Gå til innhold

Hotel Cæsar - Et hjem for mimring! :-)

Tradegy

Anbefalte innlegg

Syns det er litt latterlig hvor fort Julie lot seg frelse av Arne og ble superkristen..😅

Sissel er så vanvittig ansiktspen! Synd hun snart blir hjernedød (bussulykken sesong 8).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nettopp begynt fra start! gleder meg til å lære om hele dette sammensuriet :hallo:

Endret av powerpuffen
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
powerpuffen skrev (4 minutter siden):

Har nettopp begynt fra start! gleder meg til å lære om hele dette sammensuriet :hallo:

Ikke sett noe før?

Anonymkode: b3797...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ikke sett noe før?

Veldig lite. Jeg var baby da første sesong gikk på TV, og så vel kanskje en episode eller to inni mellom av de siste sesongene som gikk på lineær tv 😅 er kjent med de viktigste rollefigurene selvsagt. 

kan tenke meg at dette fikk en del kritikk i begynnelsen med tanke på at det ble sendt før «leggetid», og at det var en del tematikk i serien man kanskje ikke var vant til å se på TV på slutten av 90-tallet. 

Endret av powerpuffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
powerpuffen skrev (2 timer siden):

Veldig lite. Jeg var baby da første sesong gikk på TV, og så vel kanskje en episode eller to inni mellom av de siste sesongene som gikk på lineær tv 😅 er kjent med de viktigste rollefigurene selvsagt. 

kan tenke meg at dette fikk en del kritikk i begynnelsen med tanke på at det ble sendt før «leggetid», og at det var en del tematikk i serien man kanskje ikke var vant til å se på TV på slutten av 90-tallet. 

Var 19:30 så tidlig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tenker det var litt i tidligste laget, selv om det hadde vært slitsomt å vente lenger for de som ikke tok skade av å se på det. Det er mye i serien som er destruktivt for sarte sjeler og sånt.

Anonymkode: a0fdf...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenker det var litt i tidligste laget, selv om det hadde vært slitsomt å vente lenger for de som ikke tok skade av å se på det. Det er mye i serien som er destruktivt for sarte sjeler og sånt.

Så på fra jeg var 8 og klarte meg fint :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg tenkte mer på barnas leggetid da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Startet igjen på hotel Cæsar etter å ha fulgt med på tv2 i barndommen. Er masse jeg hadde glemt og masse jeg ikke hadde fått med.

Syntes Victoria har hatt et merkelig liv stakkar, først bli hu kidnappet også reiser hu til Sverige, kommer hjem og blir sammen med 20 år eldre Thomas som er gift og har to barn.

Syntes den sex delen til Jens august også har vært helt sykt, ligger med hvem som helst, til og med barnepiken til goggen.

Digger Sue Astrid, lekker og tøff dame.

Benedicte var også tøff og rå i rollen, turte å si hva hu mente.

Anonymkode: 72256...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Startet igjen på hotel Cæsar etter å ha fulgt med på tv2 i barndommen. Er masse jeg hadde glemt og masse jeg ikke hadde fått med.

Syntes Victoria har hatt et merkelig liv stakkar, først bli hu kidnappet også reiser hu til Sverige, kommer hjem og blir sammen med 20 år eldre Thomas som er gift og har to barn.

Syntes den sex delen til Jens august også har vært helt sykt, ligger med hvem som helst, til og med barnepiken til goggen.

Digger Sue Astrid, lekker og tøff dame.

Benedicte var også tøff og rå i rollen, turte å si hva hu mente.

Anonymkode: 72256...86d

Syns hun var en skikkelig bitch, jeg. Skikkelig slitsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (2 timer siden):

Syns hun var en skikkelig bitch, jeg. Skikkelig slitsom.

Var akkurat det jeg likte med henne. Var aldri kjedelig å se på henne. Syntes hu var rask i kjeften og tøff mot alle. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen94 skrev (3 minutter siden):

Var akkurat det jeg likte med henne. Var aldri kjedelig å se på henne. Syntes hu var rask i kjeften og tøff mot alle. 

Kanskje litt forut sin tid med feministisk holdning, bein i nesa etc.. Men når jeg ser nå syns jeg bare hun er irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (Akkurat nå):

Kanskje litt forut sin tid med feministisk holdning, bein i nesa etc.. Men når jeg ser nå syns jeg bare hun er irriterende.

Syntes Julie og Victoria er de mest kjedeligste å se på. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Queen94 skrev (17 minutter siden):

Syntes Julie og Victoria er de mest kjedeligste å se på. 

Elsker Julie! Men det er mest fordi hun er så latterlig vakker😍

Men det er rimelig nitrist hvor fort hun lar seg frelse av Arne Marcussen. Det ble nesten litt for dumt. Ikke særlig troverdig, egentlig.

Endret av DelvisPresley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (1 time siden):

Elsker Julie! Men det er mest fordi hun er så latterlig vakker😍

Men det er rimelig nitrist hvor fort hun lar seg frelse av Arne Marcussen. Det ble nesten litt for dumt. Ikke særlig troverdig, egentlig.

Ja, helt enig der. Hun spiller utrolig dum, både med Arne og når hun blir lurt av de to andre kunstnerne. Hun er alt for dum snill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg så Hotel Cæsar som barn syntes jeg Benedicte var skikkelig kul. Når jeg ser det igjen nå synes jeg hun er ganske barnslig og teit. Liker henne ikke så godt nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
DelvisPresley skrev (På 18.7.2024 den 23.19):

Virker som det var noe de fant på for å hindre at hun skulle klare å få Rolv frikjent! Har tenkt det samme, at det er ganske latterlig og ikke særlig realistisk! En person som Julie ville aldri latt seg bli kristen slik. Men de var vel desperate for å finne måter Hildring akkurat ikke skulle bli arrestert for å bestille drapet på Loke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pelle leser i avisa om "hvordan få et godt sexliv" og utbryter: "Hvorfor kan dem ikke heller skrive om hvordan man overlever uten?!" :ler:

Dèt er et fabelaktig godt poeng :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roger irriterer meg grenseløst. For en dust! Gleder meg til det blir slutt mellom han og Bea og han forsvinner ut av serien. Han har noen morsomme gullkorn av og til, men syns generelt han er en irriterende og kjedelig karakter. Lurer på hvor høy skuespilleren er. Han er helt ekstremt høy! Når de filmer at han står og snakker med folk er ofte hodet kuttet av og han må ofte bøye seg når han går inn dører. Han må jo være over 2 meter.

En annen irriterende figur er Trulte. Heldigvis klarte Pelle å gjøre det slutt med henne til slutt selv om han ble mokka rett ned som han kalte det, haha 😂 Stakkars gode Pelle. Bare uhell i kjærlighet. Og når han endelig får Bea tar det ikke lange tiden før hun åker rett i kasjotten igjen. Pelle var drit irriterende i starten, men ble bare mer og mer likandes når han ble mer moden og voksen i oppførselen og ble en av mine absolutte favoritter. Pelle er helt herlig ♥️

Der jeg er nå har Måne og Sol nettopp kommet inn i serien. Sol er så irriterende! Hun er så dominerende mot Måne og skal bestemme over han hele tiden. Sånn som når han bestiller kaffe og hun avbestiller den og sier at han ikke drikker kaffe, kun chai latte 😂 Og hun driter han ut hele tiden. Og når han og Tom fant på noe sammen uten henne og hun ble dritsur. "Mååååååneeeeeeh! Du veeeeet jo at jeg liiiiker ham!" Hun drar så veldig på vokalene og det irriterer meg. Og så bruker hun hele tiden Måne til å spørre Tom om de skal finne på noe så hun kan være med, hun gidder ikke spørre han selv. Heldigvis blir hun ikke i serien så lenge. Måne er ok da, men en skikkelig nikkedukke. Synd han ikke turte å komme ut av skapet for familien sin. Skulle jo blitt han og Stellan.

Nå er det ikke lenge til Runa får vite at hun har kreft. Det er så trist det :trist: Skulle fortsatt ønske hun ikke døde og heller dro til LIPA og ble skrevet ut på den måten. Syns det var så trist at hun fikk tilbakefall 2 ganger etter å ha vært erklært frisk og døde til slutt. Runa var jo en av de koseligste karakterene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...