...ed4 Nemlig,da er du en god skuespiller. Og når folk tenker at jeg håper den der jævelen dør, men allikevel når den jævelen dør er det nesten litt synd at karakteren er helt borte. Ja ,Sue-Astrid var ikke noe særlig. Linn Fylke derimot var akkurat en sånn karakter man elsket å hate på samme måte som Marcussen, men hun døde aldri i løpet av serien, så det var genialt at hun var veldig random. Anonymkode: 4371c...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #386 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Nemlig,da er du en god skuespiller. Og når folk tenker at jeg håper den der jævelen dør, men allikevel når den jævelen dør er det nesten litt synd at karakteren er helt borte. Ja ,Sue-Astrid var ikke noe særlig. Linn Fylke derimot var akkurat en sånn karakter man elsket å hate på samme måte som Marcussen, men hun døde aldri i løpet av serien, så det var genialt at hun var veldig random. Anonymkode: 4371c...4fc Fylke var bra ja, og Edvin som kommer ganske sent i serien. Likte også Donald veldig godt, veldig godt spilt. Anonymkode: 1313f...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #387 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Fylke var bra ja, og Edvin som kommer ganske sent i serien. Likte også Donald veldig godt, veldig godt spilt. Anonymkode: 1313f...ed4 Enig. Bra spilt av Donald og Fylke sammen. Anonymkode: 4371c...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #388 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er enig. Har sett Gimle på teater scenen og han er kjempe flink skuespiller, men Marcussen er nok en av hans beste prestasjoner. Du vet du har gjort en god jobb, når folk ikke kan fordra trynet ditt på TV'en fordi karakteren er forkastelig. 😅 Edvin var også en slik karakter. En du hater, på en positiv måte. Sue-Astrid derimot, hun er bare forferdelig karakter på en negativ måte. Anonymkode: 1313f...ed4 Sue-Astrid var jo dritkul! Synd hun aldri kom tilbake. Cathrine, derimot, fy faen hun irriterer meg. Onde heks! Men må jo minst en bitch til for at det skal bli noe gøy, hehe 😂 Og Edvin, grøss, men var spennende da han var med og utrolig bra spilt av Torgeir Reiten, var det ikke det han het? Anonymkode: 604d0...fb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #389 Del Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (På 6.8.2023 den 0.08): Sue-Astrid var jo dritkul! Synd hun aldri kom tilbake. Cathrine, derimot, fy faen hun irriterer meg. Onde heks! Men må jo minst en bitch til for at det skal bli noe gøy, hehe 😂 Og Edvin, grøss, men var spennende da han var med og utrolig bra spilt av Torgeir Reiten, var det ikke det han het? Anonymkode: 604d0...fb1 Edvin var det han som "drepte" Jens August den ene gangen? Og var jævlig ekkelt mot hun datteren deres? Det er for lenge siden jeg har sett dette merker jeg! Anonymkode: 7557b...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #390 Del Skrevet 8. september 2023 Det som ofte irriterte meg med denne serien og andre serier forsovet er at de som har blitt gjort urett ofte ikke gjør så mye med det. De bare lar ting passere i alt for stor grad. Rar serie. Anonymkode: a0fdf...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #391 Del Skrevet 29. oktober 2023 Gratulerer med 25 år, Hotel Cæsar! Ser TV 2 legger ut mange artikler om Cæsar om dagen, er det mulig at de vurderer et comeback? Anonymkode: 7557b...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #392 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 29.10.2023 den 16.35): Gratulerer med 25 år, Hotel Cæsar! Ser TV 2 legger ut mange artikler om Cæsar om dagen, er det mulig at de vurderer et comeback? Anonymkode: 7557b...210 Svært tvilsomt Anonymkode: b3797...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #393 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 29.10.2023 den 16.35): Gratulerer med 25 år, Hotel Cæsar! Ser TV 2 legger ut mange artikler om Cæsar om dagen, er det mulig at de vurderer et comeback? Anonymkode: 7557b...210 Håper de intervjuer «pelle», «Svein», «Linn fylke», «Benedicte», «Rolf», «Ragnar« og «goggen». Anonymkode: b9e6f...430 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #394 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Håper de intervjuer «pelle», «Svein», «Linn fylke», «Benedicte», «Rolf», «Ragnar« og «goggen». Anonymkode: b9e6f...430 Tom som spilte Svein jobber på Gardermoen nå. Anonymkode: b3797...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #395 Del Skrevet 31. oktober 2023 https://www.rb.no/lokal-kultur/se-hvor-han-jobber-na/s/1-95-6813287 Anonymkode: b3797...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #396 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): https://www.rb.no/lokal-kultur/se-hvor-han-jobber-na/s/1-95-6813287 Anonymkode: b3797...467 For 10 år siden ja, men gjør han det nå? Anonymkode: b9e6f...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #397 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For 10 år siden ja, men gjør han det nå? Anonymkode: b9e6f...430 Finner ikke noe annet om han. Anonymkode: b3797...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #398 Del Skrevet 5. november 2023 Åh, Hotel Cæsar! Det var virkelig en klassiker! Jeg husker spennende intriger, romantikk og dramatiske øyeblikk. En karakter som virkelig gikk inn på meg var nok Georg Anker-Hansen, med all hans manipulering og maktspill. Det var også mange minneverdige bryllup, skandaler og mysterier som holdt oss på kanten av stolen. Det er så gøy å mimre tilbake til den tiden! 😄📺 Anonymkode: 8adc2...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #399 Del Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Åh, Hotel Cæsar! Det var virkelig en klassiker! Jeg husker spennende intriger, romantikk og dramatiske øyeblikk. En karakter som virkelig gikk inn på meg var nok Georg Anker-Hansen, med all hans manipulering og maktspill. Det var også mange minneverdige bryllup, skandaler og mysterier som holdt oss på kanten av stolen. Det er så gøy å mimre tilbake til den tiden! 😄📺 Anonymkode: 8adc2...946 Georg var jo ikke den verste da, han var jo ganske mild i forhold til de andre. Scott var verre for eksempel. Men ellers enig😁 Anonymkode: 8d152...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #400 Del Skrevet 5. november 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Georg var jo ikke den verste da, han var jo ganske mild i forhold til de andre. Scott var verre for eksempel. Men ellers enig😁 Anonymkode: 8d152...8a5 Ja, du har helt rett! Georg Anker-Hansen var kanskje ikke den verste karakteren, men han hadde definitivt sin egen måte å manipulere og spille spill på. Og du nevner Scott, han var virkelig en annen karakter med sine egne utfordringer😊 Anonymkode: 8adc2...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå