Gjest Cid Skrevet 6. september 2022 #261 Del Skrevet 6. september 2022 jukkapalme skrev (4 minutter siden): Hehe, så søtt mye rart man tror når man er liten. Jeg digger sesongen med Scott og Rolv. En av de beste, syns jeg selv om jeg hadde klart meg fint uten Bjørn Ivar, Daphne og Julian. Var grusomt når hun prøvde å steke hunden demmes ubehagelig episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. september 2022 #262 Del Skrevet 6. september 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Dumt Hotel Cæsar sluttet, hadde vært interessant å se hvordan de hadde taklet koronaepidemien. Er komisk egentlig hvor raskt hotellet gikk under etter at Astrid døde 😅 Hotellet ble tvangssolgt 2 ganger i løpet av 4 år 😝 Hadde de fortsatt med serien så hadde det sikkert skjedd igjen og Juni og Eva ble uføretrygdet og havnet på nav hvor Juni ender opp med å starte et forhold med Nav sjefen Karl som viser seg å ha en formue som han til slutt bruker til å kjøpe Hotel Cæsar til henne Ja, dumt. Ja, etter at Astrid døde tapte det seg veldig på alle måter. Astrid var dødskul og hun har så mange kule gullkorn! Jeg ler mye av Astrid også. Husket ikke det at hotellet ble tvangssolgt to ganger. Mye jeg har glemt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. september 2022 #263 Del Skrevet 6. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Var grusomt når hun prøvde å steke hunden demmes ubehagelig episode Ja, fyyyyy faen, det var drøyt! Gruer meg til den episoden og. Stakkars både hunden og Thea 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. september 2022 #264 Del Skrevet 6. september 2022 jukkapalme skrev (7 minutter siden): Ja, dumt. Ja, etter at Astrid døde tapte det seg veldig på alle måter. Astrid var dødskul og hun har så mange kule gullkorn! Jeg ler mye av Astrid også. Husket ikke det at hotellet ble tvangssolgt to ganger. Mye jeg har glemt. I 2012 til Singh og i 2016 til Rasmus Mohn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #265 Del Skrevet 6. september 2022 Jeg har sett hele hotel cæsar én gang og tenkte aldri igjen. Nå sitter jeg her å ser hele om igjen, kun fordi jeg vil se et par sesonger. Beklager å si det, men serien er grusom dårlig. Fascinerende dårlig. Litt på grensen til selvtortur til tider. Kommet til Sesong 4, episode 55. Eneste grunnen til at jeg ser serien nå, er Rolv (og Scott). Gruer meg til han forsvinner - gleder meg til han kommer tilbake. Gleder meg til Jens August forsvinner, for en grusom, slitsom og sytete karakter og dårlig skuespiller. Gruer meg til han kommer tilbake, for hvordan det er mulig er ikke lett å forstå, men han kommer tilbake verre enn da han dro dessverre. Det er flere karakterer jeg vet som kommer inn senere, som jeg gruer meg til at de kommer og ødelegger. For de er så irriterende. Enten dårlig karakter eller dårlig skuespiller og ofte er det en kombinasjon av det. Det er flere jeg bare går å venter på at de skal dra nå også, slik som sønnen til Hildring og Knut Arne. Demotiverende å vite at Benedikte blir i lang, lang, lang tid. Gruer meg veldig til Vilde kommer, gleder meg til Gjertrud, hun er dronningen av å være harry! Det å mislike karakterer er ikke uavnlig for meg. Jeg kan hate en karakter eller skuespiller så mye at jeg ikke får til å se serien i det hele tatt. Det som er unikt med hotel cæsar, er at det er så mange å mislike hele tiden og de kommer og går som pesten. Det å vite at de snart forsvinner hjelper meg med å se videre. Skuespillernivået er generelt så dårlig at det er fascinerende. Sesong 1-2 var helt katastrofe! Det var lavmål av høyesteklasse. Selv eksepsjonelle skuespillere blir dratt ned i dragsuget når de spiller mot dårlige skuespillere, veldig fascinerende å se smitteeffekten i praksis. Samtidig så er det fint å se to solide skuespillere løfte hverandre opp og bli enda bedre i diverse scener. Jeg gleder meg til kidnappingen av viktoria. Det er det jeg går å venter på nå. Jeg vet ikke når det skjer. Jeg vet det er en bussulykke før det eller rundt den tiden. Ikke rett på meg! vil ikke ha spoilere!. Jeg unngår å google ting med vilje, kan finne alt på wikia siden. Mest av alt så venter jeg på at Scott skal komme og når Rolv kommer tilbake, da begynner festen. Anonymkode: 43d6f...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #266 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har sett hele hotel cæsar én gang og tenkte aldri igjen. Nå sitter jeg her å ser hele om igjen, kun fordi jeg vil se et par sesonger. Beklager å si det, men serien er grusom dårlig. Fascinerende dårlig. Litt på grensen til selvtortur til tider. Kommet til Sesong 4, episode 55. Eneste grunnen til at jeg ser serien nå, er Rolv (og Scott). Gruer meg til han forsvinner - gleder meg til han kommer tilbake. Gleder meg til Jens August forsvinner, for en grusom, slitsom og sytete karakter og dårlig skuespiller. Gruer meg til han kommer tilbake, for hvordan det er mulig er ikke lett å forstå, men han kommer tilbake verre enn da han dro dessverre. Det er flere karakterer jeg vet som kommer inn senere, som jeg gruer meg til at de kommer og ødelegger. For de er så irriterende. Enten dårlig karakter eller dårlig skuespiller og ofte er det en kombinasjon av det. Det er flere jeg bare går å venter på at de skal dra nå også, slik som sønnen til Hildring og Knut Arne. Demotiverende å vite at Benedikte blir i lang, lang, lang tid. Gruer meg veldig til Vilde kommer, gleder meg til Gjertrud, hun er dronningen av å være harry! Det å mislike karakterer er ikke uavnlig for meg. Jeg kan hate en karakter eller skuespiller så mye at jeg ikke får til å se serien i det hele tatt. Det som er unikt med hotel cæsar, er at det er så mange å mislike hele tiden og de kommer og går som pesten. Det å vite at de snart forsvinner hjelper meg med å se videre. Skuespillernivået er generelt så dårlig at det er fascinerende. Sesong 1-2 var helt katastrofe! Det var lavmål av høyesteklasse. Selv eksepsjonelle skuespillere blir dratt ned i dragsuget når de spiller mot dårlige skuespillere, veldig fascinerende å se smitteeffekten i praksis. Samtidig så er det fint å se to solide skuespillere løfte hverandre opp og bli enda bedre i diverse scener. Jeg gleder meg til kidnappingen av viktoria. Det er det jeg går å venter på nå. Jeg vet ikke når det skjer. Jeg vet det er en bussulykke før det eller rundt den tiden. Ikke rett på meg! vil ikke ha spoilere!. Jeg unngår å google ting med vilje, kan finne alt på wikia siden. Mest av alt så venter jeg på at Scott skal komme og når Rolv kommer tilbake, da begynner festen. Anonymkode: 43d6f...258 Heldigvis blir kulissene bedre og scenene bedre. Selv om ikke skuespillerne blir bedre, så blir serien bedre med gode historier. Er på sesong 7 selv.. Og jeg er dritlei introen allerede 🤦♀️ Anonymkode: 4f31c...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #267 Del Skrevet 6. september 2022 Tradegy skrev (På 28.6.2021 den 21.15): Åh, Julian ja...for en psyko fyr Arne Markussen/Ingar Helge Gimle spilte vannvittig troverdig. Han har nok blitt stoppet mye på gata av folk som har levd seg litt for mye inn i handlingen Når ikke Juni opp til anklene mtp alkoholblemmer, men kombinasjonen Arne Marcussen, prest og overgriper... huff! Møtt han ute på byen, ståo midt i døra og røyker som han eide stedet, flytta ikke på seg en gang så man måtte dytte døra i ryggen på han. Usmakelig i virkelig fylla også 🤣 Anonymkode: b8e53...187 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. september 2022 #268 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Herregud, dere snakker jo som om dette er det virkelige liv Anonymkode: dba6d...297 Hun Sheba var det hun/han het artig når Svein stod utenfor toalett døra og hørte strålen traff doskåla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #269 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har sett hele hotel cæsar én gang og tenkte aldri igjen. Nå sitter jeg her å ser hele om igjen, kun fordi jeg vil se et par sesonger. Beklager å si det, men serien er grusom dårlig. Fascinerende dårlig. Litt på grensen til selvtortur til tider. Kommet til Sesong 4, episode 55. Eneste grunnen til at jeg ser serien nå, er Rolv (og Scott). Gruer meg til han forsvinner - gleder meg til han kommer tilbake. Gleder meg til Jens August forsvinner, for en grusom, slitsom og sytete karakter og dårlig skuespiller. Gruer meg til han kommer tilbake, for hvordan det er mulig er ikke lett å forstå, men han kommer tilbake verre enn da han dro dessverre. Det er flere karakterer jeg vet som kommer inn senere, som jeg gruer meg til at de kommer og ødelegger. For de er så irriterende. Enten dårlig karakter eller dårlig skuespiller og ofte er det en kombinasjon av det. Det er flere jeg bare går å venter på at de skal dra nå også, slik som sønnen til Hildring og Knut Arne. Demotiverende å vite at Benedikte blir i lang, lang, lang tid. Gruer meg veldig til Vilde kommer, gleder meg til Gjertrud, hun er dronningen av å være harry! Det å mislike karakterer er ikke uavnlig for meg. Jeg kan hate en karakter eller skuespiller så mye at jeg ikke får til å se serien i det hele tatt. Det som er unikt med hotel cæsar, er at det er så mange å mislike hele tiden og de kommer og går som pesten. Det å vite at de snart forsvinner hjelper meg med å se videre. Skuespillernivået er generelt så dårlig at det er fascinerende. Sesong 1-2 var helt katastrofe! Det var lavmål av høyesteklasse. Selv eksepsjonelle skuespillere blir dratt ned i dragsuget når de spiller mot dårlige skuespillere, veldig fascinerende å se smitteeffekten i praksis. Samtidig så er det fint å se to solide skuespillere løfte hverandre opp og bli enda bedre i diverse scener. Jeg gleder meg til kidnappingen av viktoria. Det er det jeg går å venter på nå. Jeg vet ikke når det skjer. Jeg vet det er en bussulykke før det eller rundt den tiden. Ikke rett på meg! vil ikke ha spoilere!. Jeg unngår å google ting med vilje, kan finne alt på wikia siden. Mest av alt så venter jeg på at Scott skal komme og når Rolv kommer tilbake, da begynner festen. Anonymkode: 43d6f...258 Hehe, det er i hvert fall lenge til festen starter om du bare er på sesong 4. Kos deg 😎 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Heldigvis blir kulissene bedre og scenene bedre. Selv om ikke skuespillerne blir bedre, så blir serien bedre med gode historier. Er på sesong 7 selv.. Og jeg er dritlei introen allerede 🤦♀️ Anonymkode: 4f31c...97b Jeg spoler alltid forbi introen. 😉 Anonymkode: 8e83a...829 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #270 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Heldigvis blir kulissene bedre og scenene bedre. Selv om ikke skuespillerne blir bedre, så blir serien bedre med gode historier. Er på sesong 7 selv.. Og jeg er dritlei introen allerede 🤦♀️ Anonymkode: 4f31c...97b Det er en liten trøst, det er grusomt å se på scenografien. Ikke snakk, introen og rulleteksten er til å bli sprø av. Og der hang tv2 play seg opp! pokker altså. Garantert 99,99999% sikker på at sporten har skyld for det, og jeg har ikke sport inkludert i abonnementet en gang! Andre som har problemer nå? Ingenting fungerer her, får bare opp feilmelding på TV og på pc. "oi noe gikk galt" meldingen. Har så klart forsøkt å slå av og på og logge inn og ut. Funket fint i hele dag... før nå. Anonymkode: 43d6f...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #271 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det er en liten trøst, det er grusomt å se på scenografien. Ikke snakk, introen og rulleteksten er til å bli sprø av. Og der hang tv2 play seg opp! pokker altså. Garantert 99,99999% sikker på at sporten har skyld for det, og jeg har ikke sport inkludert i abonnementet en gang! Andre som har problemer nå? Ingenting fungerer her, får bare opp feilmelding på TV og på pc. "oi noe gikk galt" meldingen. Har så klart forsøkt å slå av og på og logge inn og ut. Funket fint i hele dag... før nå. Anonymkode: 43d6f...258 Jeg ser på as I speak. Via cromecast så hopper episodene fort forbi uten i det hele tatt å gå innom episoden. Så må se via mobil. Hoppet plutselig 15 episoder frem. Synes tv2 play har mye problemer for tiden. Den registrer heller ikke hvor jeg er i episoden, så når jeg starter opp igjen så går den en eller to episoder tilbake. Grr. Anonymkode: 4f31c...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #272 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Det er en liten trøst, det er grusomt å se på scenografien. Ikke snakk, introen og rulleteksten er til å bli sprø av. Og der hang tv2 play seg opp! pokker altså. Garantert 99,99999% sikker på at sporten har skyld for det, og jeg har ikke sport inkludert i abonnementet en gang! Andre som har problemer nå? Ingenting fungerer her, får bare opp feilmelding på TV og på pc. "oi noe gikk galt" meldingen. Har så klart forsøkt å slå av og på og logge inn og ut. Funket fint i hele dag... før nå. Anonymkode: 43d6f...258 Hos meg ville den plutselig ikke spille av i google chrome noe mer.. Da jeg byttet til safari, så gikk det bra. Prøv å bytte nettleser du også! Gi gjerne tilbakemelding på om det funka (Y) Anonymkode: 69b64...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. september 2022 #273 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg ser på as I speak. Via cromecast så hopper episodene fort forbi uten i det hele tatt å gå innom episoden. Så må se via mobil. Hoppet plutselig 15 episoder frem. Synes tv2 play har mye problemer for tiden. Den registrer heller ikke hvor jeg er i episoden, så når jeg starter opp igjen så går den en eller to episoder tilbake. Grr. Anonymkode: 4f31c...97b Og hvis man sier fra om problemer så er det liksom med vår tv, pc osv det feiler noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. september 2022 #274 Del Skrevet 7. september 2022 Jeg er så fasinert over dere som ser denne om igjen! Jeg tenker det var en tid for alt, og tiden for Hotel Cæsar var på 90/00-tallet. Og jeg skjønner godt det fenget da (jeg var selv hektet). Det var temmelig stort at det kom. Den første ordentlige såpeserien i Norge! Frem til da hadde det vært mye sitcom på norsk TV, og mye for de eldre (Fleksnes, Fredrikssons fabrill, Allo Allo osv.) Så det var ikke så rart at vi ble sugd inn i Cæsar-universet hver dag kl.19.30 (måtte ofte løøøpe hjem for å se, dersom man hadde glemt å sette på VHS-spilleren på opptak). Men i dag altså. Nei. Vi har så mye streaming at vi omtrent drukner i det. Tusen millioner valg til TV-serier. Å da velge Hotel Cæsar er for meg helt totalt uforståelig 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. september 2022 #275 Del Skrevet 7. september 2022 Amatariel skrev (9 minutter siden): Jeg er så fasinert over dere som ser denne om igjen! Jeg tenker det var en tid for alt, og tiden for Hotel Cæsar var på 90/00-tallet. Og jeg skjønner godt det fenget da (jeg var selv hektet). Det var temmelig stort at det kom. Den første ordentlige såpeserien i Norge! Frem til da hadde det vært mye sitcom på norsk TV, og mye for de eldre (Fleksnes, Fredrikssons fabrill, Allo Allo osv.) Så det var ikke så rart at vi ble sugd inn i Cæsar-universet hver dag kl.19.30 (måtte ofte løøøpe hjem for å se, dersom man hadde glemt å sette på VHS-spilleren på opptak). Men i dag altså. Nei. Vi har så mye streaming at vi omtrent drukner i det. Tusen millioner valg til TV-serier. Å da velge Hotel Cæsar er for meg helt totalt uforståelig 😂 Er mer nostalgia for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #276 Del Skrevet 7. september 2022 Amatariel skrev (2 timer siden): Jeg er så fasinert over dere som ser denne om igjen! Jeg tenker det var en tid for alt, og tiden for Hotel Cæsar var på 90/00-tallet. Og jeg skjønner godt det fenget da (jeg var selv hektet). Det var temmelig stort at det kom. Den første ordentlige såpeserien i Norge! Frem til da hadde det vært mye sitcom på norsk TV, og mye for de eldre (Fleksnes, Fredrikssons fabrill, Allo Allo osv.) Så det var ikke så rart at vi ble sugd inn i Cæsar-universet hver dag kl.19.30 (måtte ofte løøøpe hjem for å se, dersom man hadde glemt å sette på VHS-spilleren på opptak). Men i dag altså. Nei. Vi har så mye streaming at vi omtrent drukner i det. Tusen millioner valg til TV-serier. Å da velge Hotel Cæsar er for meg helt totalt uforståelig 😂 Er enig. Den som begynner på Hotel Cæsar i år 2022 er mentalt ustabil og burde legges inn. Det er jo så mye å velge i mellom i dag. Jeg er en person som må ha noe å se på i bakgrunnen, tåler ikke stillhet. Har en liste med filmer og serier jeg har sett 5+ og 10+ ganger. Problemet er at jeg er lei av de og trengte noe nytt. Jeg vil ikke se hele hotel cæsar igjen. Første gangen var en spøk mellom meg og en kompis. Det sto mellom Hotel Cæsar og Home and Away, men det er umulig å finne alle sesongene til siste nevnte på nett, så da ble det Cæsar. For meg så er det ikke nostalgisk, jeg liker ikke serien og har aldri likt Hotel Cæsar. Ikke da det først gikk på TV heller. Jeg sitter å himler med øynene og rister på hodet over hvor dårlig og teit det er 80% av tiden, men det meste får jeg ikke så mye med meg. Jeg vil ikke se hele nå, venter på kidnappingen av Victoria også skal jeg hoppe til Scott og Rolv, men tror ikke jeg orker å se så mange sesonger (det er fra nr 17 til 23), får se, må ikke se det med en gang. Jeg fikk lyst til å se criminal minds igjen nå, til tross for at jeg så det 3 ganger på litt over et år, sist i fjor vinter. 😂 Anonymkode: 43d6f...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #277 Del Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hos meg ville den plutselig ikke spille av i google chrome noe mer.. Da jeg byttet til safari, så gikk det bra. Prøv å bytte nettleser du også! Gi gjerne tilbakemelding på om det funka (Y) Anonymkode: 69b64...7f0 Den funka ikke når jeg bruke cromecast, glemte å slenge på cast i innlegget. Funket når jeg så via tv2play-appen på mobilen. Anonymkode: 4f31c...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #278 Del Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Den funka ikke når jeg bruke cromecast, glemte å slenge på cast i innlegget. Funket når jeg så via tv2play-appen på mobilen. Anonymkode: 4f31c...97b Tenkte ikke på å forsøke mobilappen. I dag funker tv2 play som normalt her. Er det andre som fikk en tekno-versjon av introsangen i vignetten helt plutselig i sesong 5? Det var normalt de tre første episodene, men på de to siste så langt (nr 4 og 5) så er det plutselig en tekno-versjon av vignettmelodien. Andre som også fikk det? vet ikke om det var noe galt med lydklippet eller om dette er en ny endring... Anonymkode: 43d6f...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 7. september 2022 #279 Del Skrevet 7. september 2022 Jeg husker jeg så på de første åra. Jeg var vel rundt 12 eller noe da det begynte. Husker da det ble reklamert for at jeg trodde det var ekte, at han Toralv Maurstad hadde fått seg et hotell han reklamerte for Serien var veldig spennende i starten (for meg som ikke hadde sett på særlig mye voksen-TV fram til da), men ble lei etter hvert. Jeg så kanskje på de første 3-4 åra. Jeg syntes det var spennende at han Georg hadde Ninni som elskerinne, og at de fikk et barn sammen, og hun venninna til Ninni var sammen med Jens August Og så husker jeg at Ragnar, mannen til Juni fikk barn med ei sånn alternativ-dame? Det var også gøy da han broren til Georg kom tilbake, han som alle trodde var død. Husker ikke hva han het. Og Arne Markussen var dritskummel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #280 Del Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tenkte ikke på å forsøke mobilappen. I dag funker tv2 play som normalt her. Anonymkode: 43d6f...258 Funker "normalt" her også i dag. Anonymkode: 4f31c...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå