AnonymBruker Skrevet 23. juli #621 Skrevet 23. juli Nowayback skrev (2 timer siden): Han er vel ikke SÅ dårlig. Men litt teatralsk til tider. Det er vel en grunn til at de fleste skuespillerne i serien ikke har spilt i mange andre ting. Når han (Jens August) er sint er det mye bevegelser og risting på hodet. Ser litt tilgjort ut. Lagt merke til hvordan han himler med øynene når folk er uenige med han. Det er for øvrig latterlig hvordan han spinner alle kvinnfolk rundt lillefingeren. Men det er vel kanskje det mest realistiske i serien at en ung og kjekk sjef får de damene han vil ha. Han er ekstremt dårlig skuespiller i alle settinger. Hadde aldri fått jobb andre steder enn på Hotel Cæsar. Har lagt merke til det samme. Han får ikke til å spille følelser i det hele tatt. Men gråting og tristhet er bare krampeaktig å se på. Anonymkode: 1313f...ed4
Nowayback Skrevet 24. juli #622 Skrevet 24. juli Er Charlotte helt glemt i sesong 25? Astrid fordeler konsernet på fire arvinger; Jens August, Juni, Julie og Storm. Skulle tro det var naturlig at Charlotte også ble arving?
AnonymBruker Skrevet 25. juli #623 Skrevet 25. juli jeg er så lei av Arne Marcussen, heldigvis ikke mange episoder igjen før han blir skutt. Anonymkode: 6e026...617
AnonymBruker Skrevet 27. juli #624 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (På 23.7.2025 den 20.25): Han er ekstremt dårlig skuespiller i alle settinger. Hadde aldri fått jobb andre steder enn på Hotel Cæsar. Har lagt merke til det samme. Han får ikke til å spille følelser i det hele tatt. Men gråting og tristhet er bare krampeaktig å se på. Anonymkode: 1313f...ed4 Han har vel stort sett bare vært i Hotel Cæsar, og noen veldig få filmer hvor han hadde birolle eller "cameo". Anonymkode: a0fdf...5ef
AnonymBruker Skrevet 28. juli #625 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (På 23.7.2025 den 20.25): Han er ekstremt dårlig skuespiller i alle settinger. Hadde aldri fått jobb andre steder enn på Hotel Cæsar. Har lagt merke til det samme. Han får ikke til å spille følelser i det hele tatt. Men gråting og tristhet er bare krampeaktig å se på. Anonymkode: 1313f...ed4 Jeg har ikke sett eller hørt noe om han etter Hotel Cæsar, har han spilt noe annet enn Jens August? Anonymkode: 6e026...617
Nowayback Skrevet 29. juli #626 Skrevet 29. juli Det er ganske synd på Pelle helt frem til han finner dame. Men det er ganske usannsynlig at en så pen dame som Belinda hadde gått for en som Pelle i virkeligheten. 1
LilleMy_09 Skrevet 30. juli #627 Skrevet 30. juli Husker jeg var hekta da det gikk på TV. Driver og ser gjennom alle sesongene nå
Hovland Skrevet 5. august #628 Skrevet 5. august Liker Jens August jeg. Ikke en fyr jeg ville hengt med i det virkelige liv. Men er interessant med slike karakterer på tv. Men min klare favoritt er Svein Krogstad. Spesielt de første sesongene.
BerntHulken Skrevet 16. august #629 Skrevet 16. august Har noen lagt merke til at det er mjauing i bakgrunnen på Ankerseteren? Hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 17. august #630 Skrevet 17. august BerntHulken skrev (18 timer siden): Har noen lagt merke til at det er mjauing i bakgrunnen på Ankerseteren? Hele tiden. Trodde det bare var meg!! Jeg begynte å tenke at jeg holder på å bli gal og hører ting. Anonymkode: 1313f...ed4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå