Gå til innhold

Hotel Cæsar - Et hjem for mimring! :-)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Tessa12 skrev (2 minutter siden):

Aha, da er jeg med, lurte seriøst på omsetninga var en karakter i HC jeg ikke hadde fått med meg.

Sjekket nå og både Mika og han som spilte Mattis er begge født i 1983, hva er sansen for det liksom 😅

08e031d4-0d78-4f4f-9740-facc2f173806?chk
mika-6ba682bdca38e58935fc9eeeb2357bcdef7

Anonymkode: b3797...467

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble nettopp ferdig med siste sesong av Hotel Cæsar!🥳

Begynte på nytt igjen med den første sesongen. Veldig gøy å se alle igjen og vite skjebnene og hemmelighetene til alle: Georg, Astrid, Rolf og ikke minst en ung Ninni. Heldigvis ble skuespillet litt bedre med årene. Herregud, Charlotte og Jens August er fullstendig krise🤣🤣 Måten de snakker på, kroppsspråket deres og ansiktsuttrykkene deres, jeg dauer😂 hadde glemt at Jens august var i fengsel også. Og leilighetene til Alex og Juni! 

Anonymkode: b9e6f...430

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg ble nettopp ferdig med siste sesong av Hotel Cæsar!🥳

Begynte på nytt igjen med den første sesongen. Veldig gøy å se alle igjen og vite skjebnene og hemmelighetene til alle: Georg, Astrid, Rolf og ikke minst en ung Ninni. Heldigvis ble skuespillet litt bedre med årene. Herregud, Charlotte og Jens August er fullstendig krise🤣🤣 Måten de snakker på, kroppsspråket deres og ansiktsuttrykkene deres, jeg dauer😂 hadde glemt at Jens august var i fengsel også. Og leilighetene til Alex og Juni! 

Alex og Ninni

Skrevet

Så nettopp karakteren Petter Talen i sesong 24. Ante ikke at det var fyren fra Coop-reklamene (han nordlandske) før jeg googlet karakteren. Han så veldig annerledes ut i 2006!

Skrevet
Tessa12 skrev (På 1.6.2025 den 21.50):

Alex og Ninni

Nei, jeg mente Juni :) 

Skrevet

Julie (Elin Sogn) var fremdeles en drøm av en dame i 2007! Da var hun vel 36 år gammel. Ganske hot når 20 år gamle Storm prøver seg på henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...