AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #321 Del Skrevet 20. oktober 2022 Cathrine Hove er litt av en heks med tanke på hvordan hun driver business, men hun er litt tøff også 🙃 Hotellet hennes (black diamond) ligner på et hekseslott. Anonymkode: d8872...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #322 Del Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 17.44): Hahaha 🤣 Juni stakkar fikk skylden når Viggo prompet i heisen 😂 Hun trodde han skulle gjøre det igjen så hun ville ut, men da stoppet heisen så de ble stående der. Juni: "Hadde ikke du prompet i heisen, så hadde ikke vi stått fast her nå!!" 🤣🤣😭 Anonymkode: d8872...ce0 Litt gøy at de er gift i virkeligheten. Anonymkode: 16eca...09a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #323 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 12.10.2022 den 1.51): Hotel Cæsar er jo bare helt genialt! I dagens samfunn der absolutt alt er på engelsk/amerikansk er det skikkelig deilig å sette på en episode av HC! Så typisk norsk!! Hva er så genialt med serien? Føler det var mye som manglet. Anonymkode: a0fdf...5ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #324 Del Skrevet 30. oktober 2022 Er på sesong 27. Skuffet over Astrid sin begravelse. Det burde vært en fullverdig og ordentlig begravelse. Julie som ble skrevet ut av serien for et par sesonger siden deltar, men det mangler flere kjente fjes i den episoden. Anonymkode: d8872...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. november 2022 #325 Del Skrevet 4. november 2022 Toralv Maurstad aka Georg Anker-Hansen er død https://www.tv2.no/underholdning/toralv-maurstad-er-dod/14832203/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 4. november 2022 #326 Del Skrevet 4. november 2022 Satt akkurat og så på at han døde på Hotel Cæsar, så gikk han bort på ekte også nå😢 Det var litt skremmende! 🌹 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. november 2022 #327 Del Skrevet 4. november 2022 Lulu21 skrev (2 minutter siden): Satt akkurat og så på at han døde på Hotel Cæsar, så gikk han bort på ekte også nå😢 Det var litt skremmende! 🌹 Det høres creepy ut ja 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #328 Del Skrevet 4. november 2022 Er vel den dårligste serien som er laget i dette landet. Anonymkode: dd4d0...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. november 2022 #329 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er vel den dårligste serien som er laget i dette landet. Anonymkode: dd4d0...ecb Hvorfor er du i tråden her da hvis du ikke liker serien? Dette er jo en mimre tråd for fans av serien Endret 5. november 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #330 Del Skrevet 8. november 2022 Kjenner jeg hater Astrid og hele farskaps-saken. Måten hun snakker til Rolv på rundt løgnen og hvor mye hun ødelegger for Rolv på er kvalmt. Fæl karakter. Aldri hatt sansen for Astrid, hun er bare helt grusom. Anonymkode: 43d6f...258 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #331 Del Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Kjenner jeg hater Astrid og hele farskaps-saken. Måten hun snakker til Rolv på rundt løgnen og hvor mye hun ødelegger for Rolv på er kvalmt. Fæl karakter. Aldri hatt sansen for Astrid, hun er bare helt grusom. Anonymkode: 43d6f...258 Den plot twisten var bare teit. Anonymkode: b9e6f...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #332 Del Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Den plot twisten var bare teit. Anonymkode: b9e6f...430 Enig, men gjør Astrid til et enda verre menneske. Så sånn sett så passet det fint. Men skulle ønske hun levde så lenge at Goggen kunne ha drept henne i flystyrten, DA hadde det vært så mye, mye bedre. Da hadde hele serien kommet full sirkel føler jeg og den hadde fått en så mye bedre avslutning enn det den fikk. Anonymkode: 43d6f...258 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 11. november 2022 #333 Del Skrevet 11. november 2022 ser på den serien nå, er mye der jeg ikke husket mye drama med Ninni som driver og ligger rundt om kring, Ninni som er gravid som en gang ikke vet hvem faren er rolf som ble skutt l loke andersen som truet flere mye fram og tilbake med juni og ragnar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #334 Del Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (På 8.11.2022 den 19.59): Kjenner jeg hater Astrid og hele farskaps-saken. Måten hun snakker til Rolv på rundt løgnen og hvor mye hun ødelegger for Rolv på er kvalmt. Fæl karakter. Aldri hatt sansen for Astrid, hun er bare helt grusom. Ja, han ble veldig dårlig behandlet. Ikke rart han gikk amok tilslutt og koste seg med å kaste Astrid ut av toppetasjen sammen med Scott. Er du på sesong 7? Anonymkode: a0fdf...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 14. desember 2022 #335 Del Skrevet 14. desember 2022 Er der hvor vi blir introdusert for Vanessa. Æsj, hun er irriterende. Tom er også irriterende. Husker jeg ikke likte han pga dialekten/dårlig skuespill. Men nå i voksen alder tenker jeg kanskje det er skuespilleren som stammer? At det ikke er hans skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 15. desember 2022 #336 Del Skrevet 15. desember 2022 Stakkars Andrew. Alle er så frekke med ham. Og når jeg ser Arnfinn Lykke.. Så tenker jeg bare at Karl Reverud har gått på sinnemestringskurs og endelig lyktes i arbeidslivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #337 Del Skrevet 24. februar 2023 Nå har jeg kommet til der hvor Magnus Falsen har flyttet inn med Juni! Er det noen som husker hva som var hans «hemmelighet» den alene-hjemme-kvelden hans? Der hvor Juni ringer og legger igjen beskjed om at hun har glemt toalettmappen og må komme oppom Ankerseteren. Når hun ankommer, så hører hun plutselige hyl fra nedi kjelleren, og opp kommer en svett, andpusten og (halv)naken Magnus opp! Det var fullmåne den kvelden får vi vite! noen som husker? 😅 Anonymkode: 69b64...7f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #338 Del Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 15.02): Nå har jeg kommet til der hvor Magnus Falsen har flyttet inn med Juni! Er det noen som husker hva som var hans «hemmelighet» den alene-hjemme-kvelden hans? Der hvor Juni ringer og legger igjen beskjed om at hun har glemt toalettmappen og må komme oppom Ankerseteren. Når hun ankommer, så hører hun plutselige hyl fra nedi kjelleren, og opp kommer en svett, andpusten og (halv)naken Magnus opp! Det var fullmåne den kvelden får vi vite! noen som husker? 😅 Anonymkode: 69b64...7f0 At han er en varulv er snart der jeg og, tror jeg. De har nettopp blitt sammen der jeg er nå. Anonymkode: 604d0...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #339 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): At han er en varulv er snart der jeg og, tror jeg. De har nettopp blitt sammen der jeg er nå. Anonymkode: 604d0...fb1 Ja, men han ER jo ikke en varulv? 😛 Det er jo bare noe Juni tror? Jeg mener hva som er hans egentlige hemmelighet? Eller driver han og pranker Juni? Anonymkode: 69b64...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 26. februar 2023 Forfatter #340 Del Skrevet 26. februar 2023 Var gøy for en tid siden, når Anette Hoff/ "Juni" gjestet en radiokanal. Var med en sånn Cæsar-fantast som stilte spørsmål. Viste seg (naturlig nok ) å ikke være så enkelt å huske navn på alle søsknene sine Den dama der, altså ❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå