Gå til innhold

Hotel Cæsar - Et hjem for mimring! :-)

Tradegy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 16.58):

Åhh husker han det Edvin Holthe😭😭 det var i 2016 elns

han var skikkelig fæl, og mannen min sendte melding til han på Facebook og skjelte han ut😭😭😭altså skuespilleren. Hahah jeg dør av skam inni meg enda når jeg tenker på det 😭😭😭😭😭😭

Anonymkode: a7568...be3

Ekspander  

Hvorfor? Er mannen din tilbakestående?

Anonymkode: bdccb...495

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 17.00):

Hvorfor? Er mannen din tilbakestående?

Anonymkode: bdccb...495

Ekspander  

Tilbakestående i gjerningsøyeblikket 😭😭😭😭

Anonymkode: a7568...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 6.10.2022 den 16.46):

Det siste virkelig gode året for Hotel Cæsar etter min mening :) 

Ekspander  

Det går nedover etterhvert, men jeg venter på at Cathrine og Cecilie skal dukke opp,og Victoria kommer tilbake etterhvert.

Anonymkode: d8872...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 17.02):

Det går nedover etterhvert, men jeg venter på at Cathrine og Cecilie skal dukke opp,og Victoria kommer tilbake etterhvert.

Ekspander  

Etter 2010 så gikk det i hvert fall nedover synes jeg, det ble aldri det samme uten Svein og Astrid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 6.10.2022 den 17.10):

Etter 2010 så gikk det i hvert fall nedover synes jeg, det ble aldri det samme uten Svein og Astrid 

Ekspander  

Er enig i det. Jeg er glad for at Juni fortsatte da 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det morsomme med Cæsar var å se hvordan skuespillerne vokste inn i rollene sine. Jeg husker han som spilte Storm i serien, i starten var han helt katastrofe å se på. Men så ble han etterhvert en habil skuespiller. Samme med hun som spilte Vilde. Drit dårlig i starten, ble varm i trøya og mye bedre senere. 

Jeg husker konseptet "Virtual Window". Det hadde faktisk vært litt kult om noen hadde laget det på ordentlig! 😂

Anonymkode: d65cd...73e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 6.10.2022 den 17.10):

Ekspander  

Du glemte Georg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 8.10.2022 den 8.33):

Jeg synes Hotel Cæsar var best på tidlig 2000 tallet 

Ekspander  

Enig. Var best frem til skytedramaet. Syns sesongen med Scott og Rolv er den kuleste og beste. Hukommelsestapet til Juni er det morsomste jeg har sett 😂 Var deilig å bli kvitt Daphne og Julian da, de er de to verste karakterene i Cæsars historie. Den mishandlingen av Benedikte var helt jævlig å se på, jeg måtte snu meg bort hver gang og da Daphne "stekte" Tassen og skylde på Thea var helt jævlig groteskt :( Den scenen kunne de spart seg.

Var utrolig digg å se Svein banke Julian selv om rasshølet slapp ut med en gang. Etter skytedramaet og da juni fikk tilbake hukommelsen ble det litt kjedelig selv om det har vært noen gode perioder etter det og. Men da de endret stil og ble roligere igjen etter skytedramaet ble det treigt og kjedelig. Nå er jeg der Nadia presenterer virtual window og Juni får snart hukommelsen 100% tilbake. Pelle har nettopp kommet og fy faen, for en idiot han var i starten! Klådde på damene og greier og prøvde hele tiden å tøffe seg 🤮 Men etterhvert ble han en herlig karakter og en av mine favoritter.

Endret av jukkapalme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 8.10.2022 den 8.33):

Jeg synes Hotel Cæsar var best på tidlig 2000 tallet 

Ekspander  

Hei der er jeg 100% enig :) satt og så noen episoder på morgenen i dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Argh, kjenner rollefiguren til Eindride Eidsvold (Christian Borchman) irriterer meg grenseløst!  All den brummingen og rare lyder når han er full. Det virker nesten som om det er alt han kan! Og den scenen hvor han biter statsministeren i leggen i fylla. Altså, greit at man mister seg selv litt dersom man drikker altfor mye, men er det virkelig noen som begynner å late som dem er bikkjer når dem er fulle?? 

Anonymkode: 69b64...7f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.10.2022 den 23.29):

Argh, kjenner rollefiguren til Eindride Eidsvold (Christian Borchman) irriterer meg grenseløst!  All den brummingen og rare lyder når han er full. Det virker nesten som om det er alt han kan! Og den scenen hvor han biter statsministeren i leggen i fylla. Altså, greit at man mister seg selv litt dersom man drikker altfor mye, men er det virkelig noen som begynner å late som dem er bikkjer når dem er fulle?? 

Ekspander  

Må sitere meg selv, da jeg glemte et par ting😅  Jeg syns det er gjennomført ræva skuespill - hvor vanskelig kan det være å spille full, uten å lage masse rare lyder som er tilgjorte? I tillegg syns jeg rollen hans er slitsom.  Ah, det var deilig å få luftet det ut 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser faktisk på Hotel Cæsar på nytt - IGJEN - og er allerede på sesong 7 hvor Victoria får komme hjem etter sykehusopphold etter kidnappingen. 

Må si det er en slags guilty pleasure å se på, siden det egt er så dårlig - men samtidig så bra 😂🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotel Cæsar er jo bare helt genialt!  I dagens samfunn der absolutt alt er på engelsk/amerikansk er det skikkelig deilig å sette på en episode av HC! Så typisk norsk!!

Anonymkode: a4899...6f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.10.2022 den 23.32):

Må sitere meg selv, da jeg glemte et par ting😅  Jeg syns det er gjennomført ræva skuespill - hvor vanskelig kan det være å spille full, uten å lage masse rare lyder som er tilgjorte? I tillegg syns jeg rollen hans er slitsom.  Ah, det var deilig å få luftet det ut 😅

Ekspander  

Jeg synes at tiden da Juni og Christian var fyllikere var en hysterisk morsom tid i serien 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian Borchman hos  psykiateren mener du at vi skal ta ut følelsene holde den i hånden og kjenne på dem  liksom ?  🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...