AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #341 Del Skrevet 26. februar 2023 Lurer på hvor alle manusene til serien ligger. Anonymkode: a0fdf...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #342 Del Skrevet 27. februar 2023 Synes de gjorde en ræva dårlig jobb med manuset og regien noen ganger! Traumatiserende dårlig. Anonymkode: a0fdf...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #343 Del Skrevet 27. februar 2023 For en idiotisk slutt. Anonymkode: 6e026...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #344 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): For en idiotisk slutt. Anonymkode: 6e026...617 Ja. Slutten er så skuffende. Anonymkode: d8872...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #345 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja. Slutten er så skuffende. Ja, det var den, men serien hadde verre problemer enn det slik jeg ser det! Anonymkode: a0fdf...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #346 Del Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 26.2.2023 den 13.59): Lurer på hvor alle manusene til serien ligger. Anonymkode: a0fdf...5ef I boss Anonymkode: b3797...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #347 Del Skrevet 14. mars 2023 Astrid når hun spiste den kontrakten mellom Juni og Storm! jeg lo så tårene sprutet! Og Juni bare: «faaaaarmoooohr! Hva er det du gjøøøøør?!» Anonymkode: 604d0...fb1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #348 Del Skrevet 4. april 2023 Men hva er det som skjer i manuset til Jens August etter 2013?? Har de ansatt tidenes kleineste folk til å skrive det? Eksempler: Jens August til Eva som avslørte Forest park planene hans: «Har du vært en slem liten pike og kikket i julegavene?😏» Jens august til en fyr på telefonen: «Jeg har kontroll på ballene mine! JEG STÅR OG PISSER!» Jens August til Eva igjen: «Danser du med feieren blir du skitten.» Det meste sagt med det ene utrykket denne skuespilleren klarer. Hva er dette for noe?! Anonymkode: b9e6f...430 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #349 Del Skrevet 11. juni 2023 Har faktisk klart det kunststykket å se Hotel Cæsar fra sesong 1, og er nå på sesong 25. Merker at det skjedde noe med hele serien ca halvveis i sesong 24. Den ble dårlige og kjedeligere på en måte.. nesten på grensen til klein komedie hele tiden. Med Fabian, Pelle som jomfru, Juni og Viggo og andre teite storyer. Før dette kunne det jo være en del action, med psykopater og mord. Husket ikke at det ble så teit på en måte. Noen som vet om det er verdt å se videre? Er omtrent halvveis i sesong 25. Anonymkode: 8d152...8a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #350 Del Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har faktisk klart det kunststykket å se Hotel Cæsar fra sesong 1, og er nå på sesong 25. Merker at det skjedde noe med hele serien ca halvveis i sesong 24. Den ble dårlige og kjedeligere på en måte.. nesten på grensen til klein komedie hele tiden. Med Fabian, Pelle som jomfru, Juni og Viggo og andre teite storyer. Før dette kunne det jo være en del action, med psykopater og mord. Husket ikke at det ble så teit på en måte. Noen som vet om det er verdt å se videre? Er omtrent halvveis i sesong 25. Anonymkode: 8d152...8a5 Jeg aner ikke hvilken sesong det er, men jeg husker jeg merket stor endring da den tredje Albert kom tilbake. (Tredje Albert som i at de har bytta ut skuespilleren 3 ganger..) Jeg mener å huske at jeg kunne merke at her hadde de bytta manusforfatter(e). Det ble gjennomført ræva, og jeg datt rett og slett ut av serien. Anonymkode: 69b64...7f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #351 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 11.6.2023 den 10.41): Har faktisk klart det kunststykket å se Hotel Cæsar fra sesong 1, og er nå på sesong 25. Merker at det skjedde noe med hele serien ca halvveis i sesong 24. Den ble dårlige og kjedeligere på en måte.. nesten på grensen til klein komedie hele tiden. Med Fabian, Pelle som jomfru, Juni og Viggo og andre teite storyer. Før dette kunne det jo være en del action, med psykopater og mord. Husket ikke at det ble så teit på en måte. Noen som vet om det er verdt å se videre? Er omtrent halvveis i sesong 25. Ja, har tenkt det samme. De hadde vel tømt seg med all dramaet og volden som var våren 2006. Så ble de livredde for å ha drøye scener, vold og skyting. Men serien har hatt flere problemer før det. Anonymkode: a0fdf...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #352 Del Skrevet 18. juni 2023 Husker jeg var veldig betatt av Christian Borchmann, spilt av Eindride Eidsvold. Han var politiker og Junis elsker. Han hadde også et forhold til Julie. Endte med at han ble ravende gal og innlagt på psykiatrisk sykehus. Ellers glemmer vel ingen Linn Fylke som også var ravende gal. Anonymkode: e59f7...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #353 Del Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 18.6.2023 den 10.15): Husker jeg var veldig betatt av Christian Borchmann, spilt av Eindride Eidsvold. Han var politiker og Junis elsker. Han hadde også et forhold til Julie. Endte med at han ble ravende gal og innlagt på psykiatrisk sykehus. Ellers glemmer vel ingen Linn Fylke som også var ravende gal. Anonymkode: e59f7...dde Christian Borchmann og Juni som drakk seg dritings på sprit mens de planla OL i Oslo og kom med den ene hysteriske ideen etter den andre er et av de store høydepunktene i Hotel Cæsars historie. Man kunne se at manusforfatterne hadde det moro innimellom de sedvanlige såpe-klisjeene. Svein og Cato og Nigeria-brevet er en annen klassiker. «Tvennti faiv millioner?!» Anonymkode: f28e0...8a0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #354 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 22.6.2023 den 7.13): Christian Borchmann og Juni som drakk seg dritings på sprit mens de planla OL i Oslo og kom med den ene hysteriske ideen etter den andre er et av de store høydepunktene i Hotel Cæsars historie. Man kunne se at manusforfatterne hadde det moro innimellom de sedvanlige såpe-klisjeene. Svein og Cato og Nigeria-brevet er en annen klassiker. «Tvennti faiv millioner?!» Hahaha, hadde glemt den scenen. Må være fantastisk morsomt for teaterskuespillerne å jobbe med noe så useriøst. Disse scenene ble vel så bra fordi disse er ypperlige skuespillere 😊 Anonymkode: e59f7...dde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 27. juni 2023 Forfatter #355 Del Skrevet 27. juni 2023 Uff, så forferdelig rasistisk det er til tider. Det er godt man er mer kritisk i dag. Gjertrud er ikke snau. Men utenom det, så er hun et funn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #356 Del Skrevet 28. juni 2023 Tradegy skrev (6 timer siden): Uff, så forferdelig rasistisk det er til tider. Det er godt man er mer kritisk i dag. Gjertrud er ikke snau. Men utenom det, så er hun et funn Når sa hun rasistiske ting? Ja, det er ofte ganske mye flåsete greier med temaene. Anonymkode: a0fdf...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #357 Del Skrevet 28. juni 2023 Tradegy skrev (9 timer siden): Uff, så forferdelig rasistisk det er til tider. Det er godt man er mer kritisk i dag. Gjertrud er ikke snau. Men utenom det, så er hun et funn Hva mener du med «man er mer kritisk»? Er det feil å portrettere rasisme hos karakterer i en TV-serie? Anonymkode: f28e0...8a0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #358 Del Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 11.6.2023 den 18.39): Jeg aner ikke hvilken sesong det er, men jeg husker jeg merket stor endring da den tredje Albert kom tilbake. (Tredje Albert som i at de har bytta ut skuespilleren 3 ganger..) Jeg mener å huske at jeg kunne merke at her hadde de bytta manusforfatter(e). Det ble gjennomført ræva, og jeg datt rett og slett ut av serien. Anonymkode: 69b64...7f0 De skulle utnyttet denne situasjonen til å la de to første som spilte Albert troppe opp og hevde at den nye var en svindler og få ham kastet ut. Etterpå kunne de to første gjort opp seg i mellom om hvem som var den ekte Albert, med Juni som forvirret tilskuer. Anonymkode: f28e0...8a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 28. juni 2023 Forfatter #359 Del Skrevet 28. juni 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Hva mener du med «man er mer kritisk»? Er det feil å portrettere rasisme hos karakterer i en TV-serie? Anonymkode: f28e0...8a0 Mener akkurat det jeg skriver. Det er selvsagt graden av rasisme og at det ikke blir gitt motstand i dialogen. N-ordet i hverdagsspråket er heldigvis ikke noe manusforfattere synes er greit å hive rundt seg med i dag. (På siden av dette: Det er gøy å se hvor skjøre kulissene var. Gikk ei dør igjen, så dirret veggene ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #360 Del Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Når sa hun rasistiske ting? Anonymkode: a0fdf...5ef Hun sa dette i en episode: "Han var n****,ja. Også var'n jææævlig svart." Anonymkode: 4371c...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå