AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #361 Del Skrevet 28. juni 2023 Tradegy skrev (15 timer siden): Uff, så forferdelig rasistisk det er til tider. Det er godt man er mer kritisk i dag. Gjertrud er ikke snau. Men utenom det, så er hun et funn Holdte på å daue av latter da Juni fortalte sjokkert til Astrid midt i restauranten: «Visste du at Gjertrud har funnet seg en neger?» Anonymkode: b9e6f...430 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #362 Del Skrevet 29. juni 2023 Tradegy skrev (20 timer siden): Mener akkurat det jeg skriver. Det er selvsagt graden av rasisme og at det ikke blir gitt motstand i dialogen. N-ordet i hverdagsspråket er heldigvis ikke noe manusforfattere synes er greit å hive rundt seg med i dag. Men en TV-serie er da ikke rasistisk bare fordi det er en rasistisk karakterer der? Så det du sier er at du er glad for at man i dag ikke våger å ha med rasistiske karakterer, som det jo finnes eksempler på i samfunnet, i en TV-serie? Anonymkode: f28e0...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #363 Del Skrevet 29. juni 2023 Husker ellers en sekvens fra høsten 2002, da det kom inn en karakter, Samina, med pakistansk opphav. Benedicte mente Samina fikk fordeler, og kalte det «omvendt rasisme». Anonymkode: f28e0...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. juli 2023 #364 Del Skrevet 10. juli 2023 Ser Cæsar litt til og fra. Er på sesong 25 nå og begynte å se i 2018. Håhåhå, så nettopp episoden der hun adopsjonsdama til Julie og Viggo kom på overraskende besøk og Juni klikka fullstendig da adopsjonsdama begynte å snakke om den tidligere alkoholismen hennes Jeg lo så jeg grein! Anette Hoff er fantastisk i rollen som Juni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #365 Del Skrevet 11. juli 2023 jukkapalme skrev (3 timer siden): Ser Cæsar litt til og fra. Er på sesong 25 nå og begynte å se i 2018. Håhåhå, så nettopp episoden der hun adopsjonsdama til Julie og Viggo kom på overraskende besøk og Juni klikka fullstendig da adopsjonsdama begynte å snakke om den tidligere alkoholismen hennes Jeg lo så jeg grein! Anette Hoff er fantastisk i rollen som Juni! Så morsomt. Jeg er på omtrent samme episode. Har nettopp sett episoden der de få besøk for første gang og feirer med champagne fordi det gikk så bra. Enig, jeg bare ELSKER Juni, altså 🥰🤣 Anonymkode: 8e83a...829 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. juli 2023 #366 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så morsomt. Jeg er på omtrent samme episode. Har nettopp sett episoden der de få besøk for første gang og feirer med champagne fordi det gikk så bra. Enig, jeg bare ELSKER Juni, altså 🥰🤣 Anonymkode: 8e83a...829 Hoho, da er det bare å glede seg! Om jeg ikke husker feil er det episoden etter Juni klikker sånn i Ja, Juni er den beste. Hun har vært min favoritt hele tiden 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. juli 2023 #367 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 15.02): Nå har jeg kommet til der hvor Magnus Falsen har flyttet inn med Juni! Er det noen som husker hva som var hans «hemmelighet» den alene-hjemme-kvelden hans? Der hvor Juni ringer og legger igjen beskjed om at hun har glemt toalettmappen og må komme oppom Ankerseteren. Når hun ankommer, så hører hun plutselige hyl fra nedi kjelleren, og opp kommer en svett, andpusten og (halv)naken Magnus opp! Det var fullmåne den kvelden får vi vite! noen som husker? 😅 Anonymkode: 69b64...7f0 Det var losjemøte og varulv seminar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. juli 2023 #368 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 22.6.2023 den 7.13): Christian Borchmann og Juni som drakk seg dritings på sprit mens de planla OL i Oslo og kom med den ene hysteriske ideen etter den andre er et av de store høydepunktene i Hotel Cæsars historie. Man kunne se at manusforfatterne hadde det moro innimellom de sedvanlige såpe-klisjeene. Svein og Cato og Nigeria-brevet er en annen klassiker. «Tvennti faiv millioner?!» Anonymkode: f28e0...8a0 Christian var kul husker beskrivelsen han ga av Kato Halvorsen ovenfor Julie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. juli 2023 #369 Del Skrevet 11. juli 2023 Husker Christian Borchmann stod på kjøkkenet og diskuterer med Alex så du har funnet fram den gode gamle hora i deg ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #370 Del Skrevet 11. juli 2023 Er vel på grunn av Juni og Anette Hoff at denne serien gikk så lenge som den gjorde. Hun var virkelig bærebjelken. Anonymkode: e59f7...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 11. juli 2023 #371 Del Skrevet 11. juli 2023 Guu jeg savner Hotel Cæsar 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 13. juli 2023 Forfatter #372 Del Skrevet 13. juli 2023 (endret) Det er så utrolig irriterende når man ser at noen står med en diger mikrofon under opptak Klippen anno older days er skrale greier Likevel koser jeg meg så mye med gjensynet. Bortsett fra scener som er ugreie... 💔🙈 Endret 13. juli 2023 av Tradegy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 18. juli 2023 Forfatter #373 Del Skrevet 18. juli 2023 Så mye man har glemt av Og så mye som i dag ikke hadde vært innafor... Svein Krogstad er et funn, selv om han er forferdelig sleivete i kjeften. Er nå på sesong 14. Victoria og Thomas skal snart gifte seg, Harry Trulsen har startet flyselskap og hei som det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #374 Del Skrevet 19. juli 2023 Tradegy skrev (10 timer siden): Harry Trulsen har startet flyselskap og hei som det går Litt av en ide! Reise med fly til like over svenskegrensa for å harry-handle! Så rart at dette ikke har blitt gjennomført i virkeligheten! Anonymkode: f28e0...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 31. juli 2023 Forfatter #375 Del Skrevet 31. juli 2023 "Husk; Full innsats med moppen, og full innsats med snoppen.." (-Svein i samtale med Cato). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 3. august 2023 Forfatter #376 Del Skrevet 3. august 2023 Hadde glemt fine, naive Marianne 🥰 Og kverulant Cato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cisco1 Skrevet 3. august 2023 #377 Del Skrevet 3. august 2023 Tradegy skrev (1 minutt siden): Hadde glemt fine, naive Marianne 🥰 Og kverulant Cato Fagforeninga! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 3. august 2023 Forfatter #378 Del Skrevet 3. august 2023 34 minutter siden, cisco1 said: Fagforeninga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #379 Del Skrevet 3. august 2023 Endelig er Arne Marcussen dø! Forferdelig karakter. Gruer meg til Cato jeg, han er så slitsom. Anonymkode: 1313f...ed4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #380 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (På 3.8.2023 den 18.16): Endelig er Arne Marcussen dø! Forferdelig karakter. Gruer meg til Cato jeg, han er så slitsom. Har du hatt marathon fra starten? Ja, Arne var en fæling. Men Cato er da morsom. Anonymkode: a0fdf...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå