Gå til innhold

Hotel Cæsar - Et hjem for mimring! :-)

Tradegy

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (På 6.9.2022 den 11.40):

Har begynt å se litt Cæsar igjen etter en lang pause og Juni med hukommelsestap er hysterisk morsomt! :hoho: Anette Hoff er genial i rollen som Juni. Gleder meg til fleinsopptrippen hennes! "Hei lille venn, nå skal jeg spise deg, så skal du hjelpe meg å huske" (eller hva det var hun sa da hun snakket til soppen) Er ikke så lenge til den episoden, tror jeg.

Og Scott og Rolv i ledelsen da, jeg dævver. Er så mye humor i den serien!

Utrolig morsom sesong 😅 har nettopp sett den nå. Jeg lo når Juni plutselig satt i stolen til Scott og sier "Egil Espevold ,æsj!" ,og kaster bildet 😂 

Anonymkode: d8872...ce0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Utrolig morsom sesong 😅 har nettopp sett den nå. Jeg lo når Juni plutselig satt i stolen til Scott og sier "Egil Espevold ,æsj!" ,og kaster bildet 😂 

:hoho: da lo jeg også :skratte: Juni er så kul! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (7 minutter siden):

:hoho: da lo jeg også :skratte: Juni er så kul! 

Ja, hun er det 😄 Og når hun drev å oppsøkte Nadia pga. drømmene sine 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (På 6.9.2022 den 11.40):

Har begynt å se litt Cæsar igjen etter en lang pause og Juni med hukommelsestap er hysterisk morsomt! :hoho: Anette Hoff er genial i rollen som Juni. Gleder meg til fleinsopptrippen hennes! "Hei lille venn, nå skal jeg spise deg, så skal du hjelpe meg å huske" (eller hva det var hun sa da hun snakket til soppen) Er ikke så lenge til den episoden, tror jeg.

Og Scott og Rolv i ledelsen da, jeg dævver. Er så mye humor i den serien!

Hvilken sesong er det? 
De med Scott og Rolv er en grunn til å se serien i seg selv. For meg så er nå spørsmålet, skal jeg lide meg gjennom mangfoldige tusen episoder for å komme meg til de sesongene de kommer tilbake. Jeg kommer nok til å hoppe av når de drar igjen, men tiden frem til da er spørsmålet. Er på sesong 5 nå, vet Rolv drar i sesong 8 og det er lenge til han kommer tilbake. 

Anonymkode: 43d6f...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvilken sesong er det? 
De med Scott og Rolv er en grunn til å se serien i seg selv. For meg så er nå spørsmålet, skal jeg lide meg gjennom mangfoldige tusen episoder for å komme meg til de sesongene de kommer tilbake. Jeg kommer nok til å hoppe av når de drar igjen, men tiden frem til da er spørsmålet. Er på sesong 5 nå, vet Rolv drar i sesong 8 og det er lenge til han kommer tilbake. 

Hva med å bare hoppe frem til den episoden hvor det starter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilken sesong er det? 

Sesong 21. Scott og Rolv er helt konge. Og ikke minst Juni med hukommelsestap. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Tenk om de hadde gjort noe lignende i siste sesong med Harald Hildring og Rasmus Mohn som viser seg å være brødre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvilken sesong er det? 

Rolv blir vel heller "sittende fast" i sesong 8. Når han dukker opp igjen er han en helt annen person. Nesten litt for mye forandret.

Anonymkode: a0fdf...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Tenk om de hadde gjort noe lignende i siste sesong med Harald Hildring og Rasmus Mohn som viser seg å være brødre

De likner jo ganske mye, så hadde passet veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Rolv blir vel heller "sittende fast" i sesong 8. Når han dukker opp igjen er han en helt annen person. Nesten litt for mye forandret.

Ja han er ikke den samme når han kommer til nei, han er jo som en helt annen karakter. Men vi får ikke sett han igjen før sesong 17. Jeg liker begge versjonene av han, begge versjonene har sine fordeler og ulemper. Scott er jo også som to personer, en før og en etter Rolv blir avslørt. 

Rolv er der fra sesong 1-8, og kommer tilbake og "drar" sesong 19 - 22.
Scott kommer og drar sesong 17 - 23. Dersom wikiasiden er riktig vell og merke. 
Jeg skal holde ut til Rolv drar i sesong 8 også kommer jeg til å lese wikia oversikten over et par sesonger før sesong 17 for å henge litt med hva som skjer på hotellet. Er så glad for den siden, slipper å må se hele serien for å se bare noen sesonger. Jeg bruker https://hotelcaesar.fandom.com/ Den har mye informasjon og egen sesong-oversikt med små notater for hver sesong. 

jukkapalme skrev (13 timer siden):

Så lenge til ja. Husker godt den sesongen med hukommelsestap og alt det som skjer med Scott, også kommer Rolv inn og da begynner festen. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ja, hun er det 😄 Og når hun drev å oppsøkte Nadia pga. drømmene sine 😅

Dit har jeg ikke kommet enda, men er ikke lenge igjen 😁 Haha, Juni er så fæl i kjeften når hun har hukommelsestap 😂 Når hun får vite at Julie har ligget med Christian mens hun lå i koma og sitter og brenner bilder av Julie og sier til Astrid at hun hater det ludderet Julie. Og Astrid bare: fy, Juni sånt sier man ikke (eller noe i den duren, husker ikke ordrett) Og Juni bare: hore, hore, HOOOOORE! Hvorpå Astrid svarer: Juni! Nå går du og vasker munnen din! Med sepe! :hoho: Så den episoden i går og holdt på å dø av latter. Og når Thea kom tilbake til Ankerseteren etter å ha rømt og Astrid viser Juni at Julie har makulert noen dokumenter de skal bruke for å få senket aksjekursen sånn at Scott og Rolv må betale Halstein de 180 millionene tilbake. Juni: FITTEKJERRING! :hoho: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Dit har jeg ikke kommet enda, men er ikke lenge igjen 😁 Haha, Juni er så fæl i kjeften når hun har hukommelsestap 😂 Når hun får vite at Julie har ligget med Christian mens hun lå i koma og sitter og brenner bilder av Julie og sier til Astrid at hun hater det ludderet Julie. Og Astrid bare: fy, Juni sånt sier man ikke (eller noe i den duren, husker ikke ordrett) Og Juni bare: hore, hore, HOOOOORE! Hvorpå Astrid svarer: Juni! Nå går du og vasker munnen din! Med sepe! :hoho: Så den episoden i går og holdt på å dø av latter. Og når Thea kom tilbake til Ankerseteren etter å ha rømt og Astrid viser Juni at Julie har makulert noen dokumenter de skal bruke for å få senket aksjekursen sånn at Scott og Rolv må betale Halstein de 180 millionene tilbake. Juni: FITTEKJERRING! :hoho: 

Og når de skal etterligne hverandre og Nadia blir fornærmet av Juni sin etterligning av henne 😂 og når Nadia og Jesper holdt på med det who’s the idiot now opplegget som resulterte i at Nadia investerte 100 millioner i noe som bare var tull og de tapte alt og når Nadia forteller det til Juni så hører vi bare "NEI!" 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Hahaha 🤣 Juni stakkar fikk skylden når Viggo prompet i heisen 😂 Hun trodde han skulle gjøre det igjen så hun ville ut, men da stoppet heisen så de ble stående der. Juni: "Hadde ikke du prompet i heisen, så hadde ikke vi stått fast her nå!!" 🤣🤣😭

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hahaha 🤣 Juni stakkar fikk skylden når Viggo prompet i heisen 😂 Hun trodde han skulle gjøre det igjen så hun ville ut, men da stoppet heisen så de ble stående der. Juni: "Hadde ikke du prompet i heisen, så hadde ikke vi stått fast her nå!!" 🤣🤣😭

Jeg lo meg nesten i hjel når jeg så den episoden hvor hun og Viggo ble innestengt i heisen og han fikk latterkrampe 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (14 minutter siden):

Jeg lo meg nesten i hjel når jeg så den episoden hvor hun og Viggo ble innestengt i heisen og han fikk latterkrampe 😂

Jeg også 🤣 så den nettopp i sta . Så tenkte jeg at tenk om de har det sånn på hjemmebane siden de er gift i virkeligheten,at han slipper en promp og skylder på henne 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg også 🤣 så den nettopp i sta . Så tenkte jeg at tenk om de har det sånn på hjemmebane siden de er gift i virkeligheten,at han slipper en promp og skylder på henne 🤭

Var sikkert sånn de møttes på ekte 😅 i heisen på Thon Hotel eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (1 minutt siden):

Var sikkert sånn de møttes på ekte 😅 i heisen på Thon Hotel eller noe

Hehe , men morsom scene da 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hehe , men morsom scene da 😆

Det siste virkelig gode året for Hotel Cæsar etter min mening :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh husker han det Edvin Holthe😭😭 det var i 2016 elns

han var skikkelig fæl, og mannen min sendte melding til han på Facebook og skjelte han ut😭😭😭altså skuespilleren. Hahah jeg dør av skam inni meg enda når jeg tenker på det 😭😭😭😭😭😭

Anonymkode: a7568...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åhh husker han det Edvin Holthe😭😭 det var i 2016 elns

han var skikkelig fæl, og mannen min sendte melding til han på Facebook og skjelte han ut😭😭😭altså skuespilleren. Hahah jeg dør av skam inni meg enda når jeg tenker på det 😭😭😭😭😭😭

Anonymkode: a7568...be3

Svarte skuespilleren?😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...